VN900 Classic - Wibracje kierowni przy wysokich prędkościach

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » śr sie 24, 2011

Nie jestem mechanikiem, więc napiszę Ci jak laik. Na tylnym amorku u góry pod siodłem jest regulacja. Masz nawet do tego specjalny klucz (Kawasaki daje w komplecie) Trzeba przestawić to co da się kręcić na bardziej miękko. W moim przypadku było ustawione na 50% (powiedzmy,że 100% to twardo, 0% miękko)
Przestawilem na 25% i jest ok. Dostęp jest ciężki.Musisz zajrzeć od dołu po prawej stronie motocykla. Może MaciekSz szybciej Ci to wytłumaczy. W Nomadzie takie przestawianie to bajka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » śr sie 24, 2011

MaciekSz znajdzie manuala, a jutro zeskanuje i wrzuci.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » śr sie 24, 2011

MaciekSz pisze:MaciekSz znajdzie manuala, a jutro zeskanuje i wrzuci.
No ta... ja mam po polsku ale nadaje się do D.....y
Od ścigaczy po łodzie motorowe. All in one :mrgreen:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Eden

Post autor: Eden » śr sie 24, 2011

a jak sie jexdzi w takim ustawieniu 25% z pasazerem? ja czesto jexdze z pasazerem, wibracji nie mam ale moze bedzie mietki bardziej, tylko czy 25% wystarczy na dwie osoby razem wazymy 140kg

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » śr sie 24, 2011

Eden pisze:a jak sie jexdzi w takim ustawieniu 25% z pasazerem? ja czesto jexdze z pasazerem, wibracji nie mam ale moze bedzie mietki bardziej, tylko czy 25% wystarczy na dwie osoby razem wazymy 140kg
Pewnie masz ustawione na 33,3333333333333333% i pewnie też jest ok jak jeździsz sam.
Nie wiem, u mnie pomogło przestawienie.
Eden pisze:pojechalem specjalnie swoim na obwodnice, wibracje na podestach czuje od 120km/h ale kierownica sztywno bez wibracji nawet przy 160, w lusterkach tez widzialem normalnie przy 160km/h
Mam nadzieję,że była to obwodnica Berlina....
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Eden

Post autor: Eden » śr sie 24, 2011

obwodnica stargardu hihi
nowka asfald

nie ma ustawienia na 33,3% sa pozycje 0, 25,50, 75, 100,
a ustawione mam na 50% bo to juz kiedys sprawdzalem ale nie grzebalem przy tym bo dobrze jest, ale moglo by byc mieciej troszke

Vejitta
Posty: 23
Rejestracja: ndz sie 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 0

Post autor: Vejitta » czw sie 25, 2011

Dzięki!

Dzisiaj obadam jak to wygląda na moich Vulcanie :)
花は桜木人は武士

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » czw sie 25, 2011

Vejitta pisze:Dzięki!

Dzisiaj obadam jak to wygląda na moich Vulcanie :)
No niestety, instrukcji nie zabrałem. Może wpadniesz dzisiaj do norblina i pokażę Ci to na miejscu?
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » czw sie 25, 2011

a miało być że to taki urok Vulcanów.... te re fe re
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

Vejitta
Posty: 23
Rejestracja: ndz sie 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 0

Post autor: Vejitta » czw sie 25, 2011

MaciekSz pisze:
Vejitta pisze:Dzięki!

Dzisiaj obadam jak to wygląda na moich Vulcanie :)
No niestety, instrukcji nie zabrałem. Może wpadniesz dzisiaj do norblina i pokażę Ci to na miejscu?
Dzisiaj nie dam rady, mam 'spotkanie po latach'.
Spróbuje najpierw sam znaleźć.
花は桜木人は武士

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » czw sie 25, 2011

Dzidzia pisze:a miało być że to taki urok Vulcanów.... te re fe re
oj tam oj tam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » czw sie 25, 2011

... i jasność nastała :mrgreen:
マリウッシュ

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » pt sie 26, 2011

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i w sumie lepiej, że nie urok :mrgreen:
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

Eden

Post autor: Eden » sob sie 27, 2011

mam w kpl dwa takie podobne klucze, czy oba sa do regulacji amora? czy jeden jest do czegos innego??

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » pn mar 12, 2012

W kwestii regulacji tylnego amora w VN 900 - sprawa prosta i przyjemna. Zdejmujemy siodło, lewy boczek, chromowaną osłonę zbiorniczka płynu chłodzącego (jedna śruba), zbiorniczek płynu (2 śruby, ale nie odczepiamy wężyka ) i jeśli jest tylny podest to do utwardzenia amora też go lepiej odkręcić - 2 śruby. Wtedy dojście do amora i jego regulacja w którąkolwiek stronę jest dziecinnie prosta, a cała operacja łącznie ze złożeniem wszystkiego z powrotem do kupy to max 20 minut. Przydaje się przedłużka do klucza - jakaś rura, bo sam klucz jest za krótki. To tyle w tej kwestii, może się to komuś przyda - a może nie :D :papa:
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
ravw
Posty: 82
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Łódź
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 34587

Post autor: ravw » czw mar 29, 2012

Ok ale wracajac do wibracji, u mnie wibruje cale moto ale nie tak ze czegos tam nie widze w lusterkach tylko szybko jak wibrator, tak ze po przejechania 10 km dretwieja mi rece. Wiecie co tomoze byc?

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » czw mar 29, 2012

A przy jakiej prędkości i czy na każdym biegu??
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
ravw
Posty: 82
Rejestracja: czw gru 01, 2011
Miejscowość: Łódź
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 34587

Post autor: ravw » czw mar 29, 2012

na 4 i 5 mniej wiecej przy 80-90 km/h

Eden

Post autor: Eden » czw mar 29, 2012

marekfg

hehe nie wyslalem Ci fabrycznej przedłuzki ktora jest w komplecie

taka rurka splaszczona na obu koncach, idealna przedluzka

sorki dopiero teraz zajarzylem ze takie cudo jest w kpl

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » czw mar 29, 2012

Dzięki Eden, dałem radę bez oryginalnej rurki :yeee:
A co do wibracji - rozumiem że do tej pory nie było problemu? Sprawdź na razie to co najprostsze, np czy nie poszła jakaś szprycha w kole?
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą