vn 800 ile oleju powinien brac ten silniczek
vn 800 ile oleju powinien brac ten silniczek
witam, jestem tu nowy,więc na wstępie witam wszystkich i od razu proszę o wyrozumiałośc.
od tygodnia jestem posiadaczem osiemsetki. Jest to mój pierwszy motorek w życiu więc jestem całkowicie zielony w temacie jednośladów. Przejechałem nim w ciągu tego tygodnia około 250km i wczoraj po sprawdzeniu stanu oleju okazało się że jest na zero :neutral:
Faktem jest że nie sprawdzałem stanu na początku (wiem , mój niewybaczalny błąd ) teraz zalałem go na max i będę obserwował, ale powiedzcie mi, jakie są normy dla tego motocykla. I w ogóle jak macie jakieś sugestie, rady jak się z nim obchodzić to bardzo chętnie poczytam
od tygodnia jestem posiadaczem osiemsetki. Jest to mój pierwszy motorek w życiu więc jestem całkowicie zielony w temacie jednośladów. Przejechałem nim w ciągu tego tygodnia około 250km i wczoraj po sprawdzeniu stanu oleju okazało się że jest na zero :neutral:
Faktem jest że nie sprawdzałem stanu na początku (wiem , mój niewybaczalny błąd ) teraz zalałem go na max i będę obserwował, ale powiedzcie mi, jakie są normy dla tego motocykla. I w ogóle jak macie jakieś sugestie, rady jak się z nim obchodzić to bardzo chętnie poczytam
- Piotr
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
Moja 800 - setka 1999 r przebieg 22 000, nie bierze nic, albo prawie nic od zmiany do zmiany nic nie dolewam.
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
- Piotr
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
Jak tak to jeździj tylko DOLEJ tak żeby był odpowieni stan.
VROC#25311
- MaciekSz
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: -----
- VROC: 32197