VN 900 z USA a VN z europy.

Pawel-e34
Posty: 31
Rejestracja: czw kwie 17, 2014
Miejscowość: J-no
Motocykl: Vulcan VN 900 Classic
VROC: 0

Post autor: Pawel-e34 » śr kwie 30, 2014

KroM pisze:

Pewnie sprzedawca powiedział Ci, że kolor mu się nie podobał i dlatego przemalował swój 100% bezwypadkowy motor ? :hammer:
Też mi się to nie spodobało i na pewno będę drążył temat.
Motor był jednak sprawdzany bardzo dokładnie i szczegółowo przez rzeczoznawcę, a sam nie znalazłem czegoś bardzo niepokojącego, za wyjątkiem tego.
fitter pisze:Problemy ze wskaźnikiem paliwa też mam - stawiam na zawieszanie się pływaka. Da się z tym żyć jak wiesz, że maksymalnie przejedziesz 160 mil - a licznik dobowy jest ;)
Tak licznik dobowy jest, ale juz zastanawiam sie co może być powodem i jak jest zbudowany taki wskaźnik.

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » śr kwie 30, 2014

Pawel-e34 pisze:Tak licznik dobowy jest, ale juz zastanawiam sie co może być powodem i jak jest zbudowany taki wskaźnik.
To częsty problem w VN 900. W moim też spada do zera jak jeszcze jest pół zbiornika. Za to rezerwa zapala się tak jak powinna. Podobno wystarczy wlutować jakiś opornik (260 omów bodajże) równolegle z czujnikiem poziomu paliwa. Na Youtube był nawet filmik jak to dokładnie zrobić. Nie mogę go teraz jednak znaleźć...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 21 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 21 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą