vn 900 demontaz lag
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pt wrz 28, 2012
- Miejscowość: STARGARD
- Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
- VROC: 0
vn 900 demontaz lag
chcialbym oddac do chromowania oslony lag, te z cienkiej blaszki nierdzewki, wkurza mnie ze maja inny odcien niz czesci chromowane, czy ktos moze mi doradzic jak zdemontowac lagi aby wyjac te oslony, na co uwazac itd,i jak to poskalad powrotnie, mechanior zarzyczyl sobie 170zl, jak bym to sam zrobil to ta kaske przeznaczyl bym wlasnie na chromowanie,
- Goblin
- Posty: 1010
- Rejestracja: pt lut 25, 2011
- Miejscowość: Warszawa/Rembertów
- Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
- VROC: 33392
Witaj.
Ja to widzę tak:
1. motor na podnośnik i do góry.
2. Odkręcam przednie koło.
3. Odkręcam błotnik.
(jak masz szybę to warto zdjąć to łatwiej się dalej rozbiera)
4. Albo odkręcasz przewód hamulcowy albo dzwignię z pompką ( przewód mniej roboty i płyn przy okazji wymienisz.
5. Luzujesz górne śruby od lag.
6. Luzujesz śruby od lag przy górnej i dolnej półce.
7. Odkręcasz śróby od lag delkatnie uważając na sprężyny wewnątrz.
8. Wysuwasz lagi i masz dostęp do elementów o które Ci chodzi.
Składanie w odwrotnej kolejności.
Przy wymianie płynu dpowietrzenie może być grawitacyjne - trwa dłużej - lub potrzebne 2 osoby - jedna pompuje druga odpowietrza.
To chyba pokrótce najważniejsze punkty do zrealizowania.
Jakby co to dzwoń ub na PW.
Powodzenia.
Ja to widzę tak:
1. motor na podnośnik i do góry.
2. Odkręcam przednie koło.
3. Odkręcam błotnik.
(jak masz szybę to warto zdjąć to łatwiej się dalej rozbiera)
4. Albo odkręcasz przewód hamulcowy albo dzwignię z pompką ( przewód mniej roboty i płyn przy okazji wymienisz.
5. Luzujesz górne śruby od lag.
6. Luzujesz śruby od lag przy górnej i dolnej półce.
7. Odkręcasz śróby od lag delkatnie uważając na sprężyny wewnątrz.
8. Wysuwasz lagi i masz dostęp do elementów o które Ci chodzi.
Składanie w odwrotnej kolejności.
Przy wymianie płynu dpowietrzenie może być grawitacyjne - trwa dłużej - lub potrzebne 2 osoby - jedna pompuje druga odpowietrza.
To chyba pokrótce najważniejsze punkty do zrealizowania.
Jakby co to dzwoń ub na PW.
Powodzenia.
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.
-
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Zimnowoda
- Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
- VROC: 0
Stal nierdzewna jest to stal zawierająca chrom czy też nikiel albo dwa na raz. Jednak czasami mają tylko ochronną warstwę, szczególnie tańsze zamienniki chodź pewnie te droższe też. Najważniejsze położyć na foli, nie zasysać, i nie paprać jakimiś olejami. Powłoka może być uszkodzona i może powstać ognisko korozji. A demontaż czy montaż nie jest specjalnie trudny. Tylko te zasady trzeba zachować przy zakładaniu i zdejmowaniu
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady
Kto jest online
Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości