zmiana biegów
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
zmiana biegów
Witam mam nie tyle problem co pytanie co do zmiany biegow w VN800 classic. Według ksiazki serwisowej(polska kawasaki) powinienem zmieniac tak:
z 1 na 2 bieg przy 15km/h
z 2 na 3 przy 25
z 3 na 4 przy 35
z 4 na 5 przy 45 czy wy tak zmieniacie bo jak ja tak zmieniam to lekki zamol jest ale biegi wchodza tak ze nie slychac ich;) Ja zmieniam w sumie 10km wiecej na kazzdym biegu wy tez tak?Wtedy slychac juz biegi glosno;)
z 1 na 2 bieg przy 15km/h
z 2 na 3 przy 25
z 3 na 4 przy 35
z 4 na 5 przy 45 czy wy tak zmieniacie bo jak ja tak zmieniam to lekki zamol jest ale biegi wchodza tak ze nie slychac ich;) Ja zmieniam w sumie 10km wiecej na kazzdym biegu wy tez tak?Wtedy slychac juz biegi glosno;)
-
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz lip 18, 2010
- Miejscowość: Działdowo
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A
- VROC: 0
zmiana biegów
hejka,
daj namiary na serwisówkę - a co do zmiany biegów to chyba skośne się pomylili - albo ktos cyferki pomylił hehe.
ja przy 20 z 1 na 2
przy 45-50 z 2 na 3
przy 65 - 70 na 4
przy 90 na 5
jak wrzucisz przy 60 km/h na 5 to motor ma muła totalnego
daj namiary na serwisówkę - a co do zmiany biegów to chyba skośne się pomylili - albo ktos cyferki pomylił hehe.
ja przy 20 z 1 na 2
przy 45-50 z 2 na 3
przy 65 - 70 na 4
przy 90 na 5
jak wrzucisz przy 60 km/h na 5 to motor ma muła totalnego
Sosnos
- Albert
- Posty: 1792
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010
- Miejscowość: Błonie
- Motocykl: VN 1600 Classic, Kawasaki Versys 1000
- VROC: 0
Ja też jeżdże na wyczucie, nauczysz sie. W każdej sytuacji wrzucasz bieg przy innej prędkości. Nieraz musisz przeciągnoć nieraz jedziesz tak spokojnie, że wrzucisz dużo wcześniej żeby tylko mruczał. Nie wiem ile jeżdzisz, ale to kwestia przejechanych kilometrów.
Człowiek jest niczym, czyny są wszystkim.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.
- Lecho
- Posty: 4598
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
Również na wyczucie, ale jak spada poniżej 60 to redukuję na 4, jakoś tak.
A jak rozpędzam to 5 powyżej 80.
Jak z pozostałymi biegami to już zupełnie nie mam pojęcia, jak trzeba to przełączam.
Skrzynia ma hałasować. Mój mechanik twierdzi, że te co hałasują jeżdżą dłużej, te ciche rozsypują się znacznie wcześniej, i dotyczy to wszystkich mutorów.
PS
Skanuj prędziutko instrukcję
A jak rozpędzam to 5 powyżej 80.
Jak z pozostałymi biegami to już zupełnie nie mam pojęcia, jak trzeba to przełączam.
Skrzynia ma hałasować. Mój mechanik twierdzi, że te co hałasują jeżdżą dłużej, te ciche rozsypują się znacznie wcześniej, i dotyczy to wszystkich mutorów.
PS
Skanuj prędziutko instrukcję
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
wiem zawsze na wyczucie smigam i zmieniam tak jak wy piszecie nawet 5 to przy ok 100 zmieniam:) Ale zdziwilo mnie to co pisza w tej serwisowce:P Jaja totalne: Jest dzial docieranie motocykla i pisze zeby nie przekraczac predkosci 57km/h na 1 biegu:P Wiec cos sie nie klei:) A jeszcze raz pisze ze serwisowke dostalem od poprzedniego wlasciciela!!! I ma moze z 50stron bardziej jest to instrukacja;p BO pisze jak odpalac jak olej wymienic itp;D
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
Wszytko zależy jak chcesz jechać:) Raz mnie podpuściło i odkręciłem manetkę ile fabryka dała i na 2 wykręciłem licznikowe 120 (wg GPS to jakieś 112km/h). Tak na co dzień jak jadę rekreacyjnie to zmieniam dość szybko, a 5 wchodzi przy ok 60km/h. Generalnie w 800 jest bardzo elastyczny silnik i potrafi wkręcić się na obroty, a i ładnie ciągnie od dołu
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Witam ponownie mam jeszcze jeden problem ale znam raczej odp:) Ale wole sie upewnic;) jak podchodze do moto przekrecam kluczyk, czerwony klawisz na on i przyciskam przycisk rozrusznika to nic sie nie dzieje tylko takjakby trzeszczy syczy ciezko to nazwac a jak puszcze i 2 raz przycisne moto odrazu odpala:) Zdaza mi sie tak 1/10 bo tak to odrazu lapie!! Sprawdzilem akumulator bo koles mowil ze nowy i okazalo sie ze jest 12V 10Ah i moc rozruchowa 160 a seryjnie 220 ma chyba!!! Wiec wydaje mi sie ze za malo mocy ma zeby rozrusznik zakrecic nieraz Dobrze sadze??
Kto jest online
Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości