Strona 1 z 1

VN800C Drifter

: pn lis 04, 2013
autor: misiek735
To mój pierwszy post na forum, dlatego witam serdecznie wszystkich użytkowników Kawy :)

Mam problem z vn800 (1999) Drifter- Stałem się szczęśliwym posiadaczem Driftera po okazyjnej cenie, niestety bez modułu zapłonowego. Zakup pochodzi z dobrego źródła, dlatego jestem pewien że do pełnej sprawności mechanicznej niezbędny jest tylko moduł.

I teraz nasuwa się pytanie, czy ktokolwiek posiada na zbyciu moduł do tego motocykla?

Znalazłem kod z serwisówki: 21119-1535. Z tego co udało mi się wyczytać, moduły te były produkowane tylko do tego modelu- nie pasuje od Classica.

Pozdrawiam

: pn lis 04, 2013
autor: MaciekSz
Popytaj chłopaków z http://www.v-moto.pl/
Masz ich pod nosem :)

: pn lis 04, 2013
autor: misiek735
Dziękuję za odpowiedź. Panowie z v-moto.pl życzą sobie 2173 zł... :wall:

Może ktoś coś wie lub ma na zbyciu?

http://www.orientexpress.com/p-2679-dyn ... ition.aspx - takie ustrojstwo pasowałoby?

Pozdrawiam

: śr lis 06, 2013
autor: Legion
Zapytaj tego gościa:

http://allegro.pl/kawasaki-vulcan-vn-80 ... 40781.html

Może ci taki moduł będzie w stanie wyczarować.

: pt lis 08, 2013
autor: misiek735
Dziękuję za pomoc. Dzwoniłem do wszystkich osób z allegro które mają wystawione części do vn800 i nikt nie posiada modułu.

Udało mi się znaleźć aukcję w Kanadzie i gość wysłał już mi działający moduł typowo do driftera (nr. Katalogowy 21119-1535). W sumie zapłaciłem 380 zł więc nie jest źle...

: pt lis 08, 2013
autor: Shepherd

: sob lis 09, 2013
autor: misiek735
@up

Moduł sprzedawany przez tego gościa pochodzi od vn800 vulcan lub classic (numer 21119-1438). Driftery mają inne moduły - numer 21119-1535. Dla pewności fajnie było by gdyby ktoś sprawił w swoim drifterze że to jest prawda :) :smoke:

: sob lis 09, 2013
autor: Barney
jak zdążę dzisiaj to sprawdzę ..

: sob lis 16, 2013
autor: misiek735
No więc moduł już dotarł, został zamontowany i moto ładnie odpala- problem jest innego rodzaju. O ile odpalanie na zimnym/ciepłym silniku nie sprawia kłopotu, to już wkręcanie na wysokie obroty już tak.

Silnik zachowuje się tak jak byłby niedogrzany, tzn. po odkręceniu maksymalnie manetki dochodzi mniej więcej do połowy maksymalnych obrotów, po czym spada (dusi się) i gaśnie (chyba że wcześniej puszczę manetkę, wtedy spokojnie mruczy na niskich obrotach). Podobnie zachowuje się kiedy stopniowo odkręcam manetkę. Czasem potrafi mu się odbić (jak mi po piwku :piwo: ).

Wykluczyłem łapanie lewego powietrza i zabrudzony filtr.

Z racji tego że moto stało ponad rok czasu nieodpalane, czeka mnie normalne czyszczenie wszystkiego- wymiana paliwa + czyszczenie zbiornika benzyną ekstrakcyjną, przedmuchanie kranika, czyszczenie gaźnika, sprawdzenie świec...

Oprócz tej robocizny którą wymieniłem, czy może być coś jeszcze odpowiedzialne za takie zachowanie? A może jednak moduł- nie pochodzi prosto z fabryki, został kupiony w ciemno... Kolego Barney bardzo proszę o info, czy rzeczywiście masz moduł o numerze 21119- 1535.

Dodam tylko, że nie brakuje mu mocy na niskich obrotach- przy ruszaniu i wciśniętym przednim hamulcu lagi wginają się w podłogę :) Poza tym, aby moto w ogóle pracował (obojętnie czy zimny czy ciepły) to muszę mieć wysuniętą linkę od ssania. Jak ją wsunę to obroty są tak niskie że moto po chwili gaśnie- jednak to jest pewnie wina złej regulacji...

: sob lis 16, 2013
autor: Barney
Witam Cię
Sorki, sprawdzałem, ale zgubiłem kartkę z nr tego modułu....także nie mogę Ci potwierdzić w 100%. Mój też przed kupnem stał dłuższy czas nieodpalany.... Koleś od którego brałem driftera, kupił sobie jakiegoś goldasa i śmigał, a drifter poszedł w niepamięć. Miałem podobne problemy. Od razu oddałam go do mechaniora na wymianę płynów, świec, nowy aku, aerograf, nowy napęd itp. moto było rozebrane i sprawdzone na sezon. Teraz trochę też trzeba dłubnąć i posprawdzać wszystko. Dzisiaj przy 3 stopniach odpalił za pierwszym razem, ale ...... chwilę musiał sie dogrzać bo po wyłączeniu ssania i dodaniu gazu gasł. Po ok. 7-10 minutach zaczął normalnie pracować.

: sob lis 16, 2013
autor: Barney
misiek735 pisze:Poza tym, aby moto w ogóle pracował (obojętnie czy zimny czy ciepły) to muszę mieć wysuniętą linkę od ssania. Jak ją wsunę to obroty są tak niskie że moto po chwili gaśnie- jednak to jest pewnie wina złej regulacji...
Po prawej stronie silnika masz regulację obrotów..... Taka mała wystająca śrubka ....podkręć ją na wyższe obroty i wyłącz ssanie