Strona 1 z 1
Końcówki-obciążniki kierownicy...
: czw lip 05, 2012
autor: Mayones
czy Vulcany maja takie coś np ukryte w kierownicy ? może ktoś montował takie coś, ponoć to minimalizuje drgania przenoszące się na dłonie i eliminuje efekt shimmy, myślę że to bardziej tyczy się wszelakiej maści szlifierek skoro one kręcą wysoko a My sobie bulgotamy na niskich
cena nie wielka choć trzeba ciachnąć manetki do tych zewnętrznych końcówek, choć widzę też plus takiej końcówki przy manetce gazu zawsze wywrotka parkingowa nie oprze sie nam na manetce gazu.
Co myślicie ?
: sob sie 11, 2012
autor: jurekawasaki
Obciążniki w Vulkanach nie maja zastosowania ja mam coś w rodzaju krasz padów ,i własnie zainstalowałem je po to aby ładniej wykończenie manetek wyglądało .Przy ewentualnej wywrotce to też jest zabezpieczenie .
: ndz sie 12, 2012
autor: Góral
Mayones, my wcale nie "bulgotamy na niskich", dźwięk z rur może tak sugerować, ale... zerknij na dane techniczne
: ndz sie 12, 2012
autor: Mayones
tak wiem że z nas takie pół szlifierki, pół czoperki
: ndz sie 12, 2012
autor: Góral
: pn sie 13, 2012
autor: Mayones
Widlaste silniki odznaczają się wysoka trwałością, zwykle osiągają maksymalną moc na znacznie niższych obrotach, dzięki czemu nie ma potrzeby wkręcania ich do ekstremalnych wartości. Również charakterystyka oddawania mocy jest korzystniejsza w dolnym zakresie obrotów, co jest korzystne jeśli często motocykl będzie używany do jazdy w mieście. Silniki widlaste to konstrukcje przeznaczone dla najwytrawniejszych kierowców, są trudniejsze do opanowania niż rzędowe.
no jednak miałem nieco racji
najbardziej podoba mi się zwrot:
Silniki widlaste to konstrukcje przeznaczone dla najwytrawniejszych kierowców
: pn sie 13, 2012
autor: Góral
Kod: Zaznacz cały
Silniki widlaste to konstrukcje przeznaczone dla najwytrawniejszych kierowców :clap:
Szczególnie te V12, 8 litrów pojemności
: pn sie 13, 2012
autor: mirad
Góral pisze:Szczególnie te V12, 8 litrów pojemności
Oj, taaaaaaaak
To mnie kręci