Strona 1 z 1

VN 800 - dane techniczne i eksploatacyjne

: śr wrz 22, 2010
autor: Badger
VN800 Custom (1995)

Silnik
- czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie V 50 st.;
- chłodzony cieczą, rozrząd OHC;
- 4 zawory na cylinder;
- pojemność 805 ccm, śred. x skok 88,0 x 66,2 mm;
- stopien sprężania 9,5:1;
- moc maksymalna 55 KM przy 7000 rpm;
- moment maksymalny 64 Nm przy 3300 rpm;
- 1 gaźnik podcisnieniowy Keihin CVK 36 mm;
- smarowanie z mokrą miską olejową;
- rozrusznik elektryczny, akumulator 12 V-12 Ah, zapłon tranzystorowy, alternator 282 W,

Napęd
- przełożenie pierwotne kołami zębatym 2,184, przełożenie końcowe łańcuch rolkowy o-ring 2,875;
- skrzynia biegów 5-ciostopniowa, I-2,250, II-1,600, III-1,230, IV-1,000, V-0,857;
- sprzęgło wielotarczowe mokre mechaniczne,

Podwozie
- rama zamknięta, podwójna, stalowa;
- zawieszenie przednie teleskopowe 41 mm, skok 150 mm,
- zawieszenie tylne wahacz wleczony, 1 element resorująco-tlumiący w systemie Uni-Trak,
skok 100 mm;
- hamulec przedni jednotarczowy mm, zacisk pływający jednotłoczkowy;
- hamulec tylny bębnowy 180 mm;
- ogumienie bezdętkowe: przód 80/90-21 48H, tył 140/90-16 71H;

Wymiary i masy
- długość 2370 mm;
- szerokość 825 mm;
- wysokość 117 0mm;
- rozstaw osi 1625 mm;
- wysokość siedzenia 710 mm;
- prześwit 160 mm;
- wyprzedzenie 149 mm;
- kąt główki ramy 34 st.;
- masa sucha 225 kg;
- masa w stanie gotowym do jazdy 248 kg;
- dopuszczalna masa całkowita 425 kg;
- promień skrętu 2,9 m;
- pojemność zbiornika 15,0 l;

Osiągi
- prędkość maksymalna 176 km/h;
- przyspieszenie 0-100 km/h 5,2 s.;
- zużycie paliwa 4,9-7,4 l/100km;

Dane eksploatacyjne
- olej silnikowy SAE10W40 SE 2,9 l (z filtrem);
- świece zapłonowe NGK CR7E, przerwa na elektrodzie 0,7-0,8 mm;
- olej zawieszenia przedniego SAE10 na goleń 290 ml (wymiana);
- ciśnienie w ogumieniu: przód 200 kPa , tył 200 kPa;
- wolne obroty 950-1050 rpm;
- ciśnienie sprężania przy 470 rpm (rozrusznik) 8,7-13,4 kg/cm2;
- układ chłodzenia 2,4 l;
- numeracja cylindrów przód-1, tył-2;
- wkręt dawki pilotującej wykręcony o 1,75 obr.;
- poziom paliwa 2,0-3,0 mm;
- poziom pływaka 16,5 mm;
- luzy zaworowe ssące 0,10-0,15 mm, wydechowe 0,20-0,25 mm;
- łańcuch napędowy EK50MV-O 114 ogniw, luz 25-35 mm;

VN800 Classic (1996)
Silnik
- czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie V 50 st.;
- chłodzony cieczą;
- rozrząd OHC, 4 zawory na cylinder;
- pojemność 805ccm, śred. x skok 88,0 x 66,2 mm;
- stopień sprężania 9,5:1;
- moc maksymalna 60 KM przy 7500 rpm;
- moment maksymalna 65 Nm przy 3500 rpm;
- 1 gaźnik podciśnieniowy Keihin CVK 36 mm;
- smarowanie z mokrą miską olejową;
- rozrusznik elektryczny, akumulator 12 V-12 Ah, zapłon tranzystorowy, alternator 330 W;

Napęd
- przełożenie pierwotne koła zębate 2,184, końcowe łańcuch rolkowy o-ring 2,470;
- skrzynia biegów 5-ciostopniowa, I-2,533, II-1,650, III-1,230, IV-1,000, V-0,857;
- sprzęgło wielotarczowe mokre mechaniczne;

Podwozie
- rama zamknięta, podwójna, stalowa z przykręcanym prawym podciągiem;
- zawieszenie przednie teleskopowe 41 mm, skok 150 mm;
- zawieszenie tylne wahacz przestrzenny z rur stalowych, 1 element resorująco-tlumiacy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 100 mm;
- hamulec przedni jednotarczowy 300 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy;
- hamulec tylny bębnowy 180 mm;
- ogumienie dętkowe: przód 130/90-16 67H, tył 140/90-16 71H;

Wymiary i masy
- długość 2375 mm;
- szerokość 930 mm;
- wysokość 1130 mm;
- rozstaw osi 1600 mm;
- wysokość siedzenia 705 mm;
- prześwit 135 mm;
- wyprzedzenie 122 mm;
- kąt główki ramy 32 st.;
- masa sucha 234 kg;
- masa w stanie gotowym do jazdy 256 kg;
- dopuszczalna masa całkowita 435 kg;
- promień skrętu 2,9 m;
- pojemność zbiornika 18,0 l;

Osiągi
- prędkość maksymalna 165k m/h;
- przyspieszenie 0-100 km/h 5,6 s.;
- średnie zużycie paliwa 5,0-7,0l/100 km;

Dane eksploatacyjne
- olej silnikowy SAE10W40 SE 2,9 l (z filtrem);
- świece zapłonowe NGK CR7E, przerwa na elektrodzie 0,7-0,8 mm;
- olej zawieszenia przedniego SAE10 na goleń 265 ml (wymiana);
- ciśnienie w ogumieniu: przód 200 kPa , tył 200 kPa;
- wolne obroty 950-1050 rpm;
- ciśnienie spre5ania przy 470 rpm (rozrusznik) 8,7-13,4 kg/cm2
- układ chłodzenia 2,4 l;
- numeracja cylindrów przód-1, tył-2;
- wkret dawki pilotujacej wykrecony o 1,75 obr.;
- poziom paliwa 2,0-3,0 mm;
- poziom pływaka 16,5 mm;
- luzy zaworowe ssące 0,10-0,15 mm, wydechowe 0,20-0,25 mm;
- łańcuch napędowy EK50MV-O 112 ogniw, luz 25-35 mm;

VN800 Drifter (1999)
Silnik
- czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie V 50 st.;
- chłodzony cieczą, rozrząd OHC, 4 zawory na cylinder;
- pojemnosc 805ccm, śred. x skok 88,0 x 66,2 mm;
- wałek wyrównoważający;
- stopien spre5ania 9,5:1;
- moc maksymalna 57KM przy 7500 rpm;
- moment maksymalna 61Nm przy 5500 rpm;
- 1 gaznik podcisnieniowe Keihin CVK 36 mm;
- smarowanie z mokra miska olejowa;
- rozrusznik elektryczny, akumulator 12 V-12 Ah, zapłon tranzystorowy, alternator
330 W;

Napęd
- przełożenie pierwotne koła zębate 2,184, końcowe łańcuch rolkowy o-ring 2,470;
- skrzynia biegów 5-ciostopniowa, I-2,533, II-1,650, III-1,230, IV-1,000, V-0,857;
- sprzęgło wielotarczowe mokre mechaniczne;

Podwozie
- rama zamknieta, podwójna, stalowa z przykrecanym prawym podciagiem;
- zawieszenie przednie teleskopowe 41 mm, skok 150 mm;
- zawieszenie tylne wahacz przestrzenny z rur stalowych, 1 element resorująco-tlumiacy z regulacja napięcia wstępnego sprężyny, skok 105 mm;
- hamulec przedni jednotarczowy 300 mm, zacisk dwutłoczkowy;
- hamulec tylny tarczowy 270 mm;
- ogumienie dętkowe: przód 130/90-16 67H, tył 140/90-16 71H;

Wymiary i masy
- długość 2375 mm;
- szerokość 930 mm;
- wysokość 1130 mm;
- rozstaw osi 1615 mm;
- wysokość siedzenia 760 mm;
- przeswit 135 mm;
- wyprzedzenie 158 mm;
- kąt główki ramy 58,5 st.;
- masa sucha b/d;
- masa w stanie gotowym do jazdy 267 kg;
- dopuszczalna masa całkowita b/d;
- pojemność zbiornika 18,0 l;

Osiagi
- predkosc maksymalna 168 km/h;
- przyspieszenie 0-100 km/h 5,3 s.;
- średnie zużycie paliwa 5,5 l/100km;

Dane eksploatacyjne
- olej silnikowy SAE10W40 SE 2, 9l (z filtrem);
- świece zapłonowe NGK CR7E, przerwa na elektrodzie 0,7-0,8 mm;
- olej zawieszenia przedniego SAE10 na goleń 265 ml (wymiana);
- cisnienie w ogumieniu: przód 200 kPa , tył 200 kPa;
- wolne obroty 950-1050 rpm;
- ciśnienie spre5ania przy 470 rpm (rozrusznik) 8,7-13,4 kg/cm2;
- układ chłodzenia 2,4 l;
- numeracja cylindrów przód-1, tył-2;
- wkret dawki pilotujacej wykrecony o 1,75 obr.;
- poziom paliwa 2,0-3,0 mm;
- poziom pływaka 16,5 mm;
- luzy zaworowe ssące 0,10-0,15 mm, wydechowe 0,20-0,25 mm;
- łańcuch napędowy EK50MV-O 112 ogniw, luz 25-35 mm;