Cześć Wszystkim
Cześć Wszystkim
Mario z WLKP. Uśmiecha się do mnie 900 LT. Zobaczę co z tego wyjdzie. Wcześniej miałem upatrzoną Yame 650 D. S. classic. Po wnikliwym wczytaniu się w lekturę, gro osób narzekało na fatalne tylne zawieszenie. Wtedy odkryłem Classica 900. Pasek, lepsze zawieszenie, wtrysk tylko heble ponoć słabe. Aż chciało by się drugiej tarczy ale pewnie nie można mieć wszystkiego. Jeśli użytkownikowi 900 brakuje hebli to zapewne oznacza że czas już na Nomada . Pozdrawiam Wszystkich. LWG
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Cześć Wszystkim
Pozdrowienia ZDolnego Śląska.
O widzę że z ciebie rzadki model motoraka. Rozum przed Sercem. Większość z nas najpierw kupuje to się podoba a później zgłębiają literaturę za i przeciw
O widzę że z ciebie rzadki model motoraka. Rozum przed Sercem. Większość z nas najpierw kupuje to się podoba a później zgłębiają literaturę za i przeciw
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- Jaszyn
- Posty: 952
- Rejestracja: ndz mar 10, 2013
- Miejscowość: Sz-o / podlaskie
- Motocykl: Kawasaki VN 1600 A2, Yamaha FJR 1300
- VROC: 0
Re: Cześć Wszystkim
Witaj
Re: Cześć Wszystkim
Tak już mam wolę wiedzieć przed niż po. Po zakupie to musztarda po obiedzie. Jedynie te heble mnie martwią. Dla sprawdzenia swoich chopperowych aspiracji kupiłem Hyosunga GV 125. Okazało się że jest to mój świat i moja bajka. Tyle że ten Koreańczyk największy ze 125-tek miał tarcze z przodu 32cm. Vulcan ma 30cm czy li mniejszą tarczę i zaciski również dwutloczkowe. Hyo waży 100 kg mniej. Tam działają. Zastanawia mnie czy ma sens przekładka dwutarczowych od nomada czy większego Vulcan. Czy zwyczajnie nie ma się czego bać?
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Cześć Wszystkim
Nie dramatyzuj.
Hamowanie przodem i tyłem i nie będzie biedy.
Z przekładką to nie taka prosta sprawa. Koła z większych Vulkanów będą miały szersze piasty więc proste przełożenie do zawieszenia 900 setki nie będzie proste i jeszcze nie wiadomo czy pompa przy klamce da radę obsłużyć dwa zaciski.
Jakoś chłopaki jeżdżą i dają radę. W końcu 900 setka to nie demon prędkości i nie służy do startów z pod świateł i hamowaniu na następnych.
Hamowanie przodem i tyłem i nie będzie biedy.
Z przekładką to nie taka prosta sprawa. Koła z większych Vulkanów będą miały szersze piasty więc proste przełożenie do zawieszenia 900 setki nie będzie proste i jeszcze nie wiadomo czy pompa przy klamce da radę obsłużyć dwa zaciski.
Jakoś chłopaki jeżdżą i dają radę. W końcu 900 setka to nie demon prędkości i nie służy do startów z pod świateł i hamowaniu na następnych.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- Cichy-Krzychu
- Posty: 69
- Rejestracja: wt paź 20, 2020
- Motocykl: Kawasaki vn-15 , 95r
Re: Cześć Wszystkim
Witam z okolic Rawicza 🏍
Jeśli odejdę radujcie się wspominając (Kiedy był żywy żył . )
Pozdrawiam
Cichy 697 866 437
cichegowarsztat.witryna.info
Pozdrawiam
Cichy 697 866 437
cichegowarsztat.witryna.info
-
- Posty: 940
- Rejestracja: sob maja 26, 2012
- Miejscowość: SUCHOWOLA
- Motocykl: KAWASAKI VN1700
- VROC: 0
Re: Cześć Wszystkim
Cześć
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: Cześć Wszystkim
Siemka, miałem 900 i nie narzekałem polecam, świetny motocykl.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
- broda
- Posty: 2980
- Rejestracja: śr lip 14, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
- VROC: 33010
Re: Cześć Wszystkim
Pozdrowienia z Kielc
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Były Preludomaniak
Były Preludomaniak