VN 900 custom / nie odpala po zimowym postoju
-
- Posty: 51
- Rejestracja: pn sie 23, 2010
- Miejscowość: Warszawa Białołęka
- Motocykl: VN900Custom
- VROC: 0
VN 900 custom / nie odpala po zimowym postoju
Witam.
Sprzęcior garażowany, aku naładowane, wacha chlupocze w baku, kluczyk, stacyjka, biegi na neutralu, kontrolki się świecą, zawias od sprzęgła wciśnięty, czerwony guzik włączony , rozrusznik, pięknie kręci, a nie zapala ....
Zapomniałem o czymś? Wydechy nie zatkane, przewód odpowietrzający bak drożny, doradźcie co moge jeszcze sam sprawdzić?
Dziękuję.
Sprzęcior garażowany, aku naładowane, wacha chlupocze w baku, kluczyk, stacyjka, biegi na neutralu, kontrolki się świecą, zawias od sprzęgła wciśnięty, czerwony guzik włączony , rozrusznik, pięknie kręci, a nie zapala ....
Zapomniałem o czymś? Wydechy nie zatkane, przewód odpowietrzający bak drożny, doradźcie co moge jeszcze sam sprawdzić?
Dziękuję.
- Garciu
- Posty: 2556
- Rejestracja: pn lis 14, 2011
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: VN 1700 Classic LT
- VROC: 34722
Re: VN 900 custom / nie odpala po zimowym postoju
Świeczki ?Robert pisze:Witam.
Sprzęcior garażowany, aku naładowane, wacha chlupocze w baku, kluczyk, stacyjka, biegi na neutralu, kontrolki się świecą, zawias od sprzęgła wciśnięty, czerwony guzik włączony , rozrusznik, pięknie kręci, a nie zapala ....
Zapomniałem o czymś? Wydechy nie zatkane, przewód odpowietrzający bak drożny, doradźcie co moge jeszcze sam sprawdzić?
Dziękuję.
Pozdrawiam,
Garciu.
Garciu.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Jakiś alarm może masz?
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
Często przyczyną są świece same z siebie mogą po długim postoju umżeć.
Mi kiedyś w VN750 na cztery świece wymieniane rok wcześniej (NGK) padły trzy i uwierzyć nie mogłem, założyłem stare oryginalne świece i od strzału zagadał, czasami tak bywa, żadna to awaria jeżeli to tylko to, może się zdążyć więc bak do góry nowe świece wsadź i daj znać czy to to.
Mi kiedyś w VN750 na cztery świece wymieniane rok wcześniej (NGK) padły trzy i uwierzyć nie mogłem, założyłem stare oryginalne świece i od strzału zagadał, czasami tak bywa, żadna to awaria jeżeli to tylko to, może się zdążyć więc bak do góry nowe świece wsadź i daj znać czy to to.
- Radio
- Posty: 758
- Rejestracja: śr kwie 25, 2012
- Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
- Motocykl: VN 900 Classic LT
- VROC: 35570
Stawiam na świece ponieważ również miałem taki przypadek jak twój a po wymianie problem jak ręką odjął, ale również winny może być akumulator, niby rozrusznik kręci ale zabiera dużo prądu i nie wystarcza go już na zapłon
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
- Jurek
- Posty: 1261
- Rejestracja: czw cze 07, 2012
- Miejscowość: Sulejówek
- Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
- VROC: 35044
Sprawdź świece. Ja dzisiaj odpalałem po zimowym postoju. Odpalił, ale jakoś dziwnie pracował, nie miał mocy, gasł na wolnych. Odkręciłem świece. Jedna całkiem czarna od nalotu. Przeczyściłem. Odpalił, moc wróciła.
Przy okazji jak odkręcisz świece możesz sprawdzić czy jest na nich iskra. Załóż fajkę i przyłóż każdą świecę do masy. Uruchom starter.
Przy okazji jak odkręcisz świece możesz sprawdzić czy jest na nich iskra. Załóż fajkę i przyłóż każdą świecę do masy. Uruchom starter.
Jurek
VROC#35044
VROC#35044
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
No raczej źle zrobiłeś. Lepiej było wcale nie odpalać jeżeli nie pozwoliłeś zagrzać się silnikowi.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 6148
- Rejestracja: śr kwie 07, 2010
- Miejscowość: Będzin
- Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
- VROC: 31802
Jeżeli pozwolisz motocyklowi zagrzać się do optymalnej temperatury pracy to ok.Fajans pisze:Witam jestem nowicjusz ,motor nabyłem w zeszłym roku w sierpniu,poprzedni właściciel gadał mi na zimę wyciąg akumulator.Ja zrobiłem po swojemu ,mam gara.z ogrzewany,starałem się Kawkę przepalać co 3 tygodnie ,czy postąpiłem dobrze ,zaznaczam bak zalany do pełna,cały motor otulony płótnem
Źle jest zapalić na 1 min i wyłączyć.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: pn gru 10, 2012
- Miejscowość: przemyśl
- Motocykl: vn750
- VROC: 0
Kto jest online
Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość