Strona 1 z 2
Przebiegi i awarie (VN 800) - ranking
: pn sty 14, 2013
autor: Rokers
Mam pomysł - wpisujcie poniżej rok produkcji, ile kilometrów macie przejechane na swoich VN 800 i co do tej pory trzeba było naprawić (nie bierzemy pod uwagę eksploatacji, opony, świece, płyty itd.) tylko awarie i przebiegi (możne znajdziemy VN-a "króla szos" z największym przebiegiem).
: pn sty 14, 2013
autor: Iron75
mój powoli dobija do 80tyś (rok96) , kupiłem go 2,5 roku temu jak miał 55tys, zepsuło sie w nim na razie nic
i mam nadzieje że taki stan utrzyma sie jeszcze przez sporo km
aczkolwiek chyba będe sie przymierzał do wymiany napędu bo nierówno się wyciągnął i wyregulowac jest ciężko ale póki nie zacznie szarpać zgrzytać i cudować to go ruszać nie będe
: pn sty 14, 2013
autor: Faza
Witam , mój vn ma przejechane 60 tyś rok 1999 , kupiłem go dwa miesiące temu więc niewiele mogę o nim powiedziec ale myślę że będzie OK. POZDRO.
: pn sty 14, 2013
autor: Painkiller
Ja przebiegu nie pamiętam i nie mam jak teraz sprawdzić ale jak dobrze kojarzę to coś ok 45-55k km ('96), trzy razy regulowany gaźnik, przez połowę zeszłego sezonu nie chciał palić na drugi gar, wymienione świece, na koniec padł regulator napięcia (też wymieniony na nowy). Ciekawe co przyniesie nowy sezon...
: pn sty 14, 2013
autor: RAFAŁ 17
Witam, o moim też nie wiele mogę powiedzieć bo mam od trzech miesięcy. Zdążyłem troszkę pojeździć mam coś nakulane 48 tys rok 97. Mam wrażenie że słychać jak stuka zaworek na zimnym , nawet konsultowałem się z mechanikiem powiedział żeby się na razie nie przejmować ale ja w to nie wierzę i dam do regulacji przed sezonem. Więcej na razie nic nie mogę powiedzieć ale już nie długo zabieram moto do Nl więc się okaże co do reszty.
: czw sty 17, 2013
autor: Mastif
Moja 800 (rocznik 97) miała coś około 50 tyś, miałem ją przez dwa sezony i nic nie musiałem robić
: czw sty 17, 2013
autor: Wiewiur
ja na swoim mam przebiegu jakoś 5tysi
bo tyle zrobiłem a czy stan licznika był dobry to nie wiem ;p także po tym przebiegu nic się nie dzieje
aaa rocznik 96
: pt sty 18, 2013
autor: Koziol
Mój przynajmniej z licznika ma nieco powyżej 50 tys. km. Rok 99. Osobiście zrobiłem nim niecałe 30 tys. Awarie: pęknięcie przewodu paliwowego i padnięte łożysko przedniej piasty.
: sob lut 02, 2013
autor: Mayones
W VN 800 regulacja zaworów co 12 tyś, niemniej jednak znalazłem informacje, że warto w tym modelu sprawdzać nieco częściej
Jakieś 30 tyś (licznikowe) 99 rok, mój pierwszy sezon bez zarzutu
: sob lut 02, 2013
autor: Rikardo
Mayones pisze:W VN 800 regulacja zaworów co 12 tyś, niemniej jednak znalazłem informacje, że warto w tym modelu sprawdzać nieco częściej
Jakieś 30 tyś (licznikowe) 99 rok, mój pierwszy sezon bez zarzutu
Przepraszam za OT ale z czego wynika ten przebieg 12 tyś. Spotkałem się już z taką opinią osoby która sprowadzała mojego VN ale tęż osoba ta wspominała jak wymieniała łańcuchy rozrządu klientom w tych modelach gdyż rzekomo coś im tam cykało i po wymianie odgłosy pozostały te same. Spotkałem się też z opinią aby nie grzebać niepotrzebnie jak silnik uruchamia się i pracuje bez problemów. Mam punciaka gdzie regulacja zaworów jest też na płytkach i robi się to co 60 tys.
: sob lut 02, 2013
autor: Radio
Podejrzewam że co 12 tys km należy sprawdzić luz zaworowy a regulować jeżeli wymagają takiej potrzeby..... ale żeby nie być gołosłowny to poszukam instrukcji i sprawdzę w tabeli.
: sob lut 02, 2013
autor: Mayones
Oczywiście chodzi o sprawdzenie, jeżeli jest w normie to nie ruszamy zaworów.
Czy w moim moto ktoś kiedyś regulował ? pewnie tak, niemniej jednak przy licznikowych 30 tyś, na jednym ze ssących nie było luzu lub był 0,01mm norma - 0,10-0,15
W papierologii pisze że co 12 tyś.
: sob lut 02, 2013
autor: Shepherd
Mayones pisze:W papierologii pisze że co 12 tyś.
dokładnie tak, mi też się obiło o uszy te 12 tys, km
: sob lut 02, 2013
autor: BABEK
moim vn zrobiłem 10000tyś. w zeszłym sezonie i nic do roboty tylko napęd a na liczniku ma 36tyś.km oby tak dalej jak szukałem moto to na tym forum dowiedziałem się o vn 800 że super bez problemowy i na pierwszy moto tylko ten, chyba bez powodu tak nie pisali, tylko wsiadać i
: śr lut 06, 2013
autor: used11
Tu fajny filmik z vn800 w roli głównej. Gość zmienił silnik jak miał przebieg ok 160.000 km, cały motocykl ma przejechane ok 217.000 km.
http://www.youtube.com/watch?v=y27jcvT3ZaM
Pozdr.
: śr mar 13, 2013
autor: Seren
a mi w Vn800A na 42000 padł termostat franca jedna
nie dość że drogie w serwisie dziadostwo to jeszcze trzeba na ogół czekać kilka dni
: śr mar 13, 2013
autor: Pantani
Mayones pisze:
przy licznikowych 30 tyś, na jednym ze ssących nie było luzu lub był 0,01mm norma - 0,10-0,15
W papierologii pisze że co 12 tyś.
Ja mam 34tys km (18tys moje) i wymieniłem pierwszą płytkę
na wydechowym miałem 0,18 (moto bez przeróbek i oryg. wydech). Napęd niedługo muszę wymienić
A dlaczego nie piszemy o eksploatacji ( łańcuchy, klocki i opony)? Vulcany się nie psują
: śr mar 13, 2013
autor: Mayones
Mój łańcuch z zębatkami sądzę że jest od nowości, ma z tyłu pełną tarczę, przód z zieloną gumą, na ogniwach pisze 530, w najbardziej rozciągniętym miejscu do serwismaxa brakuje jakieś 4-5mm.
: sob mar 16, 2013
autor: Pantani
Oryginalny łańcuch (98r) ma nabite na ogniwach EK50MVO.
U mnie żębatka po 32tys nadawała się do kosza, zęby mocno wytarte
: sob mar 16, 2013
autor: jano
Kdy kupilem moja VN 800 miala 20 tys na lyczniku. Po przejechaniu 100km sie zepsula
. Nie wiedzialem co sie dzieje. Benzina sie z niego lala a nie moglem odpalic. Naszczescie moj brat mial ten sam problem i powiedzial mi jak z tym dojechac do domu. Problem byl w tym ze jakis brud dostal sie do gaznika. Prawdpopodobnie rdza z baku. Wyczyscilem gaznik i od tej pory zrobilem 2 tys km bez problemu. Zobaczymy co bedzie dalej. Mozna zamontowac dodatkowy filtr paliwa, ale slyszalem o przypadku kdy sie taki filtr zatkal. Najlepiej byloby zdemontowac bak i wyczyscic go.
Oprocz tego to, z silnika sluchac jakies stukanie przy ruszaniu. Prawdopodobnie sa ta zniszczone gumki balancera. Zamierzam je wymienic (kiedys). Podobno to stukanie w tych modelach jest czesto spotykalne, i mozna z tym bez problemu jezdzic. Mam nadzieje ze to prawda