Test porównawczy VN 900 i VN 1700

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Test porównawczy VN 900 i VN 1700

Post autor: Daromax » czw cze 23, 2011

:mrgreen: Porównanie dwóch modeli klasy średniej i dużej jestem ciekaw waszej opini? http://www.motocykl-online.pl/testy/cru ... 00-classic

Eden

Post autor: Eden » wt cze 28, 2011

:clap: :clap: :clap: :clap:

ja mam vn 900

wiec popieram

nie jexdzilem na vn 1700

ale predzej czy poxniej przesiade na vn 2000 to juz postanowione :yeee:

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » śr cze 29, 2011

Eden pisze:to juz postanowione
a postanowiłeś już jak będziesz go pod górkę do garazu ciągnoł ?? :scrach:
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » śr cze 29, 2011

Ja-jo pisze:a postanowiłeś już jak będziesz go pod górkę do garazu ciągnoł
wystarczy nie wyłączać silnika :mrgreen:
マリウッシュ

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » śr cze 29, 2011

no własnie jak nie mogłes w garzażu opanować 900-tki to jak chcesz dygać 2-literki?
sąsiad bedzie ci pomagał wyprowadzić motor?

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » śr cze 29, 2011

Bardzo ciekawa ocena... kontrowersyjna nieco, ale ciekawa
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Eden

Post autor: Eden » śr cze 29, 2011

chodze na silownie i juz 900 nie sprawia problemow, :yeee:

poza tym dorobilem sobie takie kółka jak kiedys rowerki dla malych dzieci mialy, zakladam je i wpycham motor tylem za kieronice

:p

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » czw cze 30, 2011

:mrgreen: Osobiście jestem troche rozczaroeany VN 1700 myślałem że będzie niał trochę lepsze parametry szczególnie że ma 6 bieg( nadbieg) i jakoś to nie przekłada się na zużycie paliwa no i mały dystans na jednym baku.Chyba zostanę troche dłużej przy VN 900. :ok:

Awatar użytkownika
Remo
Posty: 1990
Rejestracja: śr kwie 28, 2010
Miejscowość: Kujawy/Mazowsze
Motocykl: VN 1700 Classic Tourer
VROC: 22969

Post autor: Remo » czw cze 30, 2011

Każdy lubi to co ma :mrgreen:
Ja tam bym się nie zamienił :antlers:
Co do spalania - mi wychodzi w trasie 5,4 l.
Elastyczność - trzeba trochę się nawachlować ale te niskie obroty na 6 - tce - lux.
Pod manetą też nic nie brakuje. :antlers:
Jest to kolubryna ale prowadzi się łatwiej niż 800-tka.
Plus kilka elektronicznych gadżetów.
Oczywiście lufy do wymiany.
Mogę tylko polecać.
"Nie ma takiego okrucieństwa ani niesprawiedliwości jakich nie dopuściłby się rząd z chwilą gdy zabraknie mu pieniędzy". Alexis de Tocqueville
"Niczyje zdrowie, wolność ani mienie nie są bezpieczne, kiedy obraduje parlament" Mark Twain
"Najlepszym argumentem przeciwko demokracji jest kilkuminutowa rozmowa z potencjalnym wyborcą" Winston Churchill
Keep calm - I'm from Poland.
www.wypozycz-auto.com.pl
www.detektywi-prawnicy.pl

Adamspa
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 09, 2012
Miejscowość: Chrzanów
Motocykl: Suzuki GSX650FA
VROC: 0

Post autor: Adamspa » ndz cze 02, 2013

Prośba do innych użytkowników motocykla VN 1700. Podajcie zużycie paliwa dla jazdy szosowej i szybszej. Czy rzeczywiście zużycie jest takie jak podają na stronie www.motocykl-online.pl w 2 artykułach czyli 6.6 l/100km . Napisali również że w modelu starszym VN 1600 spalanie wynosi 5.7l/100km. A to spora różnica jak na tak małą w pojemnościach silników.

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » ndz cze 02, 2013

Średnie zużycie paliwa w VN 1700 nie przekracza 6,9 litra na 100km. A więc nie mijają się zbytnio z prawdą.

Adamspa
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 09, 2012
Miejscowość: Chrzanów
Motocykl: Suzuki GSX650FA
VROC: 0

Post autor: Adamspa » wt cze 04, 2013

Skąd się bierze takie spalanie, przecież dołożono 6 bieg.

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » wt cze 04, 2013

Adamspa pisze:Skąd się bierze takie spalanie, przecież dołożono 6 bieg.
Ale trudno jest jeździć poniżej 110 km/h na 6 biegu. W mieście raczej się nie da.
Przynajmniej u mnie.

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » wt cze 04, 2013

Otóż to jest to nie 6 bieg a ower drive czyli nadbieg a ten wrzuca się przy min 90/h. Ponad to podczas wyprzedzania ciężarówki która leci np 90 musisz zrobić redukcję bo na OD moto jest słabsze i wtedy obroty rosną. Jednak lecąc na OD 120/h zejdziesz ze spalaniem poniżej 6L/100km tylko kto tak jeździ? ;)

Adamspa
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 09, 2012
Miejscowość: Chrzanów
Motocykl: Suzuki GSX650FA
VROC: 0

Post autor: Adamspa » wt cze 04, 2013

Sheriff pisze:... Jednak lecąc na OD 120/h zejdziesz ze spalaniem poniżej 6L/100km tylko kto tak jeździ? ;)
Jeżeli jedziesz autostradą to najczęściej z jaką prędkością.

Ilę wynoszą orientacyjnie obroty silnika jadąc na 6 biegu z prędkością 120 km/godz.

Dziękuje.

Adamspa
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 09, 2012
Miejscowość: Chrzanów
Motocykl: Suzuki GSX650FA
VROC: 0

Post autor: Adamspa » wt cze 04, 2013

Andrew pisze:
Adamspa pisze:Skąd się bierze takie spalanie, przecież dołożono 6 bieg.
Ale trudno jest jeździć poniżej 110 km/h na 6 biegu. W mieście raczej się nie da.
Przynajmniej u mnie.
Przy tej prędkości na 6 biegu spalanie jest minimalne?

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » wt cze 04, 2013

Spalanie w 1,6 5,7l/100km to chyba jakaś totalna bzdura, co prawda nie miałem go możliwości jeszcze litrażować, ale wydaje mi się że spalanie jest większe, zresztą każde spalanie jest uzależnione od stylu jazdy, a z tego co pamiętam Sheriff to spalanie miałeś chyba trochę większe ale to przy odrobinę większych prędkościach

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » wt cze 04, 2013

Adamspa wybacz ale te pytania stają się trochę męczące jeszcze kilka pytań i będziemy mogli serwisówkę wydać na temat 1700. Ilę jeżdżę autostradą? Tyle na ile mam ochotę jeśli jeśli jadę z żoną w dwa moto nie przekraczamy 140 średnio 120-130. Jeśli jadę sam nawet i 160. Co do obrotów nie mam pojęcia to są cruisery nie mają obrotomierza zaś mój słuch nie jest na tyle dobry aby je określić...

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » wt cze 11, 2013

Sheriff pisze:Adamspa wybacz ale te pytania stają się trochę męczące jeszcze kilka pytań i będziemy mogli serwisówkę wydać na temat 1700. Ilę jeżdżę autostradą? Tyle na ile mam ochotę jeśli jeśli jadę z żoną w dwa moto nie przekraczamy 140 średnio 120-130. Jeśli jadę sam nawet i 160. Co do obrotów nie mam pojęcia to są cruisery nie mają obrotomierza zaś mój słuch nie jest na tyle dobry aby je określić...
:pada: :pada: :pada:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą