Strona 1 z 1
jaka guma
: śr sty 02, 2013
autor: Rafcio861
chłopaki
pytanko jest takie muszę wymienić przednią gumę w moim vulcanie mam classica z 97r z rozmiarem 130/90/16 i nie wiem jak firma najlepsza itd.
co polecacie wiadomo cena odgrywa wazna role
słyszeliście może o maxxisach i temu podobnych gumach
: śr sty 02, 2013
autor: Shepherd
: śr sty 02, 2013
autor: broda
Metzy przodują.
Poczytaj:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... &start=480
Ups, chyba wysłaliśmy razem
: czw sty 03, 2013
autor: SZCZEPAN
Dunlop 404 polecam
...
: pt sty 04, 2013
autor: Rokers
... a ja polecam, to co fabryka - Bridgestone Exedra
: pt sty 04, 2013
autor: Rafcio861
: pt sty 04, 2013
autor: MadDog
gadałem z wieloma kolesiami na temat opon, i dystrybutorami i użytkownikami.
Bridgestone Exedra są dobre ale jak na nasz klimat zbyt twarde, Śródziemnomorski i zachód europy jest dla nich idealny.
Micheliny (sam testowałem) miękkie, szybko się ścierają... Co do trzymania się drogi nie mam zastrzeżeń. ;D
Dunlopy Ameryka.
Continental chyba najlepsze. Nie najmiększe, nie najtwardsze, dobrze trzymają się drogi i produkowane w Niemczech z myślą o naszym klimacie.
Ja teraz takie zakupiłem, Kumpel też je miał i nie narzekał.
Polecam Conti.
: pt sty 04, 2013
autor: Piotr
Sprawdź Schinko, ja mam na tylnym kole i jest OK, a cenowo konkurencyjna, przekonał mnie do nich kolega, który przejechał na nich Skandynawie z plecaczkiem i pełnym ładunkiem.
: sob sty 05, 2013
autor: Rokers
... ja mam z tyłu Continental i wydaje mi się że bardzo źle reaguje na łączenie asfaltów, lepik i takie rzeczy, jak się najeżdża lekko pochylonym motocyklem to czuć jak nosi, może to wina rzeźby bieżnika, bo jeździłem innym VN-em na oryginałach Exedra i wydawało mi się że prowadzi się lepiej.
Re: jaka guma
: sob sty 05, 2013
autor: wooocash1
Rafcio861 pisze:
słyszeliście może o maxxisach i temu podobnych gumach
Maxxisy śmiało, to obok Shinko chyba jedyna "tania" marka której można ufać, miękka guma ale szybkie zużycie...
Z górnej półki najlepsze opony to bez wątpienia metzelery ale mają też wadę w postaci takiej a nie innej ceny
Nie polecam "fabrycznych" czyli Bridgestone exedra, bardzo twarde i o ile na suchym i ciepłym asfalcie jest w miarę ok, to na mokrym lipa a poniżej 20C trzeba bardzo uważać.
: ndz sty 06, 2013
autor: Rafcio861
: pn sty 07, 2013
autor: broda
Podwozie
- rama zamknięta, podwójna, stalowa z przykręcanym prawym podciągiem;
- zawieszenie przednie teleskopowe 41 mm, skok 150 mm;
- zawieszenie tylne wahacz przestrzenny z rur stalowych, 1 element resorująco-tlumiacy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 100 mm;
- hamulec przedni jednotarczowy 300 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy;
- hamulec tylny bębnowy 180 mm;
- ogumienie dętkowe: przód 130/90-16 67H, tył 140/90-16 71H;
To cytat z :
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=822
Pamiętaj, że tylko te dwa koła trzymają cię przy asfalcie i tu nie szukaj oszczędności
Podobnie na hamulcach.