szybkie pytanko vulcan 900 zawory

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

szybkie pytanko vulcan 900 zawory

Post autor: marecki1981i » wt kwie 16, 2013

Mam pytanie do Was.
Kawasaki vulcan 900 ma zawory na srobach czy plytkach?
Szykuje sie do regulacju zaworow a to spora roznica bo jesli sroby to spoko a jak plytki to bedzie pierniczenia sie troche.

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » wt kwie 16, 2013

W necie masz ogólnie dostępną instrukcję serwisową, ściągnij i zobacz......
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » wt kwie 16, 2013

No panowie od 900 setek podpowiedzcie koledze zamiast przypominać o internecie .

simon
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 12, 2010
Miejscowość: Pruszcz Gd
Motocykl: Kawasaki VN 900 Classic
VROC: 0

Post autor: simon » wt kwie 16, 2013

trzeba bawić się z płytkami, przerabiałem to :p

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt kwie 16, 2013

Zawory płytkowe uczą cierpliwości :) Marecki poproś kogoś o serwisówkę na pewno są na forum :ok:

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » wt kwie 16, 2013

M.in. serwisówka do 900-tki - literatura tylko w celach zapoznawczych ;)
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

Post autor: marecki1981i » wt kwie 16, 2013

Dzieki panowie..
chodzilo mi o szybka podpowiedz(service manual mam w domu na kompie a w pracy tylko jkomorke), no i flasiunie przegralem hehe
No to bedzie pierniczenia sie troche...mechanika trzeba szybko szukac by to poustawial bo 11 maja wybieram sie na maly rajd po europie wiec musze byc pewien ze wszystko bedzie gralo jak nalezy.

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » wt kwie 16, 2013

A po co Ci ta regulacja jeśli można zapytać?? Jeśli denerwują Cię lekko cykające zawory to nie ma sensu tego regulować bo cykanie i tak powróci... Siemka.
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

Post autor: marecki1981i » wt kwie 16, 2013

Lekkie cykanie mi nie przeszkadza ale tak jak pisalem bede w trasie po europie przez 2 tygodnie (jakies 6-7 tysiecy km przewiduje) i niechcialbym by sie wtedy cos zpierniczylo...

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » wt kwie 16, 2013

:) Ile masz już kilometrów ? na płytkach rzadziej się reguluje co jakieś 25-30 tyś :)

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

Post autor: marecki1981i » wt kwie 16, 2013

Daromax pisze::) Ile masz już kilometrów ? na płytkach rzadziej się reguluje co jakieś 25-30 tyś :)
15,5 tys mil przejechane...

Awatar użytkownika
Basin Raider
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 04, 2011
Miejscowość: Będzin
Motocykl: Aprilia ETV 1000 Caponord
VROC: 0

Post autor: Basin Raider » wt kwie 16, 2013

2,5 godziny i zawory wyregulowane :) Jeżeli dekiel w 900 schodzi bez targania silnika.
Płytka 9.48
Jeżeli to będzie pierwsza regulacja to grubość płytki możę oscylować w granicy 2.40
Jedna płytka to koszt ok. 9zł Koszt zestawu ok. 400zł
Ja używam obecnie płytek Wiseco, ale np Hot Cams olkowe też jest ok :ok:
"Better keep your eyes on the road ahead"
Suzuki LS 650 Savage->Honda GL 1500 Goldwing->Yamaha XV 1600 Wild Star-> Yamaha Bt 1100 Bulldog-> Aprilia ETV 1000 Caponord

=== Warsztat Motocyklowy Moto B Wojkowice ul. Skłodowskiej 6 tel. 507 605 581 ===

Robert
Posty: 51
Rejestracja: pn sie 23, 2010
Miejscowość: Warszawa Białołęka
Motocykl: VN900Custom
VROC: 0

Post autor: Robert » pt paź 30, 2015

To ja w temacie regulacji VN900, wyjeździlem 33 tysiące, w manualu stoi żeby regulować zawory. Nie robilem zadnej regulacji jak dotad a moto mam od poczatku. Trzeba jak się specjalnie nic nie dzieje czy można to pominąć? Trzeba nowe płytki czy wystarczy zamienić miejscami? Jakie jeszcze części i jaki koszt robocizny?

Awatar użytkownika
kacmar
Posty: 1428
Rejestracja: ndz gru 08, 2013
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
VROC: 36367

Post autor: kacmar » pt paź 30, 2015

Sprawdź luzy szczelinomierzem, jeżeli są za duże od normy to warto wykonać regulacje. Zamieniać można pod warunkiem, że gdzieś wyjdzie wymiar starej płytki potrzebny do skasowania luzu. Koszt robocizny bez kosztu płytek to max 350 zł /ASO/
Pozdrawiam Cię
VROC#36367

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » pt paź 30, 2015

Generalnie trzeba zrobic kontrole i ewentualnie regulacje(płytkami), a w naszych moto z reguły sa za małe luzy.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Awatar użytkownika
PPV
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 05, 2015
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483

Post autor: PPV » sob paź 31, 2015

Robert, masz manuala do Customa ściągniętego gdzieś? Ja sobie ściągnąłem jakiś czas temu, tyle, że do Classica - tam piszą, że sprawdzanie zaworów co 42tys km (26tys. mil). Silniki customa i classica się różnią, czy jak?

Awatar użytkownika
PPV
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 05, 2015
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483

Post autor: PPV » sob paź 31, 2015

A przepraszam, w manualu wersje amierikanskije inspect po 24tys (15tys mil) :oops: Z czym to związane, tak z ciekawości zapytam?

Robert
Posty: 51
Rejestracja: pn sie 23, 2010
Miejscowość: Warszawa Białołęka
Motocykl: VN900Custom
VROC: 0

Post autor: Robert » ndz lis 01, 2015

Kacmar dzięki za info o kosztach. Tak coś właśnie mechanik krzyczał 350, widzę że z górnej półki jedzie. PPV masz rację w manualu faktycznie jak byk stoi ze co 42 tysiące! Temat zagailem dlatego ze jak ostatnio robiłem regulacje pasa to mechanik krzyknął ze serwisowka podaje ze trzeba regulować zawory przy 30 tysiącach. To teraz pytanie skąd mu się to wzięło skoro w mojej książeczce jest ze po 42.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 30 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 30 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą