A teraz dla potomności, gdyby ktoś chciał podpiąć czujnik z niekompatybilną wtyczką. Można po prostu użyć naszej wtyczki diagnostycznej. Pozostawiamy ten jeden żółty kabelek co wystaje z lewego dolnego rogu wtyczki bez wyciągania pina z wtyczki, obok niego, czyli w prawy dolny róg wtyczki wpinamy czerwony plus do wyświetlacza, potem idziemy w prawy górny i tam wpinamy czarną masę do wyświetlacza i ostatni biały lub żółty (w zależności jaką otrzymamy wersję wyświetlacza wpinamy w lewy górny róg, do kabla sygnałowego czujnika prędkości (w gnieździe diagnostycznym to kabelek niebieski).
Przy okazji trudnego studiowania angielskiej wersji manuala dowiedziałem się że ten pojedynczy żółty, co fabrycznie siedzi we wtyczce gniazda służy do łączenia z masą, w celu policzenia i odczytu błędu migającej kontrolki FI. Tak że nauka nie poszła na marne
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)