Strona 1 z 1
vn 800 -PRZEDNIE KOŁO
: czw cze 20, 2013
autor: Jacawroc
WITAM SERDECZNEI
ZAZNACZAM, ZE JESTEM TU NOWY I NIE DOSZUKAŁEM SIĘ JESZCZE ODPOWIEDZI NA NURTUJĄCE MNIE PYTANIE;
CZY PRZEDNIE KOŁO W VN 800 CUSTOM - 19 CALI MOGĘ ZMIENIC NA 16 CALI OD VN 800 CLASSIC?
CZY SĄ JAKIEŚ RÓŻNICE?
BĘDĘ WDZIĘCZNY ZA ODPOWIEDŻ NO I JĘSLI KTOS MA DO SPRZEDANIA PRZENIE KOŁO OD CLASSICA TO JESTEM ZAINTERESOWANY
PZDR
: czw cze 20, 2013
autor: Radio
Wszystko można tylko 16 cali ma szerszą felgę, mniejszy rozmiar, błotnik który masz będzie prawdopodobnie za wąski ale najważniejsze to czy zacisk hamulcowy jest na tej samej wysokości...... lecz zapomnij że kupisz w dobrej cenie przednie koło do Classica

ja szukałem 6 miesięcy i w końcu poddałem się..... zamówiłem nową felgę i będę przekładał..... jest jedna sztuka na alledrogo ale cena zwala z nóg bo kosztuje 1750 zł za kilkuletnią używkę, na dodatek ma małe boczne bicie

: pt cze 21, 2013
autor: Mayones
Na pewno zacisk customa ma inne klocki niż classica, i czy otwory na blotnik w goleniach są te same ?
najlepiej postawić classic obok customa i na żywca popatrzeć pomierzyć, ewentualnie kupić felgę i szprychy...
: pt cze 21, 2013
autor: Zeus
Albo prościej porównać części można jeszcze tu
http://www.ronayers.com/Motorcycle-C22861.aspx
: pt cze 21, 2013
autor: Radio
Fakt, zapomniałem Wojtek o Ronayers`ie, to najlepsze rozwiązanie, wystarczy popatrzeć na katalogowe oznakowanie danej części w obu modelach i sprawa załatwiona, numer ten sam - pasuje, inny numer - nie pasuje....... tylko czy warto dokonywać takich zmian
Jacawroc, pamiętaj że zmieniając błotnik musisz zmienić również blachę która go trzyma (jakby co to mam taką używkę) a co ze szklankami na lagach

montujesz czy zostawiasz tak jak jest

: ndz cze 23, 2013
autor: Jacawroc
dzięki wszystkim za podpowiedzi. dodam, ze dopiero jestem na początku kolejnego projektu a efekt jaki chciałbym uzyskać przedstawia zdjecie;
http://www.google.pl/search?hl=pl&site= ... B640%3B330
: ndz cze 23, 2013
autor: Piotr_Classic
Jaca.... ale czy zdjęcie jakie nam prezentujesz to bober zrobiony na bazie VN800 Classic a nie na VN800 Custom

? mam takie wrażenie......
: pn cze 24, 2013
autor: Jacawroc
pierwszy raz posiadam vn 800 i to jest zblizony efekt.
gdzie moge uzyskać dokłade różnice pomiędzy classic i custom?
: pn cze 24, 2013
autor: Radio
Wszystko wskazuje że jednak na bazie Customa ponieważ obie wersje różnią się przednim kołem, i błotnikami, tu widać że z Classica jest tylko przednie koło, tylny błotnik jest robiony lub zaadoptowany z innego motonga, przedniego brak, brak szklanek......
: pn cze 24, 2013
autor: Pantani
Jak chcesz mieć bobbera z grubym kołem to kupujesz classica, i ta wersja najcześciej jest bazą przeróbek.
Zaglądałeś już na:
http://www.kawasakimotorcycle.org/forum ... write-ups/
masz opisy i zdjęcia kilku projektów

: pn cze 24, 2013
autor: Jacawroc
do Pantini - zgadza się tylko, ze udało mi się dostać w doskonalej cenie z uszkodzona przednią felgą customa od pierwszego właściciela z przebiegiem 8 tyś. i dlatego zdecydowałem się na zakup
myślisz, ze będzie problem z zamiana kół?
będę wdzięczny za podpowiedz
.
: wt cze 25, 2013
autor: Pantani
ja bym kupił obręcz 16, szprychy i zrobił nowe koło na starej piaście, nie wiem jak z tym zaciskiem. Musisz się upewnić czy się zmieści.
: wt cze 25, 2013
autor: Radio
Pantani pisze:ja bym kupił obręcz 16, szprychy i zrobił nowe koło na starej piaście, nie wiem jak z tym zaciskiem. Musisz się upewnić czy się zmieści.
Spory wydatek, ale jakby co to zamawiaj u naszego forumowego kolegi Zeusa, ja dwa tygodnie temu zamawiałem właśnie taką obręcz i kilkanaście szprych i Wojtka oferta jest bdb ofertą, tyle że ja z innego powodu wymieniam obręcz

: wt cze 25, 2013
autor: Jacawroc
Radio, Mariusz
a czy jak zmienie koło na 16 cali to czy nie obniży się przód.
czy kąt główki ramy w classicu i customie jest taki sam.
gdzie mogę znaleźć różnice?
czy tylko rozni się kołem z przodu i szkalankami na lagach?
: wt cze 25, 2013
autor: Radio
Aby być pewnym na 100% napisz do Wojtka, czyli naszego forumowego kolegi znanego pod nickiem Zeus, przy odrobinie wolnego czasu sprawdzi czy są różnice i ewentualnie jakie, możesz również sam sprawdzić na tej stronie
http://www.ronayers.com/Motorcycle-C22861.aspx
Według mnie przód nie powinien się obniżyć ponieważ zobacz jaka jest opona od Customa, a jaka od Classica, chodzi o wysokość opony, odnośnie kąta główki to nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że jest taki sam.