Hej Michael Back

W dobrym tonie jest przywitać się. Krótkie charakterystyki każdego z nas.
Michael Back
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 28, 2020
Motocykl: Intruder VL 125

Hej Michael Back

Post autor: Michael Back » wt lip 28, 2020

Cześć Vulkanoluby :) jestem z zawodu muzykiem, realizatorem dźwięku na codzień pracuję w studiu nagrań. Nie mam jeszcze Vulcana ale intensywnie planuję zakup w tym roku pod koniec sezonu. Jeżdżę z żoną. Mam 180cm wrostu i 80kg wagi - to chyba tak normalnie. Jak byłem bardzo młody jeździłem różnymi maszynami, przeważnie plastikowymi szlifierkami i wstyd mi to przyznać ale bez prawa jazdy. Kilka sezonów temu zmieniłem żonę :))) a co za tym idzie jestem szczęśliwym motocyklistą jeżdżącym z plecaczkiem, który kocha motocykle. Obecnie jestem w trakcie legalizacji czyli zdawania prawka więc jeżdżę 4 sezon 125 Intruderem. Wszystko mi się przypomniało ale jak wiecie, po jakimś czasie człowiek marzy o prawdziwej maszynie a nie wyrośniętym komarku. Nie jestem już młokosem i jeżdżę raczej jak emeryt 120 max. Myślę o zakupie VTX 1800, XV 1900 lub co najbardziej mnie przekonuję VN 1700. Czy ktoś z Was jest na tyle miły, żeby opowiedzieć co nieco o tym motocyklu? jakie bolączki może mieć podczas zakupu ten akurat model. A jeśli ktoś byłby w wielkopolsce to zapraszam na dobry obiad jeśli zechciałby nam z żoną pokazać swoją maszynę. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2590
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Re: Hej Michael Back

Post autor: Skrobel » śr lip 29, 2020

Nie wiem jak dokładnie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Nic mi nie wiadomo na temat wad fabrycznych ani specyficznych problemów. VN 1700 to zwrotny, dobrze wyważony motocykl z bardzo fajną jednostką napędową. Jedyne co ja mogę mu zarzucić to mała kultura pracy skrzyni biegów - ale tutaj trzeba napisać: Ten typ tak ma i niezależnie od zastosowanego oleju skrzynia zawsze będzie hałasować trochę bardziej niż w 1500, 1600 a nawet 2000.
Drugą kwestią, na którą trzeba zwrócić uwagę jest wielkość VN 1700. Znam kilkoro ludzi, którzy są 180+ wzrostu i ten motocykl dla nich jest... mały. Ja sam mam niecałe 170 cm i przyznam, że używam spacerówek, bo podesty są dla mnie zwyczajnie za blisko. Pozostaje oczywiście wypróbować w praktyce - musisz się przysiąść do jakiegoś egzemplarza i postawić nogi na podestach.
Z drugiej strony jeśli dajesz radę na 125 i nie zaczepiasz manetkami o kolana, to może trochę przesadzam!

Który model VN 1700 rzucił Ci się w oczy najbardziej?
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Marioosh
Posty: 276
Rejestracja: ndz lut 03, 2019
Miejscowość: Gdynia
Motocykl: VN1500 FI Nomad
VROC: 0

Re: Hej Michael Back

Post autor: Marioosh » śr lip 29, 2020

3-City pozdrawia :yeee:
Na dwóch kołach lub czterech kopytach byłe by w siodle :)

Awatar użytkownika
Wydminianin
Posty: 550
Rejestracja: ndz mar 06, 2016
Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
VROC: 0

Re: Hej Michael Back

Post autor: Wydminianin » śr lip 29, 2020

Serwus :yeee:
Jarek
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!

Awatar użytkownika
Jacek_VN
Posty: 2613
Rejestracja: wt maja 29, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900

Re: Hej Michael Back

Post autor: Jacek_VN » pt lip 31, 2020

Witaj i powodzenia w poszukiwaniach :ok:
Jacek_VN

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2990
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Re: Hej Michael Back

Post autor: broda » sob sie 01, 2020

Pozdrowienia z Kielc.
:yeee:
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1183
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Re: Hej Michael Back

Post autor: artix » ndz sie 02, 2020

Hello Mr Back :ok:

Michael Back
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 28, 2020
Motocykl: Intruder VL 125

Re: Hej Michael Back

Post autor: Michael Back » ndz sie 02, 2020

Skrobel pisze:
śr lip 29, 2020
Nie wiem jak dokładnie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Nic mi nie wiadomo na temat wad fabrycznych ani specyficznych problemów. VN 1700 to zwrotny, dobrze wyważony motocykl z bardzo fajną jednostką napędową. Jedyne co ja mogę mu zarzucić to mała kultura pracy skrzyni biegów - ale tutaj trzeba napisać: Ten typ tak ma i niezależnie od zastosowanego oleju skrzynia zawsze będzie hałasować trochę bardziej niż w 1500, 1600 a nawet 2000.
Drugą kwestią, na którą trzeba zwrócić uwagę jest wielkość VN 1700. Znam kilkoro ludzi, którzy są 180+ wzrostu i ten motocykl dla nich jest... mały. Ja sam mam niecałe 170 cm i przyznam, że używam spacerówek, bo podesty są dla mnie zwyczajnie za blisko. Pozostaje oczywiście wypróbować w praktyce - musisz się przysiąść do jakiegoś egzemplarza i postawić nogi na podestach.
Z drugiej strony jeśli dajesz radę na 125 i nie zaczepiasz manetkami o kolana, to może trochę przesadzam!

Który model VN 1700 rzucił Ci się w oczy najbardziej?
Hej! jakoś tak żaden dokładnie model wyjątkowo nie przykuł mojej uwagi, nie wiem ile rodzajów tego jest ale i nomad i classic wydają mi się fajne. To z tą skrzynią to czytałem o tym, że są głośne ale jeśli nie wpływa to na awaryjność sprzętu to może sobie "klikać" nie przeszkadza mi to. Jeśli chodzi o wzrost to ten mały intruder jest duży jak na takiego brzdąca no i nie chodzi jak kosiarka. Kiedy go kupowałem to był jedyny taki maluch który brzmiał jak motocykl. Ani shadow ani aquilla czy junak nie brzmiały jak motocykle, trochę bardziej jak zepsuta sokowirówka. To taki żarcik z przymrużeniem oka. Szukam trochę na niemieckich stronach, ostatnio ściągnąłem prywatnie chevroleta trans sporta i jestem przeszczęśliwy z powodu stanu w jakim udało mi się to wyrwać. Zastanawiam się czy motocykla także z tamtąd nie przywieźć sobie. Dzięki za obszerną odpowiedź. Ciągle się waham jeszcze między yamaha XV1900 i tym VN-em. Żonę ciągnie do VN-a? często ma dobrego czuja - wszak wybrała sobie mnie :))))) Serdeczne pozdrowionka !

Michael Back
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 28, 2020
Motocykl: Intruder VL 125

Re: Hej Michael Back

Post autor: Michael Back » ndz sie 02, 2020

:yeee:
Marioosh pisze:
śr lip 29, 2020
3-City pozdrawia :yeee:
Wzajemnie z Gostynia Wielkopolskiego :)

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2590
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Re: Hej Michael Back

Post autor: Skrobel » pn sie 03, 2020

Michael Back pisze:
ndz sie 02, 2020
Hej! jakoś tak żaden dokładnie model wyjątkowo nie przykuł mojej uwagi, nie wiem ile rodzajów tego jest ale i nomad i classic wydają mi się fajne. To z tą skrzynią to czytałem o tym, że są głośne ale jeśli nie wpływa to na awaryjność sprzętu to może sobie "klikać" nie przeszkadza mi to. Jeśli chodzi o wzrost to ten mały intruder jest duży jak na takiego brzdąca no i nie chodzi jak kosiarka. Kiedy go kupowałem to był jedyny taki maluch który brzmiał jak motocykl. Ani shadow ani aquilla czy junak nie brzmiały jak motocykle, trochę bardziej jak zepsuta sokowirówka. To taki żarcik z przymrużeniem oka. Szukam trochę na niemieckich stronach, ostatnio ściągnąłem prywatnie chevroleta trans sporta i jestem przeszczęśliwy z powodu stanu w jakim udało mi się to wyrwać. Zastanawiam się czy motocykla także z tamtąd nie przywieźć sobie. Dzięki za obszerną odpowiedź. Ciągle się waham jeszcze między yamaha XV1900 i tym VN-em. Żonę ciągnie do VN-a? często ma dobrego czuja - wszak wybrała sobie mnie :))))) Serdeczne pozdrowionka !
Rodzina VN 1700 składa się z Classica, Classic LT, Nomada (w EU nazywanego Classic Tourer), Voyagera oraz Vaquero (w EU jest to Voyager Custom). Dwa pierwsze są niemal identyczne, różnią się tylko fabrycznym zestawem akcesoriów (Classic zupełnie "goły", a LT ma szybę, oparcie pasażera i kufry skórzane). Nomad ma kufry plastikowe, poza tym inne, wygodniejsze siodło, deflektory, gmole i na przykład elektroniczny tempomat (Classice takiego nie mają).
No a Voyager i Vaquero to już bardziej obudowane plastikami krążowniki, choć wszystkie wymienione są oparte na tej samej ramie i silniku.
A co do yamahy, to szczerze mówiąc jakoś mnie nie pociągają. Chyba już bardziej bym spoglądał w stronę VTX 1800 (oczywiście gdybym nie był zakochany w Vulcanach).
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Hej Michael Back

Post autor: Wielebny Bolo » ndz sie 09, 2020

ZDolny Śląsk wita.

VN1700 fajny od nowa zaprojektowany silnik. VTX1800 ma regulacje luzu zaworowego klasyczną metodą tj. śrubami i to z paskudnym dojściem. Namordowaliśmy się z kolesiem przy jego VTX i wyszło byle jak.
Skrzynia 6 biegów, komputer z możliwością ustawienia cywilizowanych jednostek miary odległości i prędkości (niech mi nikt nie mówi że cele, mile itp to też cywilizowane jednostki, jeżeli cal to średnia długość 3 ziaren jęczmienia :wall: )

Karoseria to już indywidualne upodobania. Dla mnie tylko klasyczna.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Michael Back
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 28, 2020
Motocykl: Intruder VL 125

Re: Hej Michael Back

Post autor: Michael Back » pn sie 10, 2020

Skrobel pisze:
pn sie 03, 2020
Michael Back pisze:
ndz sie 02, 2020
Hej! jakoś tak żaden dokładnie model wyjątkowo nie przykuł mojej uwagi, nie wiem ile rodzajów tego jest ale i nomad i classic wydają mi się fajne. To z tą skrzynią to czytałem o tym, że są głośne ale jeśli nie wpływa to na awaryjność sprzętu to może sobie "klikać" nie przeszkadza mi to. Jeśli chodzi o wzrost to ten mały intruder jest duży jak na takiego brzdąca no i nie chodzi jak kosiarka. Kiedy go kupowałem to był jedyny taki maluch który brzmiał jak motocykl. Ani shadow ani aquilla czy junak nie brzmiały jak motocykle, trochę bardziej jak zepsuta sokowirówka. To taki żarcik z przymrużeniem oka. Szukam trochę na niemieckich stronach, ostatnio ściągnąłem prywatnie chevroleta trans sporta i jestem przeszczęśliwy z powodu stanu w jakim udało mi się to wyrwać. Zastanawiam się czy motocykla także z tamtąd nie przywieźć sobie. Dzięki za obszerną odpowiedź. Ciągle się waham jeszcze między yamaha XV1900 i tym VN-em. Żonę ciągnie do VN-a? często ma dobrego czuja - wszak wybrała sobie mnie :))))) Serdeczne pozdrowionka !
Rodzina VN 1700 składa się z Classica, Classic LT, Nomada (w EU nazywanego Classic Tourer), Voyagera oraz Vaquero (w EU jest to Voyager Custom). Dwa pierwsze są niemal identyczne, różnią się tylko fabrycznym zestawem akcesoriów (Classic zupełnie "goły", a LT ma szybę, oparcie pasażera i kufry skórzane). Nomad ma kufry plastikowe, poza tym inne, wygodniejsze siodło, deflektory, gmole i na przykład elektroniczny tempomat (Classice takiego nie mają).
No a Voyager i Vaquero to już bardziej obudowane plastikami krążowniki, choć wszystkie wymienione są oparte na tej samej ramie i silniku.
A co do yamahy, to szczerze mówiąc jakoś mnie nie pociągają. Chyba już bardziej bym spoglądał w stronę VTX 1800 (oczywiście gdybym nie był zakochany w Vulcanach).
Dzięki serdeczne - mój mętlik jest trochę mniejszy :). Douczyłem się o modelach dzięki Tobie i zdecydowanie odpowiada mi Nomad. Z tą Yamahą może bym i się przymierzył ale są cholernie drogie, stylistycznie dziwne i to mi nawet odpowiada VTX też jest z tyłu głowy ale coraz bardziej moje myśli jednak kierują się w stronę Vulcana VN 1700 Nomad. Najprawdopodobniej w listopadzie poczuje się Waszym bratem :)))). Dzięki za opowiedzenie o modelach. Zdecydowanie Nomad.

Michael Back
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 28, 2020
Motocykl: Intruder VL 125

Re: Hej Michael Back

Post autor: Michael Back » pn sie 10, 2020

Wielebny Bolo pisze:
ndz sie 09, 2020
ZDolny Śląsk wita.

VN1700 fajny od nowa zaprojektowany silnik. VTX1800 ma regulacje luzu zaworowego klasyczną metodą tj. śrubami i to z paskudnym dojściem. Namordowaliśmy się z kolesiem przy jego VTX i wyszło byle jak.
Skrzynia 6 biegów, komputer z możliwością ustawienia cywilizowanych jednostek miary odległości i prędkości (niech mi nikt nie mówi że cele, mile itp to też cywilizowane jednostki, jeżeli cal to średnia długość 3 ziaren jęczmienia :wall: )

Karoseria to już indywidualne upodobania. Dla mnie tylko klasyczna.
Dziękuję, prawie już nie mam wątpliwości. Chyba, że cena zagra tu jakąś rolę ale tzw. okazje mogą być powodem do zmartwień niż do radości. Właściciel VN-a 2000 też opowiadał mi o tym jak miał dylemat z VTX-em coś ze świecami się działo w motocyklu kumpla nie pamiętam dokładnie ale jeśli żona jest zakochana w VN 1700 Nomad to jednak dla mnie duże wsparcie :) wszak jeździmy wszędzie razem. Traktuje pojazdy jakby miały duszę i lubi o nie dbać. Jedno pytanie mnie jeszcze nurtuje. Nie chcąc nikomu sprzedającemu zawracać tyłka (motocykl kupię dopiero w Listopadzie) czy któryś z kolegów mieszka na tyle blisko (dolny śląsk) (wielkopolska) że dałby się namówić na wizytę i pokazać mi tego ciasteczkowego potwora? chodzi oczywiście o VN 1700 Nomad.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 48 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 48 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą