Strona 1 z 1
Zrób to sam - demontaż zbiornika
: ndz cze 10, 2012
autor: BubRb
1. Odkręcamy siedzienie.
2. Odkręcamy osłonę licznika z licznikiem.
3. Odkręcamy linkę licznika.
4. Rozłączyć kostki. Uwaga - NIE PRZEWRACAĆ LICZNIKA -podobno szkodzi.
5. Odczepiamy wężyki - najpierw odpowietrzenie po prawej stronie - uwaga, wężyk jest trzymany jeszcze przez dwie blaszki - trzeba odgiąć.
6. Odczepiamy wężyki kranika - UWAGA - kranik na ON albo RES.
7.Odkręcamy dwie śruby zbiornika.
Gotowe - no teraz, to już nikt nie powinien mieć obaw
)))))))) Powodzenia.
: ndz cze 10, 2012
autor: Badger
przyklejam, oby więcej takich solucji
: ndz cze 10, 2012
autor: Trufel
: ndz cze 10, 2012
autor: Robson
A czy Ktos opisze demontaż kranika i jego czyszczenie? Bo u mnie tylko działa na PRI, na ON i Res gaśnie jakby jakiś syf blokował w kraniku...
: pn cze 11, 2012
autor: bartazzz
co prawda nie mam takiego moto ale wielki szacun za chęci i czas poświęcony takiemu poradnikowi. Zainteresowanym na pewno się przyda
: pn cze 11, 2012
autor: BubRb
BadGer
Proponuje dział "Zrób to sam - VN800"
a wewnątrz poszczególne posty...
będę robił coś więcej to na pewno dorzucę...
Gdzieś tam jest również opisówka, autor: Ogg_v2 pod tytułem: Zrób to sam - kontrola luzów zaworowych... Również VN800 a w wewnątrz dużo innych ciekawych treści - można dorzucić do działu.
Pozdrawiam
: pn cze 11, 2012
autor: Badger
jest taki dział - Mechanika - a co ciekawsze artykuły będę przyklejał - a kiedyś, jak już się tego troszkę uzbiera zrobimy encyklopedię
....
: śr mar 06, 2013
autor: Rokers
... i po zdjęciu wężyka paliwowego z kranika, paliwo nie powinno lecieć ze zbiornika ? jak dobrze rozumuję, nie ma opcji OFF (bynajmniej w moim VN 800) czyli na ON nie będzie kapać ani lecieć (bo do otwarcia przepływu potrzebne jest podciśnienie - jak dobrze rozumuję ?)
Re: ....
: śr mar 06, 2013
autor: Shepherd
Rokers pisze:... i po zdjęciu wężyka paliwowego z kranika, paliwo nie powinno lecieć ze zbiornika ? jak dobrze rozumuję, nie ma opcji OFF (bynajmniej w moim VN 800) czyli na ON nie będzie kapać ani lecieć (bo do otwarcia przepływu potrzebne jest podciśnienie - jak dobrze rozumuję ?)
Dokładnie tak jak napisałeś/zrozumiałeś, (może się pojawić kilka kropel na 24 h ale bez przesady)
.....
: śr mar 06, 2013
autor: Rokers
... hehe - to oznacza że chyba pękła mi membranka w kraniku, bo jak dziś zdjąłem wężyk to leci z kranika ciurkiem...
: śr mar 06, 2013
autor: Mayones
Jak leci ciurkiem,a nie kapało Ci pod filtr powietrza to dziwne u mnie kapało poooowoli a jednak przez nockę sporo paliwa wyciekało mi spod filtra, jeżeli taka uszczelka kranika w kształcie "gęby" nie jest pęknięta czy cuś to spróbuj ją odwrócić mi taka operacja pomogła przestało kapać i 100 zł za zestaw naprawczy w kieszeni
....
: czw mar 07, 2013
autor: Rokers
... a widzisz, masz rację filtr powietrza na dole mokrawy, stary jak wyjmowałem był morky, założyłem nowy, wiele nie pojeździłem i też jest nieco paliwa we wkładzie na dole - może faktycznie ta uszczelka tylko, pospieszyłem się za bardzo i wczoraj wieczorem kupiłem zestaw naprawczy... trudno - spuszczę paliwo i zmienię, dzięki.
: czw mar 07, 2013
autor: Seren
Super poradnik! pełna profeska
: sob mar 09, 2013
autor: Fajans
Po ściągnięciu pokrywy filtra powietrza w dolnej części pokrywy zauważyłem śladową ilość oleju ,czy to normalne
: pn lip 07, 2014
autor: Pendejo
To normalne, że z wężem paliwa z kranika wyszła mosiężna tulejka? Żadnego oringa tam nie ma i obawiam się, że po złożeniu teraz będzie mi cieknąć tamtędy.
: pn mar 26, 2018
autor: Maciek
Opis - mistrzostwo świata
: czw kwie 19, 2018
autor: Yoo!
Dzięki za poradnik, przyda się przy wymianie linki ssania. Dzisiaj odkręciłem środkową śrubę i myślałem, że to wszystko i ciągnę jak głupi