Strona 1 z 3

Witam Vulcanolgów

: śr lip 18, 2012
autor: Auslander
Witam serdecznie. Pochodzę z małego miasteczka w Łódzkim. Ale obecnie mieszkam , pracuje w małej górskiej miejscowości w Austrii. Moja przygoda z motocyklami zaczęła się bardzo dawno i niestety skończyła się cztery lata temu. Jak już napisałem od czterech lat nie siedziałem w siodle (VN 750). Nadszedł ten czas kiedy znów będę miał tą przyjemność, z tym że mam ochotę na 800 Classic. A teraz pytanie zasadnicze. Czy 800 da rade na krętych, często o dużym stopniu nachylenia podjazdach i zjazdach. Może ktoś z kolegów miał do czynienia z takim drogami. Oraz czy przebieg rzędu 30-40 tys. km. na VN-a to jest jakiś problem? 800 jakie przeglądam na tutejszych stronach WWW. (oczywiście w moim przedziale cenowym) mają mniej więcej takie przebiegi. Oglądałem jednego i jestem zafascynowany najarany, zewnątrz :ok: , pali, cyka , nie mogę nic zarzucić, ale przebieg 40tys. :wall: ???????. Pomocnym dziękuje i cierpliwie poczytam o waszych uwagach.

: śr lip 18, 2012
autor: Trufel
witam kolejnego zakręconego hehehehe :ok:

: śr lip 18, 2012
autor: Konrad
Witaj :D :D :D

: śr lip 18, 2012
autor: Garciu
Witaj :yeee:

: śr lip 18, 2012
autor: Lecho
Przebieg to nie problem, to udana jednostka napędowa. Silnik jest elastyczny jak na V-kę i nie będziesz musiał wachlować skrzynia biegów. Jedyny mankament to to, że będziesz musiał się przyzwyczaić do przycierek w winklach. W lewo przyciera tylko podnóżek i składa się wysoko wiec nie ma problemu, ale w prawo trze podnóżek, końcówka dolnego tłumika ale czasem też dźwignia hamulca tylnego - a tu jest już sztywno :(
Ale jak mawiają starożytni Rosjanie "no risk, no fun"
:ok:

: śr lip 18, 2012
autor: Dycha
Siemka :yeee:

: śr lip 18, 2012
autor: Arezy
Witaj :ok:

: śr lip 18, 2012
autor: Mairon
Witaj :ok:

: śr lip 18, 2012
autor: Pielgrzym
Witaj kolego. :oki:

: śr lip 18, 2012
autor: Auslander
To znaczy że, prędkość przelotowa będzie musiała być stosunkowo mniejsza w zależności od zakrętu, czy to nie ma większego znaczenia. zawsze będzie haczyć . 8/

: śr lip 18, 2012
autor: Lecho
Auslander pisze:To znaczy że, prędkość przelotowa będzie musiała być stosunkowo mniejsza w zależności od zakrętu, czy to nie ma większego znaczenia. zawsze będzie haczyć . 8/
Oczywiście że ma.
800-tka pomimo wielu zalet też podlega prawom fizyki.
Ale to szorowanie jest bardzo fajne :yeee:
:ok:

: śr lip 18, 2012
autor: Czarley
Witaj :ok:

: śr lip 18, 2012
autor: MUKA
Siema, Lecho już wszystko wyjaśnił. :yeee: :yeee:

: śr lip 18, 2012
autor: Andy
Witaj, :ok:

: śr lip 18, 2012
autor: Andrew
Witaj. Po prostu będziesz brał wolniej winkle. Jak my wszyscy. :ok:

: śr lip 18, 2012
autor: kazuhira
Witaj :D

: śr lip 18, 2012
autor: eFKa
HEJ HEJ :yeee: :yeee: :yeee:

: śr lip 18, 2012
autor: Robson
Witaj, Lecho juz opisywal. Ja tylko dodam, ze zawsze mozesz podnozki i auspug odkrecic, a nogi polozyc na gmolach, wtedy mniej trze po asfalcie :D

: śr lip 18, 2012
autor: Zeus
Witaj :ok:

: czw lip 19, 2012
autor: Morela
Witaj :ok: