Dzięki Tex66, przestudiowałem dziś w pracy schematy i też doszedłem że sygnał jest z 5 pina.
A teraz dla potomności, gdyby ktoś chciał podpiąć czujnik z niekompatybilną wtyczką. Można po prostu użyć naszej wtyczki diagnostycznej. Pozostawiamy ten jeden żółty kabelek co wystaje z lewego dolnego rogu wtyczki bez wyciągania pina z wtyczki, obok niego, czyli w prawy dolny róg wtyczki wpinamy czerwony plus do wyświetlacza, potem idziemy w prawy górny i tam wpinamy czarną masę do wyświetlacza i ostatni biały lub żółty (w zależności jaką otrzymamy wersję wyświetlacza wpinamy w lewy górny róg, do kabla sygnałowego czujnika prędkości (w gnieździe diagnostycznym to kabelek niebieski).
Przy okazji trudnego studiowania angielskiej wersji manuala dowiedziałem się że ten pojedynczy żółty, co fabrycznie siedzi we wtyczce gniazda służy do łączenia z masą, w celu policzenia i odczytu błędu migającej kontrolki FI. Tak że nauka nie poszła na marne
złącze diagnostyczne
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pt sie 26, 2022
- Miejscowość: Siedlce
- Motocykl: VN900
Re: złącze diagnostyczne
Hej
Wrzucam zdjęcie prawidłowo podpiętej wtyczki zgodnie z instrukcją kolegi z posta powyżej
Moto w wersji USA, najprostszy wyświetlacz biegów z Ali działa perfekcyjnie
Tomek
Wrzucam zdjęcie prawidłowo podpiętej wtyczki zgodnie z instrukcją kolegi z posta powyżej
Moto w wersji USA, najprostszy wyświetlacz biegów z Ali działa perfekcyjnie
Tomek
- robkas
- Posty: 79
- Rejestracja: pn sie 07, 2017
- Miejscowość: Staszów
- Motocykl: Kawasaki VN900 LT
- VROC: 0
Re: złącze diagnostyczne
Fajnie że się przydała instrukcja i wyświetlacz działa
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości