Witam z Gliwic
-
- Posty: 16
- Rejestracja: czw lut 08, 2018
- Miejscowość: Gliwice
- Motocykl: Suzuki Marauder 125
- VROC: 0
Witam z Gliwic
Witam wszystkich, jestem z Gliwic, przygodę na moto zacząłem w zeszłym roku, zakończyłem we wrześniu złamanym obojczykiem. Mój błąd spowodowany brakiem doświadczenia, dohamowałem na zakręcie przy ok 20 km/h, poleciało mi przednie koło i złamałem obojczyk.
W tym roku mam zamiar przejeździć i poduczyć się jeszcze trochę - jeżdżę Marauderem 125. Pod koniec roku w planach zrobienie prawka i zakup VN800 w rozsądnej cenie. Póki co zarejestrowałem się, żeby poczytać trochę o tym moto. Dlaczego Vulkan? Bo marzeniem byłby Harley Fatboy z ok 1998r., a jak doczytałem Vulcan jest kopią Fatboya i kosztuje 4x mniej. Póki co nie stać mnie na Harleya, więc zdecydowałem się na Vulcana.
W tym roku mam zamiar przejeździć i poduczyć się jeszcze trochę - jeżdżę Marauderem 125. Pod koniec roku w planach zrobienie prawka i zakup VN800 w rozsądnej cenie. Póki co zarejestrowałem się, żeby poczytać trochę o tym moto. Dlaczego Vulkan? Bo marzeniem byłby Harley Fatboy z ok 1998r., a jak doczytałem Vulcan jest kopią Fatboya i kosztuje 4x mniej. Póki co nie stać mnie na Harleya, więc zdecydowałem się na Vulcana.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: czw lut 08, 2018
- Miejscowość: Gliwice
- Motocykl: Suzuki Marauder 125
- VROC: 0
Doczytałem, że VN800.
Kawasaki poszło za ciosem i w 1996 r. wzbogaciło ofertę wersją Classic. Ten motocykl wyraźnie upodobniono z kolei do Harleya-Davidsona Fat Boy, montując szerszą oponę tylnego koła i głębokie błotniki. Najbardziej spektakularnym posunięciem było jednak wprowadzenie na rynek w 1999 r. wersji Drifter, która nie była wzorowana na produkcie Harleya, ale nawiązywała stylizacją do maszyn innej amerykańskiej firmy – Indian.
źródło: http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/ ... cykli.html
Kawasaki poszło za ciosem i w 1996 r. wzbogaciło ofertę wersją Classic. Ten motocykl wyraźnie upodobniono z kolei do Harleya-Davidsona Fat Boy, montując szerszą oponę tylnego koła i głębokie błotniki. Najbardziej spektakularnym posunięciem było jednak wprowadzenie na rynek w 1999 r. wersji Drifter, która nie była wzorowana na produkcie Harleya, ale nawiązywała stylizacją do maszyn innej amerykańskiej firmy – Indian.
źródło: http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/ ... cykli.html
- Kristof_if
- Posty: 726
- Rejestracja: sob sty 11, 2014
- Miejscowość: Lubomia
- Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
- VROC: 37033
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
- Wydminianin
- Posty: 541
- Rejestracja: ndz mar 06, 2016
- Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
- Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
- VROC: 0
Kto jest online
Jest 38 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 38 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości