Strona 1 z 4

Wydech VN800 - problem z dopasowaniem

: wt cze 04, 2013
autor: ciecio
Kochani.
Mam zamiar zakupić oryginalny, używany wydech do mojej maszynki VN800A 1995.
Na allegro i ebay-u coś można znaleźć ale nie wiem czy będzie pasowało.
Mam na oku dwie licytacje.
Na jednej jest tłumik KHI K 462 e4 a na drugiej KHI K 345 e1 0306 (takie numery są wytłoczone na wydechach)
Co oznaczają te numery i jak zidentyfikować który wydech jest do mojego modelu/rocznika?

: wt cze 04, 2013
autor: Mayones
Wydaje mi się że do VN 800 są te same wydechu niezależnie od modelu, poza drifterem oczywiście.
Zerknę jutro rano jak nie zapomnę co pisze na moich...

: śr cze 05, 2013
autor: Skrobel
Ja wieczorem zerknę na swoje. Też mam fabryczne. Rocznik 1998.

: śr cze 05, 2013
autor: Domel
Skontaktuj się ze Steve'm on ma org. wydech na sprzedaż z tego co pamiętam i może Ci pomoże w temacie.

: śr cze 05, 2013
autor: Skrobel

: śr cze 05, 2013
autor: Mayones
U mnie też 345 i reszta chyba ta sama.

: czw cze 20, 2013
autor: Jacawroc
ciecio,
cześć
wlasnie sprowadziłem vn 800 z udokumentowanym przebiegiem 9000km i mam wydechy w stanie idalnym, które będę chciał sprzedać gdybyś był zainterseowany proszę o kontakt
jacek

: pt cze 21, 2013
autor: ciecio
Już zakupiłem na niemieckim ebay-u takie z numerem 345.
W przyszłym tygodniu będę je miał, mam nadzieję, że będą pasowały.
Gdyby nie to się odezwę :tube:

: ndz cze 23, 2013
autor: ciecio
Wydechy zainstalowane i pasują jak ulał.
Nareszcie błoga cisza :hammer:
I Pan policjant już się za mną nie ogląda :dance:

: ndz cze 23, 2013
autor: Mayones
A co Ty za wydechy miałeś że musiałeś zmieniać ?

: ndz cze 23, 2013
autor: ciecio
Puste wydechy Highway Hawk.
Co prawda dorobiłem sobie do nich DB kilery, ale wciąż było głośno.
Brzmiały fajnie i po mieście jeździło się super, ale każdy dalszy przelot po za miastem już troszkę męczył.

Obrazek

: ndz cze 23, 2013
autor: Monters
ciecio, Hej jestem na etapie zakładania DB kilera mojej roboty może spikniemy sie gdzieś w Gdańsku ,żeby wymienić doświadczenia na temat pustych wydechów.

: sob sty 11, 2014
autor: Skrobel
Przepraszam, że podłączam się do tematu, ale też myślę o jakichś nowych kominach do mojego 800, ale bardziej mi zależy na basowym burczeniu niż na decybelach.

Czy ktoś z kolegów osiemsetkowców ma przypadkiem założone Silvertail'e K2 albo Vance Cruzers? A może chociaż Kaliny? co by można było posłuchać jak one pyrkają...

Wyprute w 800 nie brzmią najlepiej nie wspominając o tym, że nie da się za kimś takim jechać, a obok też ciężko. Z kolei puste akcesoryjne... cóż... jeśli już wydawać kasę, to niech cośtam w środku mają, co można byłoby wyciągnąć w razie potrzeby... :)

: ndz sty 12, 2014
autor: Pantani
Skrobel pisze:jeśli już wydawać kasę, to niech cośtam w środku mają, co można byłoby wyciągnąć w razie potrzeby... :)
Na przelotowych nie da się normalnie jeździć. Ta opcja jest zupełnie bezużyteczna!
Z zainstalowanymi wkładami akcesoryjne wydechy są bardzo głośne, niepraktyczne i oczywiście nie spełniają norm określonych w przepisach.
Mam założone V&H straightshots i też kombinowałem dodatkowy db killer. Zdecydowałem się na wymianę po usterce oryginałów i myślę że nawiercone seryjne były dla mnie najlepszym kompromisem.

: ndz sty 12, 2014
autor: Smoku
Skrobel pisze:bardziej mi zależy na basowym burczeniu niż na decybelach.
quote]
Wiem o jaki efekt Ci chodzi. Musisz liczyć się z tym, że 800 to mało i nie będzie tak ładnie "bulgotał" jak większe pojemności.

: ndz sty 12, 2014
autor: Mayones
Wyprute oryginały to porażka, jeździłem z nimi jeden dzień, a już jazda przy tych betonowych barierach o matko :D.
Ponoć mam iść zwiedzać jakąś fabryczkę wydechów w Żywcu, muszę podejrzeć co oni ta wsadzają do środka, niektóre krótsze niż nasze wydechy np turystyków naprawdę potrafią nisko zagrać.

: ndz sty 12, 2014
autor: Skrobel
Szczerze mówiąc mnie wystarczyłoby coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=UeS3iL2UkqE

Tylko przypuszczam, że gość kręcił filmik np. GoPro w tym takim szczelnym "ubranku" i przez to dźwięk jest oszukany. Poza tym to 900, a nie 800.

Zgadzam się, że puste oryginały to porażka, ale nie chciałem tego "głośno" pisać, żeby się niektórzy koledzy (np. z Lublina) na mnie nie poobrażali :D

: ndz sty 12, 2014
autor: Pantani
Smoku pisze: Wiem o jaki efekt Ci chodzi. Musisz liczyć się z tym, że 800 to mało i nie będzie tak ładnie "bulgotał" jak większe pojemności.
W dodatku 800 kreci się dość wysoko i w trakcie jazdy nie jest to leniwe bulgotanie :motorynka:

: ndz sty 12, 2014
autor: Shepherd
Pantani pisze:Na przelotowych nie da się normalnie jeździć. Ta opcja jest zupełnie bezużyteczna!
Ja mam puste wydechy Highway Hawk. (a właśnie kupione od ciecio, ) po 2 latach jazdy na oryginałach, w końcu wiem na czym jeżdżę. Raz włożyłem tylko tylko db killer`y Ja jechaliśmy jesienią na KPKM 950 km (piątek po południu wyjazd, sobota powrót) chciałem trochę oszczędzić uszy, Ale z perspektywy czasu przyznaję że założenie db killer`ów to był zły pomysł. I tak miałem w głowie ryk (jechał przede mną Tokar i Crazy )
Skrobel pisze:Zgadzam się, że puste oryginały to porażka, ale nie chciałem tego "głośno" pisać, żeby się niektórzy koledzy (np. z Lublina) na mnie nie poobrażali
:!!!:

: ndz sty 12, 2014
autor: Skrobel
Z tego wszystkiego wynika właściwie jeden wniosek - szkoda kasy na akcesoryjne wydechy do 800...

A co do pustych, to ja dużą część trasy w Bieszczady jechałem za Szwagrem (800 z jakimiś cienkimi rurami - pustymi rzecz jasna) a potem właśnie za Crazy'm. I na tym właśnie opieram swoje zdanie, że puste to jednak nie dla mnie.
Z drugiej strony teraz jak jadę sam to słyszę silnik, a wydechów za cholerę... A chciałbym chociaż trochę tych wydechów usłyszeć. :)