Strona 1 z 1
Klucze serwisowe do VN800 Drifter
: wt sie 28, 2012
autor: Lotnik
Witam,
czy ma ktoś z Was zbędny komplet kluczy serwisowy do Driftera 800?
A może wiecie gdzie taki zestaw mogę dostać?
Generalnie z tego zestawu najbardziej interesuje mnie klucz do świec oraz zestaw do regulacji tylnego amortyzatora
Z góry wielkie dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Lotnik
: wt sie 28, 2012
autor: Mayones
a propos ja nie mam w kpl klucza do regulacji amora, jak ktoś ma na taki namiar
: wt sie 28, 2012
autor: Góral
Mayones pisze:a propos ja nie mam w kpl klucza do regulacji amora, jak ktoś ma na taki namiar
W każdym sklepie żelaznym, nazywa się młotek i przecinak
: wt sie 28, 2012
autor: Wesley
Komplet kluczy do vn 800 kupiłem za 200 zł w serwisie Hondy przy Prymasa Tysiąclecia 76h. Kiedyś był tam serwis Kawasaki. Klucz do świec niezbędny.
: wt sie 28, 2012
autor: Mayones
Góral pisze:Mayones pisze:a propos ja nie mam w kpl klucza do regulacji amora, jak ktoś ma na taki namiar
W każdym sklepie żelaznym, nazywa się młotek i przecinak
no ale ja chciałem tak bardziej fachowo nie jak pan Władek w maluchu
: śr sie 29, 2012
autor: Lotnik
W takim razie będe musial odwiedzić dealera Kawasaki. Chyba, że znajdę gdzieś sam klucz do świec:)
Czy klucze serwisowe do Driftera i Classica są takie same, poza kluczem do regilacji tylnego amortyzatora?
: śr sie 29, 2012
autor: Badger
Drifter (wybrałem do porównania rok 2000)
oraz Classic (też rok 2000)
widać różnicę, jesli chcesz więcej to skorzystaj z
TAKIEJ STRONKI
: śr sie 29, 2012
autor: Lotnik
Dzięki za stronkę.
Widzę, że do kompletu brakuję mi więcej niż klucz do świec.
Teraz przynajmniej wiem na czym stoję
: śr sie 29, 2012
autor: Góral
Mayones jeśli chcesz się bawić pół dnia to kup sobie klucz, jeśli chcesz zrobić to w pół godziny to użyj tych, o których mówię, nie upieram się przy przecinaku, jeśli uda Ci się gdzieś dostać jakiś pręt mosiężny to super. Jeśli potrzebujesz pomocy jak to zrobić to pisz na PW.
: śr sie 29, 2012
autor: Mayones
to piszę na PW bo jak mniemam jak bym miał klucz to bym musiał rozbierać mojego rumaka
a że jestem bystry chłopaczek to będzie młotek i przecinaczek
: śr sie 29, 2012
autor: Góral
Nawet nie czujesz jak rymujesz
Na forum był kiedyś ten temat i pomysły typu zdjęcie tylnego koła i wykorzystanie klucza... Zrób po mojemu - będzie szybciej.
: pt sie 31, 2012
autor: Mayones
amor wyregulowany przy pomocy klucza płaskiego 8 i 10 mm bez młotka i przecinaka
jak kogoś interesuje to dać znać opiszę moje zmagania, zaznaczam iż najwięcej czasu zajęło wyjecie i wsadzenie schowka
: pt sie 31, 2012
autor: Iron75
opisuj opisuj , będzie dla potomnych
: pt sie 31, 2012
autor: Mayones
- zdjęcie schowka - nuda, zwłaszcza śrubki
- podniesienie tyłu na podnosniku co by sprężyna się rozluźniła
- odkręcamy również osłonę miedzy amorem a kołem tylnym starczą 3 śruby tak żeby ręka weszła od
strony tej osłony do amora,
- klucz płaski 8, 10 lub 12 wsadzamy w tę koronkę na im dalej tym lepiej żeby udało się przekręcić do nastepnego poziomu regulacji
- lewa ręka od strony koła(można spuścić nieco powietrza z tylnej opony żeby ręka luźno weszła(moje dłonie tak na styk, rozmiar M)
prawa ręka do komory amora od str. schowka dodatkowo miałem kawalek klucza(pręta) do "ciągnięcia" obiema rękami klucza wsadzonego w koronkę
- i ciach przeskoczyło
z tymi kluczami to rozmiar w zależności od tego jak jest gruby może się okazać że do przeskoku braknie kilka mm ruchu kluczem, to wiekszy z młotkiem i przecinakiem bałem się tak mocno przypier...żeby za jednym puknieciem przeskoczyło wyżej, jeszcze jakbym w armaturę uderzył BROŃ BOŻE,
czasowo regulacja 3 w górę z montażem i demontażem godzina z hakiem(jedna godzinę straciłem na obmyśleniu planu i przymierzeniu kluczy)
i co ważne obyło się bez bicia motocykla