Witam
jakie są Wasze doświadczenia z paskiem napędowym w VN 900.
Do tej pory jeździłem na "wałach" i zastanawiam się czy opinia na temat pasków jako "bezobsługowych" jest uzasadniona?
VN 900
Przy pasku trzeba pamiętać o prawidłowym naciągu.
Od czasu do czasu skontrolować i raz w sezonie zrobić ewentualną korektę naciągu na właściwe wartości jeśli zachodzi taka potrzeba.
Pasek ma właściwy naciąg, jeśli naciśniemy go od dołu z siłą 4,5 kg na środku jego długości między kołami pasowymi, to w okienku pomiarowym ugięcie powinno się zawierać między 1,5 - 4 mm.
Gdy pasek jest za luźny to objawia się piskiem gdy jest mokro.
Piszczenie bierze się z tarcia paska o obudowę koła zdawczego.
Od czasu do czasu skontrolować i raz w sezonie zrobić ewentualną korektę naciągu na właściwe wartości jeśli zachodzi taka potrzeba.
Pasek ma właściwy naciąg, jeśli naciśniemy go od dołu z siłą 4,5 kg na środku jego długości między kołami pasowymi, to w okienku pomiarowym ugięcie powinno się zawierać między 1,5 - 4 mm.
Gdy pasek jest za luźny to objawia się piskiem gdy jest mokro.
Piszczenie bierze się z tarcia paska o obudowę koła zdawczego.
Speedway...
Kto jest online
Jest 63 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 63 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości