szybkie pytanko vulcan 900 zawory
- marecki1981i
- Posty: 82
- Rejestracja: pt gru 07, 2012
- Miejscowość: koniec swiata
- Motocykl: Kawsaki VN 900
- VROC: 0
szybkie pytanko vulcan 900 zawory
Mam pytanie do Was.
Kawasaki vulcan 900 ma zawory na srobach czy plytkach?
Szykuje sie do regulacju zaworow a to spora roznica bo jesli sroby to spoko a jak plytki to bedzie pierniczenia sie troche.
Kawasaki vulcan 900 ma zawory na srobach czy plytkach?
Szykuje sie do regulacju zaworow a to spora roznica bo jesli sroby to spoko a jak plytki to bedzie pierniczenia sie troche.
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
M.in. serwisówka do 900-tki - literatura tylko w celach zapoznawczych
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- marecki1981i
- Posty: 82
- Rejestracja: pt gru 07, 2012
- Miejscowość: koniec swiata
- Motocykl: Kawsaki VN 900
- VROC: 0
Dzieki panowie..
chodzilo mi o szybka podpowiedz(service manual mam w domu na kompie a w pracy tylko jkomorke), no i flasiunie przegralem hehe
No to bedzie pierniczenia sie troche...mechanika trzeba szybko szukac by to poustawial bo 11 maja wybieram sie na maly rajd po europie wiec musze byc pewien ze wszystko bedzie gralo jak nalezy.
chodzilo mi o szybka podpowiedz(service manual mam w domu na kompie a w pracy tylko jkomorke), no i flasiunie przegralem hehe
No to bedzie pierniczenia sie troche...mechanika trzeba szybko szukac by to poustawial bo 11 maja wybieram sie na maly rajd po europie wiec musze byc pewien ze wszystko bedzie gralo jak nalezy.
- marecki1981i
- Posty: 82
- Rejestracja: pt gru 07, 2012
- Miejscowość: koniec swiata
- Motocykl: Kawsaki VN 900
- VROC: 0
- marecki1981i
- Posty: 82
- Rejestracja: pt gru 07, 2012
- Miejscowość: koniec swiata
- Motocykl: Kawsaki VN 900
- VROC: 0
- Basin Raider
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz gru 04, 2011
- Miejscowość: Będzin
- Motocykl: Aprilia ETV 1000 Caponord
- VROC: 0
2,5 godziny i zawory wyregulowane Jeżeli dekiel w 900 schodzi bez targania silnika.
Płytka 9.48
Jeżeli to będzie pierwsza regulacja to grubość płytki możę oscylować w granicy 2.40
Jedna płytka to koszt ok. 9zł Koszt zestawu ok. 400zł
Ja używam obecnie płytek Wiseco, ale np Hot Cams olkowe też jest ok
Płytka 9.48
Jeżeli to będzie pierwsza regulacja to grubość płytki możę oscylować w granicy 2.40
Jedna płytka to koszt ok. 9zł Koszt zestawu ok. 400zł
Ja używam obecnie płytek Wiseco, ale np Hot Cams olkowe też jest ok
"Better keep your eyes on the road ahead"
Suzuki LS 650 Savage->Honda GL 1500 Goldwing->Yamaha XV 1600 Wild Star-> Yamaha Bt 1100 Bulldog-> Aprilia ETV 1000 Caponord
=== Warsztat Motocyklowy Moto B Wojkowice ul. Skłodowskiej 6 tel. 507 605 581 ===
Suzuki LS 650 Savage->Honda GL 1500 Goldwing->Yamaha XV 1600 Wild Star-> Yamaha Bt 1100 Bulldog-> Aprilia ETV 1000 Caponord
=== Warsztat Motocyklowy Moto B Wojkowice ul. Skłodowskiej 6 tel. 507 605 581 ===
-
- Posty: 51
- Rejestracja: pn sie 23, 2010
- Miejscowość: Warszawa Białołęka
- Motocykl: VN900Custom
- VROC: 0
To ja w temacie regulacji VN900, wyjeździlem 33 tysiące, w manualu stoi żeby regulować zawory. Nie robilem zadnej regulacji jak dotad a moto mam od poczatku. Trzeba jak się specjalnie nic nie dzieje czy można to pominąć? Trzeba nowe płytki czy wystarczy zamienić miejscami? Jakie jeszcze części i jaki koszt robocizny?
- kacmar
- Posty: 1428
- Rejestracja: ndz gru 08, 2013
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
- VROC: 36367
Sprawdź luzy szczelinomierzem, jeżeli są za duże od normy to warto wykonać regulacje. Zamieniać można pod warunkiem, że gdzieś wyjdzie wymiar starej płytki potrzebny do skasowania luzu. Koszt robocizny bez kosztu płytek to max 350 zł /ASO/
Pozdrawiam Cię
VROC#36367
VROC#36367
-
- Posty: 51
- Rejestracja: pn sie 23, 2010
- Miejscowość: Warszawa Białołęka
- Motocykl: VN900Custom
- VROC: 0
Kacmar dzięki za info o kosztach. Tak coś właśnie mechanik krzyczał 350, widzę że z górnej półki jedzie. PPV masz rację w manualu faktycznie jak byk stoi ze co 42 tysiące! Temat zagailem dlatego ze jak ostatnio robiłem regulacje pasa to mechanik krzyknął ze serwisowka podaje ze trzeba regulować zawory przy 30 tysiącach. To teraz pytanie skąd mu się to wzięło skoro w mojej książeczce jest ze po 42.
Kto jest online
Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości