Strona 1 z 2
Tabliczka znamionowa - VN800A
: wt cze 19, 2012
autor: Painkiller
Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie w 800 jest tabliczka znamionowa? Lub gdzie powinna być? Bo na główce remy jej nie ma i z tego powodu motocykl nie przeszedł mi właśnie przeglądu
: wt cze 19, 2012
autor: Mayones
naklejka powinna być na ramie po lewej stronie tak w połowie wysokości, tabliczki TWARDEJ nie znalazłem, nawet nie wiem czy ma być a ta nalepka moja jest tak starta od kabla że chyba tylko widać napis made in japan ale nie miałem problemu z przeglądem
: wt cze 19, 2012
autor: Orzech_
w mojej kawie nie ma tabliczki, przeszukałem wszystko, nawet żaden ślad nie został żeby takowa kiedykolwiek była... panu na przeglądzie mówiłem że nie wiem gdzie jest ale pewnie gdzieś jest i jeszcze nie trafiło mi się żeby chciało mu się szukać i raz sprawdził tylko numery ramy a za drugim i trzecim razem hamulce, klakson i kierunkowskazy
: wt cze 19, 2012
autor: Wróbelek
U mnie jest tabliczka na główce ramy tak bardziej od strony wydechów. A raczej to wygląda jak blaszka a na niej naklejka:)
: wt cze 19, 2012
autor: Rikardo
Dokładnie aluminiowa tabliczka znajduje się na główce ramy po prawej stronie.
: wt cze 19, 2012
autor: Mayones
a Macie w takim razie nalepkę po lewej na ramie skoro jest na główce ? u mnie na główce tylko wybity nr a ta nalepka jak na nią patrzę to chyba od 1999 tam jest
: śr cze 20, 2012
autor: Wróbelek
u mnie innych naklejek nie ma:)
: śr cze 20, 2012
autor: Seren
Mi ostatnio tez nie dali przeglądu za brak tabliczki, na główce ramy po prawej stronie były tylko dwa otworki po niej
Wyrobienie nowej (takiej naklejki zamiast właściwej tabliczki) to wizyta w wydziale komunikacji z papierami ze stacji diagnostycznej (30 minut czeka się na wydanie papierka), z tym papierkiem trzeba jechać do urzędu miasta / urzędu wojewódzkiego i tam się czeka kilka dni na wydanie decyzji o wyrobieniu tabliczki. Później spowrotem do stacji diagnostycznej i tam drukują naklejkę
: śr cze 20, 2012
autor: Painkiller
No więc sprawdziłem jeszcze raz dokładnie i ani naklejki ani blaszki nigdzie nie ma. Pojechałem do wydziału komunikacji ale okazało się że nie do tego co trzeba a w dodatku pracują tylko do 15 darmozjady
A więc na piątek biorę dzień wolnego i będę się szarpał z krawaciarzami
: śr cze 20, 2012
autor: Mayones
a gdzie tam oni w krawatach pracują, życzę NORMALNEGO URZĘDASA najlepiej motocykliste
daj znać potem co i jak poszło czyli:
- czas stracony
- koszty stracone
: czw cze 21, 2012
autor: Pantani
Painkiller pisze:No więc sprawdziłem jeszcze raz dokładnie i ani naklejki ani blaszki nigdzie nie ma. Pojechałem do wydziału komunikacji ale okazało się że nie do tego co trzeba a w dodatku pracują tylko do 15 darmozjady
A więc na piątek biorę dzień wolnego i będę się szarpał z krawaciarzami
Musisz mieć papierek ze stacji (nie wszystkie robią tabliczki), z nim idziesz do urzędu. Czekasz na wydanie decyzji. Odbierasz i spowrotem na stację.
: pt cze 22, 2012
autor: jano
Dlugo szukalem odpowiedzi na temat tabliczki znamionowej na vulcanie 800. Nawet w Kawasaki v Krakowie nie wiedza dla czego wiekszosc vulkanow nie ma tej tabliczki. Ale pzniej sie dowiedzialem w Kawasaki na Slowacji, ze nie wszystkie kraje wymagali tabliczki. Do krajow ktore jej nie wymagali, kawasaki dostarczal vulcany bez tabliczki. Czyli jezeli macie vulkana sprowadzonego naprzyklad z Belgii, to niebedzie mial tabliczki. A zas vulcan z Niemiec tabliczki powinien miec. Jezeli nie to to jest podejrzane se ktos cos kombinowal z tym motorem.
Jeszcze jedna ciekawostka: Napewno wiecie ze sa dwa modele vulkanu VN800:
1.custom (VN800A) – taki bardziej chopper (cienke duze kolo na przodie), i
2. classic (VN800B) – cruiser (glebokie blotniki, grube kolo)
Numer VIN zaczyna VN800A, albo VN800B. Ale ciekawe jest to ze classiky z Belgii, maja w VINie VN800A... Pisze o Belgii, dla tego ze napewno wiem ze Classiky z Belgii tak maja, ale chyba jest wiecej takich krajow(mysle ze tez Holandia Wlochy .....). Natomiast wszystkie classiky z Niemiec beda miec VN800B.
Ale nabalaganil ten Kawasaki.
PS: przepraszam za moj Polski. Jestem Slowakiem.
: pt cze 22, 2012
autor: Mayones
no ja też mam VN800A chyba A4, a classic rocznik 99, też się zastanawiałem co ja w końcu kupiłem, wygląda na classica a symbol customa
nalepkę typu tabliczka znamionowa mam wygląda bardzo staro
w "Polandii" wiadomo, że jak coś nie jest opatrzone zbytnią biurokracją to po prostu nie ma prawa bytu, czyli nie masz tabliczki ? NO TO RÓB I PŁAĆ
Twój polski jest w sam raz
zdravim
: pt cze 22, 2012
autor: Rikardo
Co do Belgi to mój VN został sprowadzony z tego kraju i ma wszystkie oznaczenia łącznie z aluminiowa tabliczka znamionową. Według serwice manual custom oznaczony jest jako model A gdzie początek produkcji w 95 r. oznaczony jest jako A1 natomiast koniec w 2004 jako A10, gdzie A4 dot. roku 1998. Classic oznaczony jest jako model B, początek produkcji w 1996 jako B1.
: pt cze 22, 2012
autor: Mayones
classic z 1999 roku ma VN800ABA....wniosek - wszyscy jeździmy Vulcanami
: pn cze 25, 2012
autor: jano
Oczywiscie, moze byc i tak ze vulcan z Belgii bedzie mial tabliczki, ale mozliwe ze tabliczka byla dodatkowo zrobiona w Polsce. Niedawno pisalem do handlowca odnosnie vukcana ktorego mial na aukcji i odrazu sie pytalem czy ma tabliczki. Odpisal ze motor sprzedany a ze nowy wlasciciel sobie dal wyrobic tabliczke. Ale nie wiem dokladnie jak, bo pisalem do firmy, ktora sie zajmuje produkcja tabliczek znamionowych i zapytalem ich czy mi moga wyrobic tabliczke ktora bedzie wygladac tak samo jak original. Odpisali ze to nie legalne i ze nie moga tego zrobic. Czyli nie wiem jak to dokladnie dziala. Moze to jest tabliczka ktora nie jest kopiou originalu i sluzy poto, zeby niebylo problemu na przeglodzie technicznym.
Wazne ze v Polsce mozna motor zarejestrowac nawet bez tabliczki, a ze policja z tego nie robi problem. Na Slowacji zarejestrowanie takiego pojazdu jest troche problem. Wydzial komunikacji do tego zeby zarejestrowal taki motor, potrzebuje potwierdzenie od producenta motocykla, ze byl dodany bez tabliczki. Takie potwierdzenie kosztuje 55 EUR (240zl). A ogolnie rejestracja sprowadzonego motorykla kosztuje 300 EUR (1300zl). Wiec w Polsce nie ma co narzekac :-)
: pn cze 25, 2012
autor: Pantani
Rikardo pisze:Co do Belgi to mój VN został sprowadzony z tego kraju i ma wszystkie oznaczenia łącznie z aluminiowa tabliczka znamionową.
muszą być jakieś wyjątki od reguły
Moje moto (classic) z Belgii nie miało tabliczki i w dowodzie 800A.
: pn cze 25, 2012
autor: Painkiller
No więc tabliczka jest. W sumie tabliczka znamionowa to wielkie semantyczne nadużycie, cytując klasyka. To zwykła szara (tudzież srebrna) naklejka z nadrukowanymi kilkoma linijkami nie warta 5 zł! W piątek była wizyta w wydziale komunikacji, 4h użerania się z krawaciarzami i 10 zł. Dzisiaj powrót do diagnosty i wydrukowanie tego świstka w 20 min i 57zł mniej w portfelu! Jak uda mi się zrobić zdjęcie to pochwale się wam kawałkiem folii za prawie 70 zł!
A co do oznaczeń to VIN mam zaczynający się od VN800A... custom bez dwóch zdań a w papierach "VN 800 Classic". Nawet nie próbowałem tego odkręcać bo jeszcze bym się władował na minę
: pn cze 25, 2012
autor: Góral
U mnie w dowodzie:
Kawasaki VN 800 A
nr nadwozia: VN800B...
Kiedyś już to przerabialiśmy na forum, często się to zdarza i nie ma się czym przejmować, Pani w urzędzie czy ubezpieczalni tego nie kuma a Tobie chyba nie przeszkadza. Lepiej z tym "nie wyskakiwać" przy urzędasach bo dopiero może być dochodzenie.
: śr kwie 03, 2013
autor: Wiewiur
byłem właśnie na "przeglądzie", czyli sprawdzenie czy światełka świecą i czy klakson działa, no ale podstawa to czy się numery z dowodu zgadzają z tymi na ramie! i co? tabliczki nie ma...tłumacze gościowi, że jak motocykl jest sprowadzony itp. to nie mają i że jakby miała być to by była, to ten mi, że nie, że ja coś kombinuje...
mówie do niego "panie oddaj mi pan ten dowód bo ja nie mam czasu na was i jade, nie to nie". A ten nadgorliwiec, że mi nie odda dowodu
strasznie mnie gość wkurwił i już byłem bliski użycia siły
ale chyba się trochę wystraszył i dowód oddał, no brak słów