Powitanie

W dobrym tonie jest przywitać się. Krótkie charakterystyki każdego z nas.
grzegoszw
Posty: 12
Rejestracja: ndz sie 29, 2021
Motocykl: kawasaki vn 1500

Powitanie

Post autor: grzegoszw » ndz sie 29, 2021

Witam wszystkich z centrum kujaw . :-) Jestem posiadaczem trzech kaw :-) GPZ 500 rok 90 KZ 440 Rok 80 i ostatnio dokupiłem Vulcana 1500 rok 87 . Kiedyś był Vn 800 ale musiałem sprzedać :-( . Niestety obecna kawa odmówiła posłuszeństwa :-( . Zapaliła się elektryka . I nie mogę dojść z nim do ładu .

Awatar użytkownika
Jacek_VN
Posty: 2613
Rejestracja: wt maja 29, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900

Re: Powitanie

Post autor: Jacek_VN » ndz sie 29, 2021

Witaj i powodzenia w naprawie
:ok:
Jacek_VN

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Powitanie

Post autor: Wielebny Bolo » ndz sie 29, 2021

Czołem i biegusiem do weryfikacji.
Opisz co się stało, dokładnie, a Tex zaraz ci podpowie podając odpowiednie fragmenty z instrukcji jak i gdzie należy zmierzyć :) , dotknąć :( albo pogłaskać :D
Na pewno pomoże, znaczy Tex pomoże a nie głaskanie.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

grzegoszw
Posty: 12
Rejestracja: ndz sie 29, 2021
Motocykl: kawasaki vn 1500

Re: Powitanie

Post autor: grzegoszw » ndz sie 29, 2021

spaliły się cewki skrzynka bezpieczników i trochę kabli . Impulsatory sprawdziłem są dobre . Nie wiem jak sprawdzić moduł zapłonowy . I czy z 93r będzie pasował do mojego z 87 r na moim nie ma żadnych numerów bo się starły

franc1213
Posty: 450
Rejestracja: pt wrz 09, 2011
Miejscowość: Szwecja
Motocykl: Kawasaki VN 2000+EN 500
VROC: 37045

Re: Powitanie

Post autor: franc1213 » ndz sie 29, 2021

Witaj :ok:
Franek

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1156
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Powitanie

Post autor: Tex66 » ndz sie 29, 2021

Skoro Wielebny Bolo wywołał mnie do tablicy to ……………………..
IC Igniter w VN 1500 z rocznika 1987 zarówno w wersji A1 i B1 był ten sam - 21119-1217.
Ogólnie IC Igniter z roczników 1987 – 1994 w VN 1500 był ten sam i miał numer katalogowy 21119-1217.
Więc jeżeli masz IC Igniter od VN 1500 z 1993 roku (model A7) to będzie pasował. Najważniejsze, żeby był sprawny ponieważ nowego nie kupisz gdyż nie są już produkowane, zostaje tylko używka. Jedynym sposobem sprawdzenia jego sprawności jest sprawdzenie rezystancji która powinna być jak na załączonym obrazku. Jeżeli rezystancja przy połączeniu poszczególnych terminali będzie odbiegać od podanych – moduł zapłonowy (zapłonnik) jest niesprawny.
Jeżeli spalony jest Junction box (skrzynka przyłączeniowa) 59416-1065 to skrzynki te również są wycofane z produkcji.
Obrazek
Tex66

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1166
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Re: Powitanie

Post autor: artix » wt sie 31, 2021

Witaj :)

Leo
Posty: 863
Rejestracja: czw lip 26, 2012
Miejscowość: Świnoujście
Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
VROC: 37144

Re: Powitanie

Post autor: Leo » śr wrz 01, 2021

Witaj!
Pozdrawiam Grzegorz.

Awatar użytkownika
kacmar
Posty: 1428
Rejestracja: ndz gru 08, 2013
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
VROC: 36367

Re: Powitanie

Post autor: kacmar » czw wrz 02, 2021

Witaj :ok:
Pozdrawiam Cię
VROC#36367

grzegoszw
Posty: 12
Rejestracja: ndz sie 29, 2021
Motocykl: kawasaki vn 1500

Re: Powitanie

Post autor: grzegoszw » pt wrz 03, 2021

Tex66 Jest gorzej niż niż myślałem . Kupiłem książkę od vn1500 od 87r do 2008 i żaden schemat nie pasuje do instalacji :-( Moduł ma oznaczenie 21119-1417 Część instalacji pasuje do schematu z 87r a część do schematu z 95r . Nie widać żeby ktoś ingerował w instalację nie ma pociętych przewodów . Nie mam pojęcia jak sie za to zabrać . A elektryka żadnego nie znam :-(

grzegoszw
Posty: 12
Rejestracja: ndz sie 29, 2021
Motocykl: kawasaki vn 1500

Re: Powitanie

Post autor: grzegoszw » pt wrz 03, 2021

Tex66 A masz może rozpiskę na który pin przychodzi który przewód w module i w skrzynce bezp. Bo schemat ogólny mam ale nie ma nr pinów i nie wiem czy czasami nie są pozamieniane przewody .

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1156
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Powitanie

Post autor: Tex66 » sob wrz 04, 2021

Sugerowałbym aby trzymać się jedynie Instrukcji Serwisowej swojego modelu, tak były właśnie wydawane IS przez Kawasaki.
Co to za książka obejmująca VN 1500 od 1987r do 2008 i co to za wydawnictwo bo na pewno nie jest to Instrukcja Serwisowa?
Pewnie jakiś „zlep” wszystkiego po trochę, coś pomieszane i stąd możesz mieć wątpliwości co do schematu instalacji elektrycznej: „Część instalacji pasuje do schematu z 87r a część do schematu z 95r”. Instalacja elektryczna w VN-15 jest stosunkowo prosta, nie ma w niej ECU, drobne różnice były uzależnione od rynku na który rynek VN-15 był przeznaczony (USA czy Europa).
Instalacja elektryczna VN 1500 A1-A13 i B1-B6 z lat 1987-1999 była praktycznie taka sama.
Na stronie 256 w Instrukcji Serwisowej VN-15 oraz VN-15SE (A-1÷A8 oraz B1÷B6) są numery pinów Junction box (skrzynka przyłączeniowa/bezpieczników).
Jak sprawdzić moduł zapłonowy IC Igniter już podałem wcześniej.

Wyjaśnienie tak na szybko z modułami zapłonowymi masz na załączonym zdjęciu.
Obrazek
Tex66

Medykch
Posty: 1
Rejestracja: sob wrz 04, 2021
Motocykl: Kawassaki VN 1700 voyager castom abs

Re: Powitanie

Post autor: Medykch » sob wrz 04, 2021

Witam wszystkich i pozdrawiam
Jestem Medyk

grzegoszw
Posty: 12
Rejestracja: ndz sie 29, 2021
Motocykl: kawasaki vn 1500

Re: Powitanie

Post autor: grzegoszw » sob wrz 04, 2021

Masz rację to nie serwisówka . Junction box były 3 rodzaje . Z jednym bądź dwoma przekaźnikami i z 4 lub 7 bezpiecznikami . U mnie do modułu wchodzą 4 przewody a na schemacie są 3 czwarty dołożony jest w 95r

grzegoszw
Posty: 12
Rejestracja: ndz sie 29, 2021
Motocykl: kawasaki vn 1500

Re: Powitanie

Post autor: grzegoszw » sob wrz 04, 2021

Sprawdzę najpierw miernikiem te moduły może ten co kupiłem też jest uwalony

grzegoszw
Posty: 12
Rejestracja: ndz sie 29, 2021
Motocykl: kawasaki vn 1500

Re: Powitanie

Post autor: grzegoszw » sob wrz 04, 2021

Jak byś miał serwisówkę w PDFie to chętnie odkupię

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1156
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Powitanie

Post autor: Tex66 » sob wrz 04, 2021

Wiadomość na PRIV-ie przeczytałem.
Podaj e-mail na PRIV, podeślę schemat instalacji elektrycznej właściwy dla Twojego VN-a.
Napisz czy Twój VN-15 to wersja USA czy Europa.

Sprawdź według załączonego zdjęcia (to z IS VN-15A/B z lat 1987-1994).
Tego się trzymaj a nie żadnych książek niewidomego autorstwa i pochodzenia.
Obrazek
Tex66

grzegoszw
Posty: 12
Rejestracja: ndz sie 29, 2021
Motocykl: kawasaki vn 1500

Re: Powitanie

Post autor: grzegoszw » sob wrz 04, 2021

Znalazłem servis manual i okazuje się że mam instalację od vn1500 A9 US a motocykl jest z 87r

grzegoszw
Posty: 12
Rejestracja: ndz sie 29, 2021
Motocykl: kawasaki vn 1500

Re: Powitanie

Post autor: grzegoszw » sob wrz 04, 2021

mój adres grzegoszw@wp.pl
nr vin JKBVNAA1 8HA000117 (VN1500A )

grzegoszw
Posty: 12
Rejestracja: ndz sie 29, 2021
Motocykl: kawasaki vn 1500

Re: Powitanie

Post autor: grzegoszw » sob wrz 04, 2021

Mój manual jest po angielsku . Niestety nie za bardzo kumam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 115 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 115 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą