Problem opisałem w temacie dotyczącym mojej walki ze statorem, ale chyba nie jest zbyt widoczny w tłumie, więc zakładam nowy temat.
Mam problem po wymianie statora.
Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że pluje olejem z gumowych uszczelek przewodów alternatora i impulsatora (przewody wychodzące z pokrywy alternatora)
W związku z tym pytanie.
Czy przy składaniu popełniłem błąd?
Powinienem pomiędzy tymi gumami ewentualnie wokół gum dać dodatkowe uszczelnienie w postaci temperaturo-odpornego silikonu?
Skoro muszę to znowu rozłożyć wolę drugi raz nie popełnić błędu.
W instrukcji serwisowej na ten temat ani słowa
Wyciek oleju przy uszczelkach przewodów alternatora
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Wyciek oleju przy uszczelkach przewodów alternatora
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Tak
Torque - Stator Coil Bolts: 12 N·m (1.2 kgf·m, 106 in·lb)
•Apply silicone sealant to the circumference of the alternator
lead and crankshaft sensor lead grommets, and fit the
grommets into the notch of the cover securely.
Sealant - Kawasaki Bond (Silicone Sealant): 92104-0004
○First install the alternator lead grommet and then crankshaft
sensor lead grommet. •Secure the alternator lead and crankshaft sensor lead
with holder plate, and tighten the bolts.
Torque - Alternator Lead Holder Plate Bolts: 5.9 N·m (0.60
kgf·m, 52 in·lb)
•Install the alternator cover (see Alternator Cover Installation
strona 480 ale tylko angielski
Torque - Stator Coil Bolts: 12 N·m (1.2 kgf·m, 106 in·lb)
•Apply silicone sealant to the circumference of the alternator
lead and crankshaft sensor lead grommets, and fit the
grommets into the notch of the cover securely.
Sealant - Kawasaki Bond (Silicone Sealant): 92104-0004
○First install the alternator lead grommet and then crankshaft
sensor lead grommet. •Secure the alternator lead and crankshaft sensor lead
with holder plate, and tighten the bolts.
Torque - Alternator Lead Holder Plate Bolts: 5.9 N·m (0.60
kgf·m, 52 in·lb)
•Install the alternator cover (see Alternator Cover Installation
strona 480 ale tylko angielski
Kto jest online
Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości