Strona 1 z 1

Pomocy ,dziwne objawy

: czw kwie 18, 2013
autor: Ryba
Witam.W moim VN800 Classic z 1997 r. pojawiły się dziwne objawy.Kiedy włącze silnik, zapnę jedynkę, chcę ruszyć to motocykl jakby traci moc,muszę wkręcić go na bardzo wysokie obroty i ruszyć ,,na raty,, czuć przy tym troche paliwo.Jak już ruszę wszystko jest ok.Wyłącze silnik i historia się powtarza. Czy może to być wina brudnego filtra paliwa?wspomnę też że potrafi czasem nieznacznie strzelić.Proszę o pomoc bo chce się jeździć a tu niespodzianka.
Pozdrawiam Wszystkich .
Ryba Koszalin

: czw kwie 18, 2013
autor: Ryba
Czy nikt mi nie pomoże? ;(

: czw kwie 18, 2013
autor: Kristofer
a świece kiedy zmieniałeś ???

: czw kwie 18, 2013
autor: SAURO
Gaźnik wymontuj i wyczyść . Jakość paliwa w polsce nie jest najepsza niestety i po zimie mogło się trochę brudu w gaźniku odłożyć.

: pt kwie 19, 2013
autor: Qudłaty
Gaźnik do czyszczenia i regulacji. Wymień świece i wlej nowe paliwo, przedtem spuść stare paliwo. Gaźnik wyczyść w maszynie ultradźwiękowej to jest najlepsza metoda.
Powodzenia.

: pt kwie 19, 2013
autor: Ryba
Witam
Sprawdziłem kranik .W położeniu ON paliwko nie leci,przestawie trochę w bok i spokojnie leci.Czy to może być wina awarii kranika?Może to kranik jest brudny i dopiero jak silnik wchodzi na obroty to pompa mocniej pompuje i można jechać.?Co o tym myślicie?
Ryba

: pt kwie 19, 2013
autor: Radio
Zbiornik i kranik do czyszczenia bo syf zapycha wypływ paliwa, przy okazji warto wymienić filtr paliwa, ewentualnie jest jeszcze jedna możliwość.... masz za mało paliwa :D

: pt kwie 19, 2013
autor: Mayones
Ryba pisze:Witam
Sprawdziłem kranik .W położeniu ON paliwko nie leci,przestawie trochę w bok i spokojnie leci.Czy to może być wina awarii kranika?Może to kranik jest brudny i dopiero jak silnik wchodzi na obroty to pompa mocniej pompuje i można jechać.?Co o tym myślicie?
Ryba
Kranik możesz wyczyścić razem z filtrem paliwa w zbiorniku, nie zaszkodzi na ON i na RES nie może samo lecieć, ani nawet kapać, jak przekręcasz w kierunku PRI to ma lecieć i kropka :ok:
Spróbuj w pozycji ON zakręcić rozrusznikiem zobaczysz ile tego paliwa podaje

PS w razie potrzeby zakupu zestawu naprawczego kranika możesz spróbować odwrócić te gumową uszczelkę w kształcie "gęby" u mnie pomogło zaoszczędziłem 100zeta.

: sob kwie 20, 2013
autor: Ryba
Nie uwierzycie.Wymieniłem świece,wyczyściłem kranik,i dalej była kicha.Kolega podpowiedział mi abym sprawdził czujnik złożenia stopki czy wysuwa się do końca po jej złożeniu. Nie wysuwał się cały tylko do połowy.Nasmarowałem,ruszyłem kilka razy tak aby się wysunął i motocykl ożył i lata aż miło.Nigdy bym na to nie wpadł .Myślałem tak jak większość- gaźnik ,brudne paliwo itp a tu niespodzianka :D :butelka: :pedzi:
Pozdrawiam
Ryba

: czw kwie 25, 2013
autor: Daromax
:) Troche dziwne bo , ten czujnik jak wyłączy to moto nie pali wcale ??

: pt kwie 26, 2013
autor: Mayones
Racja, w VN 800 nawet jest tak że jak wrzucisz bieg i za szybko złozysz kosę to gaśnie, zdarza mi się pod bramą :ok: