vn 900 przyspieszenie i predkośc max

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2950
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » śr mar 16, 2011

Najlepiej jest jak się odrywam od ziemi i nie czuję nierówności.
:antlers:
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Luzak

Post autor: Luzak » śr mar 16, 2011

broda pisze:Najlepiej jest jak się odrywam od ziemi i nie czuję nierówności.
:antlers:
a to ci się udało :-)

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » śr mar 16, 2011

broda pisze:Najlepiej jest jak się odrywam od ziemi i nie czuję nierówności.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
マリウッシュ

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr mar 16, 2011

lewitacja??????????????????
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Dominikm10
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 04, 2011
Miejscowość: Oborniki
Motocykl: VN900 Classic
VROC: 0

Post autor: Dominikm10 » pn cze 20, 2011

Witam! Odgrzewam temat,

vmax na seryjnym wydechu równe 160 km/h,

na hard-krome'ach w 2 osoby pod 160 i jeszcze troszkę by poszedł.

Co do przyspieszenia nie mierzyłem, ale raz postawiłem się z Hondą Civic Type-R od drugiego biegu i dopiero powyżej prędkości 110-120 auto miało przewagę :)

Zatem jest dobrze, aczkolwiek chciałoby się więcej :P
The Power of Dreams

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » wt cze 21, 2011

Witam, te 160 to z owiewką, sakwami czy bez?
マリウッシュ

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt cze 21, 2011

marius pisze:Witam, te 160 to z owiewką, sakwami czy bez?
U mnie jest tak:

Goły (bez sakw i owiewki): vMax licznikowe ok. 170 (dłuuuuuuuga prosta na A1 niezbędna)

+ Sakwy to -10 do prędkości

Z owiewką pow. 140 nie wiem jak się zachowa.

P.S. Jakby czytał nas ktoś z WRD KWP, to są to oczywiście wyliczenia teoeretyczne. Jazda z takimi prędkościami jest wykroczeniem i oczywiście grozi wypadkiem. :antlers:
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » wt cze 21, 2011

z owiewką może lepiej nie próbować
マリウッシュ

Marcin
Posty: 928
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Marki
Motocykl: GTR 1400
VROC: 32255

Post autor: Marcin » wt cze 21, 2011

nie chodzi o to ile...tylko jaka prędkość jest komfortowa.Dla mnie ,jak miałem 900 -pow.130 km/h było mało komfortowo i przyjemnie.
Motocykle jak niektóre kobiety, nie wybaczają błędów.

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » wt cze 21, 2011

Marcin pisze:mało komfortowo i przyjemnie.
i drogo. Bo różnica w spalaniu jest ogromna, o czym miałem możliwość się przekonać w podróży do Rzymu (oczywiście na autostradach).
マリウッシュ

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pt cze 24, 2011

:mrgreen: VN 900 wedlug danych to vmax-160 , przyśpieszenie-7,0 s .spalanie przy 90 km-4,4 l :mrgreen:

Eden

Post autor: Eden » pt cze 24, 2011

180 km/h bez owiewki na autostradzie
oczywiscie to dane licznikowe (ale na hamowni licznik wykazywal niewielkie odchylki)

wczoraj jechalem z zoną autostrada z szyba MGG ( moja waga 83kg zona 55 kg) predkosć 160 km/h
pewnie jak bym sie pobujal to jeszcze bylo by szybciej
szyba zachowywala sie ok, jazda z taka predkoscia malo komfortowa,

przyspieszenia nie mierzylem, ale tez wczoraj jadac z zona bralem sie ze swiatel z suzuki GSXF 600 (on tez jechal z plecaczkiem)
oczywiscie przegralem ale kolega potem powiedzial ze naprawde mial problem by mnie dojsc bo do 60km/h ja szedlem pierwszy,
mam power comander zamontowany w swoim VN 900

na hamowni wykazlo moc 56KM na tylnym kole gdzie katalogowe 50KM mierzone jest na wale,

moment wykazalo 82NM przy 78 katalogowych, kolega ktory tez ma vn 900 jadac moim stwierdzil ze moj ma troche lepsze przyspieszenie od zera ale za to zdecydowanie lepiej sie zbiera tak z 80-90 na piatym biegu, czyli do wyprzedzania fajna rzecz, ja jadac jego moto nie czulem roznicy w przyspieszeniu od zera natomiast potwierdzam fakt ze jego moto przy prdkosci 80-90 przy moim to sie wogole nie zbiera, koles na hamowni odczytal z powercomandera mape zaplonu jaka w stanach wgrali i powiedzial ze wlasnie taka charakterystyka jest ustawiona, moto ma lepiej sie zbierac przy wyprzedzaniu, powiedzial ze kiedys mozemy pokombinowac z tymi mapami, to tyle

spalanie ok 5 mi wychodzi gdy jezdze po miescie i w trasie tak do 110

ale predzej czy poźniej vn 2000 bedzie stal u mnie w garazu

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (268) było online ndz cze 16, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą