Cześć,
Nie znalazłem na forum VN900 jak skasować F1? Tzn. że się nie da bez interfejsu ?
Ewentualnie gdzie polecacie jechać w Krakowie ?
Kasowanie F1
- Skrobel
- Posty: 2587
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Re: Kasowanie F1
Czołem
Rozumiem, ze świeci się lampka FI w dolnym prawym rogu zestawu wskaźników?
Czy ona świeci cały czas (nawet po uruchomieniu silnika) czy tylko przy przekręceniu stacyjki?
Ta lampka świeci cały czas jeśli istnieje błąd w układzie FI. Po usunięciu błędu i ponownym wyłączeniu i włączeniu zapłonu powinna przestać świecić.
A odpowiadając bezpośrednio na Twoje pytanie - nie potrzeba interfejsu, żeby sprawdzić/skasować błąd, a procedura opisana jest w instrukcji serwisowej, którą możesz pobrać na przykład stąd:
https://narmadi.com/vn/wp-content/uploa ... Manual.pdf
W rozdziale 3-43 zaczyna się opis diagnostyki Vulcana 900 (w wielkim uproszczeniu należy zlokalizować terminal diagnostyczny pod siodłem kierowcy i w odpowiedni sposób zewrzeć go do masy (minusa) zasilania motocykla - wtedy lampka FI zacznie migać z odpowiednimi odstępami, z których można wywnioskować z tabelki na stronie 3-47, jakiej części układu dotyczy błąd). Z kolei w 3-44 pod hasłem "Service Code Clearing Procedures" jest informacja jak skasować błąd. Tyle że jeśli on nadal istnieje (np. uszkodzony jeden z czujników) to lampka FI będzie się świecić znowu po uruchomieniu silnika.
A gdzie w Krakowie pojechać? To nie jest bardzo skomplikowana procedura więc rozgarnięty elektryk powinien Ci w tym pomóc. Ale chyba najlepiej byłoby zacząć od ASO, choćby https://krakow.kawasaki.pl/kontakt. Niemniej niestety nie znam nikogo, kogo mógłbym polecić.
Rozumiem, ze świeci się lampka FI w dolnym prawym rogu zestawu wskaźników?
Czy ona świeci cały czas (nawet po uruchomieniu silnika) czy tylko przy przekręceniu stacyjki?
Ta lampka świeci cały czas jeśli istnieje błąd w układzie FI. Po usunięciu błędu i ponownym wyłączeniu i włączeniu zapłonu powinna przestać świecić.
A odpowiadając bezpośrednio na Twoje pytanie - nie potrzeba interfejsu, żeby sprawdzić/skasować błąd, a procedura opisana jest w instrukcji serwisowej, którą możesz pobrać na przykład stąd:
https://narmadi.com/vn/wp-content/uploa ... Manual.pdf
W rozdziale 3-43 zaczyna się opis diagnostyki Vulcana 900 (w wielkim uproszczeniu należy zlokalizować terminal diagnostyczny pod siodłem kierowcy i w odpowiedni sposób zewrzeć go do masy (minusa) zasilania motocykla - wtedy lampka FI zacznie migać z odpowiednimi odstępami, z których można wywnioskować z tabelki na stronie 3-47, jakiej części układu dotyczy błąd). Z kolei w 3-44 pod hasłem "Service Code Clearing Procedures" jest informacja jak skasować błąd. Tyle że jeśli on nadal istnieje (np. uszkodzony jeden z czujników) to lampka FI będzie się świecić znowu po uruchomieniu silnika.
A gdzie w Krakowie pojechać? To nie jest bardzo skomplikowana procedura więc rozgarnięty elektryk powinien Ci w tym pomóc. Ale chyba najlepiej byłoby zacząć od ASO, choćby https://krakow.kawasaki.pl/kontakt. Niemniej niestety nie znam nikogo, kogo mógłbym polecić.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości