Cześć.
Mam Kawasaki VN900 Custom 2008
Czytam wasze wypowiedzi i również mam problem przy szybkim odkręceniu manetki na maxa.
Pierwszy objaw jaki zauważyłem, to że nie mogę rozpędzić się do 120km/h. Wymieniłem filtr paliwa pompkę i zawór ciśnienia kupione na Allegro w zamiennikach ,ponieważ komplet w Kawasaki to: 3300 PLN .Pojechałem na autostradę i motor rozpędza się bez problemu do max. prędkości. Lecz musi być jakieś ale. Jak odkręcę szybko manetkę to silnik przygasa i zauważyłem, że światła mocno przygasają. Zmierzyłem multimetrem ładowanie akumulatora jest dobre od 13,2VDC -14,1VDC ale jak odkręcę manetkę to spada do 11VDC.Akumulator nowy też ma dobre parametry.
Udało się Wam znaleźć problem? Proszę o wsparcie w tym temacie
Silnik zaczyna przerwać przy rozkręceniu manetki na maxa
-
- Posty: 1
- Rejestracja: śr lip 31, 2024
- Miejscowość: Łódź
- Motocykl: VN 900 Custom
Re: Silnik zaczyna przerwać przy rozkręceniu manetki na maxa
Trochę niskie te ładowanie 13,2-14,1V. Kiedyś miałem podobne objawy w swoim motocyklu łącznie ze spadkiem napięcia przy wyższych obrotach. Zrobiłem test reglera zgodnie z serwisówką (miernik, jeden, dwa i trzy akumulatory) i nie stwierdzilem żadnych odchyleń od normy. Przy teście alternatora też wszystkie pomiary zgodnie z serwisówką z wyjątkiem maksymalnego ładowania zamiast 80 to 60V. W związku z tym już chciałem kupić nowy alternator ale znajomy pożyczył mi regler ze swojego motocykla i stwierdziłem że na jego regulatorze ładowanie mam OK. Kupiłem więc zamiennik regulatora na Allegro i po wstawieniu go do motocykla mam 14.5V w pełnym zakresie obrotów z włączonymi światłami.
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości