Duży przebieg motocykla.

Mairon
Posty: 49
Rejestracja: wt cze 21, 2011
Miejscowość: Jasło
Motocykl: Vulcan 900 Classic LT
VROC: 35374

Duży przebieg motocykla.

Post autor: Mairon » pt cze 29, 2012

Witam. Mam pytanko zwiazane z dosc duzym przebiegiem motocykla a mianowicie jest to ponad 90 000 mil czyli ponad 140 000 km. Co sie wiąże z takim przebiegiem? Jakies remonty silnika typu rozrząd itp. Moze ktos z was ma moto z takim przebiegiem. Bede wdzieczny za wszelkie uwagi, sugestie itp.


Pozdrawiam

Mairon

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt cze 29, 2012

łosz kurcze to prawie tyle co sprowadzany dizel z cofniętym licznikiem :D.
Jestes w bardzo dużym błędzie sądząc, że stan motocykla jest ścisle związany z jego przebiegiem i z takim podejściem masz duże szanse kupić złom z małym przebiegiem. Szukaj motocykla w dobrym stanie technicznym i nie zawracaj sobie d..y przebiegiem który zawsze można "skorygować".
Ja osobiście wolałbym moto z dużym przebiegiem które było jeżdżone na trasie niż "paździocha" z paroma tysiącami na którym ktoś uczył się latania na gumie.

jestem tego samego zdania zwłaszcza że większość z nas kupując moto z przebiegiem 10-30 tyś nie ma pewności że coś nie było poprawiane wiertarką :D , już pomijam fakt 10 letniego moto z przebiegiem
6 000 km, pewnie DA SIĘ taki trafić ale taki egzemplarz nawet nie zdąży zjechać do polski i już jest sprzedany, faktyczny przebieg=wizualne zużycie, a nie stan licznika.

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Re: Duży przebieg motocykla.

Post autor: Pantani » pt cze 29, 2012

Mairon pisze:Witam. Mam pytanko zwiazane z dosc duzym przebiegiem motocykla(..)Bede wdzieczny za wszelkie uwagi, sugestie itp.
Masz na myśli konkretny model motocykla czy tak ogólnie pytasz. :)
Wysilone crossy wymagają napraw po kilku motogodzinach :ok:

Mairon
Posty: 49
Rejestracja: wt cze 21, 2011
Miejscowość: Jasło
Motocykl: Vulcan 900 Classic LT
VROC: 35374

Post autor: Mairon » sob cze 30, 2012

Oczywiscie przebieg dotyczy maszyny typu chopper.
Dzieki mayones za wypowiedz. Moto rzeczywiscie ma spory przebieg ale zupelnie na taki nie wyglada. Wszysko czysciutkie. Oczywisie ma slady urzutkowania ale to zupelnie normalne.

Thx. :ok:

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » sob cze 30, 2012

Jak masz kasę na ładną 900 setkę to kup ją zamiast kiepskiej 1500 setki, bo trafisz na minę i cię zrujnuje zniechęcając do motocykli.Okazje to tylko w bajkach się trafiają a jak coś ładnego się trafi za dobre pieniądze to w mgnieniu oka jest sprzedane pomiędzy ''swoich ''.
Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » ndz lip 01, 2012

:)Kupuj najlepiej z dobrym kolesiem co zna się na sprzęcie i mechanice. Co do dużego przebiegu to lepiej kupić z więkrzym przebiegiem bo prawdopodobnie wszystkie podzespoły króre się zużyły zostały wymienione niż sprzet z przebiegiem ok 60 tyś i wszystko przed tobą choć to nie reguła :ok:

Korba
Posty: 33
Rejestracja: czw gru 02, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Kawa VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Korba » wt lip 10, 2012

ja wychodzę z założenia, że 15-letni motor nie może mieć 10000 km przebiegu. ja brałbym nawet te pod 60000 km, bo to niewysilone silniki, a po kupnie się i tak dla swietego spokoju robi przegląd. w polskich realiach w ogóle nie patrzę na przebieg, tylko na stan.

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » pn lip 16, 2012

dlatego lepiej kupować od motocyklisty ze znanego źródła bo ma sie większe prawdopodobieństwo że ktoś robił dla siebie bo długo miał moto i duzo jeździł, więc siłą rzeczy musial serwisować. a handlarze jak to handlarze, jeden jest w porządku drugi nie. W autach potrafią wkręty wkręcić w wyrobione tuleje gumowe zawieszenia żeby nie stukało , więc w motorze tez coś "odpicują"

Awatar użytkownika
jano
Posty: 127
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Krakow - Wieliczka
Motocykl: VN 800 classic
VROC: 0

Post autor: jano » pn lip 16, 2012

Nie wiem jak VN 900, ale VN 800 ma tylko pięcio-cyfrowy licznik. Tak jak piszesz, 90.000 mil, byłoby 140.000 km. Czyli na liczniku byloby tylko 40.000 :-) - to troche glupie.
Nie rozumiem dla czego robili tylko 5-cyfrowe licnziki. To ze nibi ten motor nadaje sie tylko na 100 tyś. km??

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn lip 16, 2012

po prostu jeśli przejeździsz 99 999 km, to sprzedajesz moto jako nówkę przebieg 00000 km. :ok:

Awatar użytkownika
jano
Posty: 127
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Krakow - Wieliczka
Motocykl: VN 800 classic
VROC: 0

Post autor: jano » wt lip 17, 2012

No wlasnie Mayones, a Ty sie dziwisz, ze cos Ci dzwoni w silniku.... Motor ktory ma przejechane 126tys (albo moze 226) juz tak chyba ma :-) hehe

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt lip 17, 2012

jano pisze:Nie wiem jak VN 900, ale VN 800 ma tylko pięcio-cyfrowy licznik.
VN 900 ma licznik cyfrowy, a nie mechaniczny. Nie wiem do ilu cyfr może wyświetlić przebieg.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt lip 17, 2012

jano pisze:No wlasnie Mayones, a Ty sie dziwisz, ze cos Ci dzwoni w silniku.... Motor ktory ma przejechane 126tys (albo moze 226) juz tak chyba ma :-) hehe
czy ma 25 faktycznie nie wiem 226 to raczej nie to nie dizel :D, powiedzmy że wiekszość elementów motocykla wskazywało by na te 25 tyś przynajmniej wg mojego kolegi motocyklisty, z którym kupowałem moto kolegi serwisanta i jego kolegi pomocnika też, ale akurat to co mi dzwoni to jest opcja że to co w innych motocyklach drynda ponoć przy 15 tyś, z tego co wiem to niektórzy nie tyle co cofaja liczniki ile odkręcają linki i wio przez 5 sezonów nie nabijają km :D. no też tak można :ok:
choć pewne awarie czy naprawy pewnie mogą świadczyć o przebiegu np pompa wody + skrzynia z wodzikami to podobno przy ok 55-60 tyś km.

Awatar użytkownika
jano
Posty: 127
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Krakow - Wieliczka
Motocykl: VN 800 classic
VROC: 0

Post autor: jano » wt lip 17, 2012

Mars pisze:
jano pisze:Nie wiem jak VN 900, ale VN 800 ma tylko pięcio-cyfrowy licznik.
VN 900 ma licznik cyfrowy, a nie mechaniczny.
Wiem. Paterzylem na zdiecia na ogloszeniach. Ogladalem taki co mial jakies 20 tys, i wydaje mi sie ze jedynka by sie przed to zmiescila, :-) Czyli moze VN 900 maja juz 6cio cyfrowe. Z ciekawosci, sproboj zerknac na display tak spod kata - wtedy czasami mozna zobaczyc nawet cyfry ktore nie sa wyswietlone.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 16 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 16 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą