Witam
Panowie czy w vn900 ustawia się zawory czy są to zawory samoregulujące.Pytam bo jak odpalę zimny silnik to jest cicho nic nie tyka,a jak odpalam ponownie gorący silnik to słychać przez chwilę zawory.Panowie co radzicie, regulować (jeśli można) czy nic nie robić.Przebieg 5800mil
vn900
-
- Posty: 436
- Rejestracja: śr lut 09, 2011
- Miejscowość: Szamotuły
- Motocykl: HD Electra Ultra Classic
- VROC: 0
Daj sobie spokój, nie regulować. Znam zawodnika któremu to spędzało sen z powiek, w końcu się sprężył i zaprowadził do jakiegoś serwisu - trochę było dobrze i znów tak samo stukają. A w zasadzie to trudno to nazwać stukaniem, bardziej to "cykanie". Zawory są samoregulujące tak w ogóle. U mnie też lekko słychać na rozgrzanym silniku i jakoś mnie to nie razi. Wydaje mi się że przy tankowaniu benzyny 98 jest lepiej, ale to już jak kto uważa. Osobiście odradzam grzebania bo efekt może być krótkotrwały a kasa wydana. Lepiej ją w stan płynny cudownie przemienić i do baku wlać
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
- mirek_vn
- Posty: 191
- Rejestracja: wt kwie 06, 2010
- Miejscowość: łódzkie
- Motocykl: VN 900 Classic
- VROC: 31457
Jak będzie miał 30 tys mil, to zacznij się martwić niektórymi elementami silnika.
Jak dobrze odpala, nie traci mocy, nie grzeje się nadmiernie, nie pobiera oleju, spaliny z wydechów [fabrycznych] normalne - w gaz i do przodu.
Wymiana
- olej [f. oleju] i świece co 7,5 t. mil
- filtr pow. 11,5 t. mil
* 1 mila=1,6 t.km
Jeśli za dużo napisałem, to przepraszam.
Jak dobrze odpala, nie traci mocy, nie grzeje się nadmiernie, nie pobiera oleju, spaliny z wydechów [fabrycznych] normalne - w gaz i do przodu.
Wymiana
- olej [f. oleju] i świece co 7,5 t. mil
- filtr pow. 11,5 t. mil
* 1 mila=1,6 t.km
Jeśli za dużo napisałem, to przepraszam.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wt cze 08, 2010
- Miejscowość: Koło
- Motocykl: Kawasaki VN900 Vulcan 2006
- VROC: 0
Ok Panowie,dzięki za rady.Tylko jedno sprostowanie:
nie chodzi tu o tykanie jak silnik pracuje bo jest to normalne bynajmniej w kawasaki,ale jak odpalę ponownie gorący silnik który był zatrzymany powiedzmy na 10 min.Po odpaleniu słychać przez około 5 sekund dość głośne pukanie-tykanie z głowicy (chyba) Jak dostanie ciśnienie to się normuje i potem pracuje normalnie -tak jak powinno.Słyszałem kiedyś jak gość odpalił gorący silnik innego vn900 i u niego nie było tego pukania słychać.Jeśli te typy tak mają to zostawiam i nie martwię się,ale jeśli trzeba coś podregulować to zrobię to żeby było wszystko jak się należy:)
nie chodzi tu o tykanie jak silnik pracuje bo jest to normalne bynajmniej w kawasaki,ale jak odpalę ponownie gorący silnik który był zatrzymany powiedzmy na 10 min.Po odpaleniu słychać przez około 5 sekund dość głośne pukanie-tykanie z głowicy (chyba) Jak dostanie ciśnienie to się normuje i potem pracuje normalnie -tak jak powinno.Słyszałem kiedyś jak gość odpalił gorący silnik innego vn900 i u niego nie było tego pukania słychać.Jeśli te typy tak mają to zostawiam i nie martwię się,ale jeśli trzeba coś podregulować to zrobię to żeby było wszystko jak się należy:)
Kawasaki VN900 Vulcan
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości