vn 900 przyspieszenie i predkośc max
- Dominikm10
- Posty: 10
- Rejestracja: sob cze 04, 2011
- Miejscowość: Oborniki
- Motocykl: VN900 Classic
- VROC: 0
Witam! Odgrzewam temat,
vmax na seryjnym wydechu równe 160 km/h,
na hard-krome'ach w 2 osoby pod 160 i jeszcze troszkę by poszedł.
Co do przyspieszenia nie mierzyłem, ale raz postawiłem się z Hondą Civic Type-R od drugiego biegu i dopiero powyżej prędkości 110-120 auto miało przewagę
Zatem jest dobrze, aczkolwiek chciałoby się więcej :P
vmax na seryjnym wydechu równe 160 km/h,
na hard-krome'ach w 2 osoby pod 160 i jeszcze troszkę by poszedł.
Co do przyspieszenia nie mierzyłem, ale raz postawiłem się z Hondą Civic Type-R od drugiego biegu i dopiero powyżej prędkości 110-120 auto miało przewagę
Zatem jest dobrze, aczkolwiek chciałoby się więcej :P
The Power of Dreams
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
U mnie jest tak:marius pisze:Witam, te 160 to z owiewką, sakwami czy bez?
Goły (bez sakw i owiewki): vMax licznikowe ok. 170 (dłuuuuuuuga prosta na A1 niezbędna)
+ Sakwy to -10 do prędkości
Z owiewką pow. 140 nie wiem jak się zachowa.
P.S. Jakby czytał nas ktoś z WRD KWP, to są to oczywiście wyliczenia teoeretyczne. Jazda z takimi prędkościami jest wykroczeniem i oczywiście grozi wypadkiem.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
180 km/h bez owiewki na autostradzie
oczywiscie to dane licznikowe (ale na hamowni licznik wykazywal niewielkie odchylki)
wczoraj jechalem z zoną autostrada z szyba MGG ( moja waga 83kg zona 55 kg) predkosć 160 km/h
pewnie jak bym sie pobujal to jeszcze bylo by szybciej
szyba zachowywala sie ok, jazda z taka predkoscia malo komfortowa,
przyspieszenia nie mierzylem, ale tez wczoraj jadac z zona bralem sie ze swiatel z suzuki GSXF 600 (on tez jechal z plecaczkiem)
oczywiscie przegralem ale kolega potem powiedzial ze naprawde mial problem by mnie dojsc bo do 60km/h ja szedlem pierwszy,
mam power comander zamontowany w swoim VN 900
na hamowni wykazlo moc 56KM na tylnym kole gdzie katalogowe 50KM mierzone jest na wale,
moment wykazalo 82NM przy 78 katalogowych, kolega ktory tez ma vn 900 jadac moim stwierdzil ze moj ma troche lepsze przyspieszenie od zera ale za to zdecydowanie lepiej sie zbiera tak z 80-90 na piatym biegu, czyli do wyprzedzania fajna rzecz, ja jadac jego moto nie czulem roznicy w przyspieszeniu od zera natomiast potwierdzam fakt ze jego moto przy prdkosci 80-90 przy moim to sie wogole nie zbiera, koles na hamowni odczytal z powercomandera mape zaplonu jaka w stanach wgrali i powiedzial ze wlasnie taka charakterystyka jest ustawiona, moto ma lepiej sie zbierac przy wyprzedzaniu, powiedzial ze kiedys mozemy pokombinowac z tymi mapami, to tyle
spalanie ok 5 mi wychodzi gdy jezdze po miescie i w trasie tak do 110
ale predzej czy poźniej vn 2000 bedzie stal u mnie w garazu
oczywiscie to dane licznikowe (ale na hamowni licznik wykazywal niewielkie odchylki)
wczoraj jechalem z zoną autostrada z szyba MGG ( moja waga 83kg zona 55 kg) predkosć 160 km/h
pewnie jak bym sie pobujal to jeszcze bylo by szybciej
szyba zachowywala sie ok, jazda z taka predkoscia malo komfortowa,
przyspieszenia nie mierzylem, ale tez wczoraj jadac z zona bralem sie ze swiatel z suzuki GSXF 600 (on tez jechal z plecaczkiem)
oczywiscie przegralem ale kolega potem powiedzial ze naprawde mial problem by mnie dojsc bo do 60km/h ja szedlem pierwszy,
mam power comander zamontowany w swoim VN 900
na hamowni wykazlo moc 56KM na tylnym kole gdzie katalogowe 50KM mierzone jest na wale,
moment wykazalo 82NM przy 78 katalogowych, kolega ktory tez ma vn 900 jadac moim stwierdzil ze moj ma troche lepsze przyspieszenie od zera ale za to zdecydowanie lepiej sie zbiera tak z 80-90 na piatym biegu, czyli do wyprzedzania fajna rzecz, ja jadac jego moto nie czulem roznicy w przyspieszeniu od zera natomiast potwierdzam fakt ze jego moto przy prdkosci 80-90 przy moim to sie wogole nie zbiera, koles na hamowni odczytal z powercomandera mape zaplonu jaka w stanach wgrali i powiedzial ze wlasnie taka charakterystyka jest ustawiona, moto ma lepiej sie zbierac przy wyprzedzaniu, powiedzial ze kiedys mozemy pokombinowac z tymi mapami, to tyle
spalanie ok 5 mi wychodzi gdy jezdze po miescie i w trasie tak do 110
ale predzej czy poźniej vn 2000 bedzie stal u mnie w garazu
Kto jest online
Jest 23 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 23 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości