VN 900 kupiony co powymieniać

Awatar użytkownika
Rysio
Posty: 123
Rejestracja: sob mar 03, 2012
Miejscowość: Małkinia
Motocykl: VN900
VROC: 35552

VN 900 kupiony co powymieniać

Post autor: Rysio » czw mar 08, 2012

Moje informacje pochodzą czytając forum, jak się mylę to proszę poprawić. Bardzo proszę o podanie jakiegoś zaufanego sklepu internetowego bo muszę wymienić olej na Motul 5100 T4 ester 10W40 ale filtr już nie wiem jaki, dokupić świece NGK CPR7EA-9, by były na zapas, nie mam pojęcia co do łatania opon, i co jeszcze ?

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » pt mar 09, 2012

Olej proponuję na allegro, świece irydowe a oponom mogą pomóc na jakiś czas np spraye na bazie lateksu, klocki np EBC a filtry? jak dla mnie filtr to filtr. Najważniejsze aby był wymieniany co sezon, ale jeśli masz odmienne zdanie to zawsze możesz dostosować się do zaleceń producenta. Pzdr.
マリウッシュ

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pt mar 09, 2012

tutaj znajdziesz filtr do swojego motocykla: http://www.hiflofiltro.com/17.0.html
a kupisz go w praktycznie każdym sklepie z częściami motocyklowymi - a jak będziesz kupował olej to w tym samym miejscu dostaniesz filtr.
co do świec na zapas można - ale co do zasadności zastosowania irydowych była już dyskusja na forum.
łatanie opon: sznury, kołki, jest tego od cholery - spray jest na parę km żeby do wulkanizacji dojechac.

co jeszcze??
apteczka i jakieś zestaw kluczy (jak nie masz oryginalnych)
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » sob mar 10, 2012

Olej filtr jak pisze Badger.
Co do świec Vulcan to nie WSK nie ma potrzeby kupowania świec na zapas.
Jeśli zaś złapiesz kapcia to VN 900 daleko nie pojedziesz bo masz dętki i spreyu nie stosuj bo serwis który będzie Ci koło wulkanizował skasuje Cie podwójnie za wydłubywanie pianki i dentka do wyrzucenia.

Awatar użytkownika
Rysio
Posty: 123
Rejestracja: sob mar 03, 2012
Miejscowość: Małkinia
Motocykl: VN900
VROC: 35552

Post autor: Rysio » sob mar 10, 2012

Dzięki bardzo olej filtr i świece zakupione na alledrogo pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » sob mar 10, 2012

Ja kupiłem komplet nowych świec zapłonowych na wszelki wypadek. To jest tylko rzecz martwa- w każdej chwili może się uszkodzić, a Iskry do VN'a nie włożę :ok: .
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » wt mar 13, 2012

kołki ani inny sprzęt naprawczy nie zda się na nic jeśli złapiesz kapcia w jakiejś głuszy. Jak go sam podniesiesz? Na spraju przy spokojnej jeździe pokomasz i paredziesiąt kilosów wystarczająco tyle aby znaleźć warsztat. Wtedy te kilka złotówek więcej na wydłubywanie pianki przyjmiesz z uśmiechem :D
マリウッシュ

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » wt mar 13, 2012

Marius ale spray nie działa na dętkowe koło. Ja na pierwszej Vulcanerii o czym chyba słyszeli wszyscy po wciśnięciu spreya ujechałem może 300 m i powietrze zeszło.

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » wt mar 13, 2012

Trudno się z Tobą nie zgodzić Sheriff w przypadku dętkowego koła, jednak zakładam że w Vulcanie autora tematu jest bezdętkowa
マリウッシュ

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » śr mar 14, 2012

A właśnie bo autor Rysio nie sprecyzował jaki to model VN 900 Classic czy Custom?
Oczywiście tylko w Classicu mamy do czynienia z dętką!
Masz rację Marius! :pada:

Awatar użytkownika
Rysio
Posty: 123
Rejestracja: sob mar 03, 2012
Miejscowość: Małkinia
Motocykl: VN900
VROC: 35552

Post autor: Rysio » śr mar 14, 2012

Ja mam VN 900 Classic i opony dętkowe „TT” To lepiej czy gorzej ? ??

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » śr mar 14, 2012

Ani lepiej ani gorzej, połowa cruiserów ma takie więc zdaje się że dramatu nie ma :D :yeee:
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Agnieszka-Agnes
Posty: 13
Rejestracja: ndz gru 04, 2011
Miejscowość: Miechów
Motocykl: Vulcan vn 900
VROC: 0

Post autor: Agnieszka-Agnes » czw mar 15, 2012

Chłopaki,podpowiedzcie czy filtr powietrza trzeba wymieniać co sezon?A jak nie,to jak często?Miałam w moto olej 10 W 40 motul ,ale nie wiem czy 5100 czy jakis inny,mogę wlac 5100?
Aga

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » czw mar 15, 2012

Agnieszka-Agnes pisze:Miałam w moto olej 10 W 40 motul ,ale nie wiem czy 5100 czy jakis inny,mogę wlac 5100?
spokojnie :) ważne tylko żeby to był 10W40

Awatar użytkownika
mirek_vn
Posty: 191
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: łódzkie
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 31457

Post autor: mirek_vn » czw mar 15, 2012

Agnieszka-Agnes pisze: Wysłany: Dzisiaj 13:42     
Chłopaki,podpowiedzcie czy filtr powietrza trzeba wymieniać co sezon?A jak nie,to jak często
co 11,5 t.mil= 18 t.km

Agnieszka-Agnes
Posty: 13
Rejestracja: ndz gru 04, 2011
Miejscowość: Miechów
Motocykl: Vulcan vn 900
VROC: 0

Post autor: Agnieszka-Agnes » czw mar 15, 2012

Dzięki :)
Aga

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » ndz mar 18, 2012

Sheriff pisze:A właśnie bo autor Rysio nie sprecyzował jaki to model VN 900 Classic czy Custom?
Oczywiście tylko w Classicu mamy do czynienia z dętką!
Masz rację Marius! :pada:
A TU jest napisane co innego, tzn. że Classic ma koła bezdętkowe. Trzeba to poprawić.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Tezis
Posty: 611
Rejestracja: śr lis 23, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 2000
VROC: 34451

Post autor: Tezis » ndz mar 18, 2012

Mars masz rację, tam jest pomyłka.
Również rozmiar tylnej opony jest ciekawy 189??????? !!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą