Strona 1 z 1
Filtr powietrza K&N
: śr kwie 03, 2013
autor: Smoku
Zastanawiam się nad założeniem sportowego filtra K&N do swojego Vulcana 800, czy będzie miało to wpływ na gaźnik, czy trzeba będzie go regulować?
: śr kwie 03, 2013
autor: Goblin
Smoku, wskazane by było zmienić dyszę na większe wtedy powinieneś mieć efekt.
Gaźnik trzeba podregulować.
Pozdrawiam
: śr kwie 03, 2013
autor: ludek
miałem przez jeden sezon filtr K&N w 800'ce (potem zmieniła właściciela) nie zauważyłem różnicy w pracy silnika w gaźniku nic nie zmieniałem.
pzdr. Darek
: czw kwie 04, 2013
autor: Yuzek
ja założyłem w tym roku KN , bo przerabiałem wydechy i tak mi doradzono.
Ale jak wszystkim wiadomo jeszcze nie pośmigałem
W garażu nie strzela , na postoju różnicy nie widzę
: czw kwie 04, 2013
autor: Smoku
Dzięki Goblin, ludek
Jozek, różnica polega na tym, że masz wtrysk więc nie ma co robić porównania.
: pn kwie 08, 2013
autor: Iron75
ja w w tamtym roku wymieniłem na k&N i nie ma różnicy, nic nie regulowałem. Miałem do wymiany swój a trafiłem na nowego K&Na w dobrych pieniążkach.
tzn różnica była , bo mój stary juz był zasyfiony, ale żeby cos strzelało czy prychało to nie
: pn kwie 08, 2013
autor: Ryffka
Przede wszystkim filtr K&N jest niejako "wieczysty" - kupujesz raz, potem czyścisz i nawilżasz specjalnym płynem. W swoim VN800 miałem zestaw filtr K&N, zestaw dysz DynoJet, świece irydowe oraz otwarty wydech. Jak dla mnie różnica była wyczuwalna, choć to pewnie głównie za sprawą dysz. Moto lepiej sobie radził przy odpalaniu na zimnym silniku (w zasadzie przestałem używać ssania) i poprawiła się kultura pracy. Co do mocy to trudno się odnieść bo aż takiej różnicy nie było czuć a na hamownię go nie dawałem. Osobiście polecam takie rozwiązanie, choć tania sprawa to nie jest

: wt kwie 09, 2013
autor: Smoku
Dzięki Ryffka za rzetelną odpowiedź.
Właśnie niejako "wieczystość" była na pierwszym miejscu przy planowaniu zamiany a ewentualna poprawa osiągów na dalszym planie.
Generalnie wchodzę w to

: wt cze 04, 2013
autor: Mayones
Czy ktoś wie czym najlepiej skleić filtr powietrza konkretnie gąbkę i metal, oczywiście musi to być klej odporny na benzynę, no i dobrze żeby było nie palne po wyschnięciu.