Przy odpalaniu trzeba dodać gazu- inaczej czasami się dławi

Platyn
Posty: 20
Rejestracja: pn kwie 14, 2014
Miejscowość: Myślenice
Motocykl: vulcan
VROC: 0

Przy odpalaniu trzeba dodać gazu- inaczej czasami się dławi

Post autor: Platyn » pn lis 17, 2014

Witam

Od jakiegos czasu przy odpalaniu motocykla musze lekko podgazowac.
Gdy nie dodaje gazu czasami sie dławi i nie chce odpalać.
Akumulator jest ok, rozrusznik dobrze kręci. Przy dodaniu gazu odpala zawsze.

Poza tym motocykl chodzi bez problemów. Nie ma żadnych innych objawów

W czym może być problem ?

Awatar użytkownika
Jurek
Posty: 1265
Rejestracja: czw cze 07, 2012
Miejscowość: Sulejówek
Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
VROC: 35044

Post autor: Jurek » pn lis 17, 2014

Sprawdź świece na początek.

Platyn
Posty: 20
Rejestracja: pn kwie 14, 2014
Miejscowość: Myślenice
Motocykl: vulcan
VROC: 0

Post autor: Platyn » wt lis 18, 2014

swiece są praktycznie nowe

Raczej stawiałbym na to ze za male ma obroty

Podpowie ktos jak prawidłowo wyregulowac obroty biegu jałowego ?

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 659
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt lis 18, 2014

Skoro to jest 900-tka, to z prawej strony masz przy cylindrze pokrętło do ustawiania obrotów biegu jałowego.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Platyn
Posty: 20
Rejestracja: pn kwie 14, 2014
Miejscowość: Myślenice
Motocykl: vulcan
VROC: 0

Post autor: Platyn » wt lis 18, 2014

Wiem gdzie jest pokretlo. Chodzi mi o to jak prawidlowo wyregulowac. To sie robi metoda prob i bledow czy jest na to jakis sposób

Awatar użytkownika
Pees
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 28, 2011
Miejscowość: Ruda Wielka
Motocykl: EN 500 '92 A2 (czyli naprawdę '91)
VROC: 0

Post autor: Pees » śr lis 19, 2014

Nie chcę się wymądrzać ale dużo silników ma tak, że na zimno obroty raczej nie bywają za małe. Dopiero po zagrzaniu silnik zaczyna gasnąć po odpuszczeniu manetki. Dlatego wolne obroty zwykle ustawia się przy ciepłym już silniku.

A tak w ogóle - po prostu pokręć tak, by obroty były trochę wyższe. Jeśli pomoże na przyszłość to było to. Jeśli nie pomoże - zmniejszysz je później z powrotem. Gdybyś przesadził ze zmniejszeniem, silnik sam ci da znać, że ma za mało. Będzie po prostu gasł.
Można na kanapie, lepiej na koźle ale zawsze najlepiej jest wierzchem

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » śr lis 19, 2014

Wejdz na Youtube i posłuchaj jak chodza dziewiecsetki, bedziesz miec przynajmniej wiedze jak ustawic wysoko obroty.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą