Zmiana tarczy licznika mph na kmh
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Skalę w kmh będę robił na zamówienie.
Sprzedawca użyje mojej tarczy za wzór, więc kolejni chętni będą mieli łatwiej
Mars dzięki za wyjaśnienia.
Gdyby udało mi się magiczną kostkę zlokalizować i wyeliminować, to wystarczy tylko zmienić przebieg na aktualny w km i mam europejską (kontynentalną) wersję
A sposób jakiś musi być, w końcu u handlarzy to na początku dziennym.
Sprzedawca użyje mojej tarczy za wzór, więc kolejni chętni będą mieli łatwiej
Mars dzięki za wyjaśnienia.
Gdyby udało mi się magiczną kostkę zlokalizować i wyeliminować, to wystarczy tylko zmienić przebieg na aktualny w km i mam europejską (kontynentalną) wersję
A sposób jakiś musi być, w końcu u handlarzy to na początku dziennym.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
Sprawa może nie być taka prosta jak się wydaje. Ogarniałem temat zamiany licznika na wersję europejską i mam wymieniony cały licznik (elektronika + zegary) + założony kalibrator prędkości. W manualu moto (VN2000) podana jest rozpiska wejścia do licznika i nie ma osobnych impulsów do wskazówki i wyświetlacza. Zatem przekładka tarczy + kalibrator spowoduje, że do licznika będą trafiać impulsy z odpowiednio zmienioną częstotliwością co odbije się również na wychyleniu wskazówki - na chłopski, matematyczny rozum częstotliwość będzie większa, żeby mile pykały tak jak kilometry, a zatem wskazówka zamiast 120 (dajmy połowa wskazania) wskaże cirka 190 (0,8 wskazania). Jak dla mnie jedyną sensowną operacją jest wymiana całego licznika - sam zegar to tylko zabieg kosmetyczny. Ja kalibrator założyłem, ponieważ po wymianie przekłamanie względem GPS wynosiło ok 15% co zniwelowałem do 1% Licznik można zanabyć z niemcowni na ebay.de - niestety koszt to ok 200EUR np.: tutaj
- kacmar
- Posty: 1428
- Rejestracja: ndz gru 08, 2013
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
- VROC: 36367
A jakie koszta do poniesienia i jaki wzór zamawiasz ?ciecio pisze:Skalę w kmh będę robił na zamówienie.
Sprzedawca użyje mojej tarczy za wzór, więc kolejni chętni będą mieli łatwiej .....
Pozdrawiam Cię
VROC#36367
VROC#36367
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Koszt 90 zł.
Najbardziej bym chciał tarczę zbliżoną do oryginału.
Jednak po przeanalizowaniu wszystkich opinii na razie się wstrzymuję.
Na początku sezonu podejmę ostateczną decyzję, chcę sprawdzić czy to faktycznie nie jest aż tak bardzo przeszkadzające.
Najbardziej bym chciał tarczę zbliżoną do oryginału.
Jednak po przeanalizowaniu wszystkich opinii na razie się wstrzymuję.
Na początku sezonu podejmę ostateczną decyzję, chcę sprawdzić czy to faktycznie nie jest aż tak bardzo przeszkadzające.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
W ogóle nie rozumiem problemu. Ja tam lube jeździć 90 na godzinę. Co za różnica czy w mph czy w kmh?ciecio pisze:Koszt 90 zł.
Najbardziej bym chciał tarczę zbliżoną do oryginału.
Jednak po przeanalizowaniu wszystkich opinii na razie się wstrzymuję.
Na początku sezonu podejmę ostateczną decyzję, chcę sprawdzić czy to faktycznie nie jest aż tak bardzo przeszkadzające.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- Duszek
- Posty: 1918
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Niemcy
- Motocykl: GL 1500 I
- VROC: 32261
MaciekSz pisze:W ogóle nie rozumiem problemu. Ja tam lube jeździć 90 na godzinę. Co za różnica czy w mph czy w kmh?ciecio pisze:Koszt 90 zł.
Najbardziej bym chciał tarczę zbliżoną do oryginału.
Jednak po przeanalizowaniu wszystkich opinii na razie się wstrzymuję.
Na początku sezonu podejmę ostateczną decyzję, chcę sprawdzić czy to faktycznie nie jest aż tak bardzo przeszkadzające.
Maciek, ja też nie widzę problemu, lecz przy 90km/h zderzenie z "robalem" boli, to przy 90 mph - wrażenie urwania nogi gwarantuję.
Pzdr
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +
GG : 51000581
GG : 51000581
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/tarcze-zegary-kawasak ... 83781.html
Cena taka, że w sumie ryzyko małe, ale też za tą cenę cudów chyba sie nie ma co spodziewać.
Miał ktoś do czynienia z towarem tego sprzedawcy?
http://allegro.pl/tarcze-zegary-kawasak ... 83781.html
Cena taka, że w sumie ryzyko małe, ale też za tą cenę cudów chyba sie nie ma co spodziewać.
Miał ktoś do czynienia z towarem tego sprzedawcy?
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Licznik kupiłem na ebay-u
Zapłaciłem 160 EUR razem z przesyłką
Stary licznik sprzedałem za 420 zł, więc cała wymiana kosztowała mnie trochę ponad 200 zł
Wizualnie różnicy nie ma, to ten sam licznik tylko tarcza i odo w km
Z przebiegiem nic nie robiłem, stary licznik miał 18 tys. mil a nowy 21 tys km
Mam dokumentację fotograficzną, więc jak kiedyś będę sprzedawał motocykl to poinformuję kupca co i jak.
Zapłaciłem 160 EUR razem z przesyłką
Stary licznik sprzedałem za 420 zł, więc cała wymiana kosztowała mnie trochę ponad 200 zł
Wizualnie różnicy nie ma, to ten sam licznik tylko tarcza i odo w km
Z przebiegiem nic nie robiłem, stary licznik miał 18 tys. mil a nowy 21 tys km
Mam dokumentację fotograficzną, więc jak kiedyś będę sprzedawał motocykl to poinformuję kupca co i jak.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Czujnik prędkości jest taki sam w przypadku mil i km więc nie ma impulsów w milach czy też w km
Cała inteligencja jest w liczniku i ogranicza się tylko do innego przeliczania ODO czyli przebiegu.
Cała inteligencja jest w liczniku i ogranicza się tylko do innego przeliczania ODO czyli przebiegu.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Kto jest online
Jest 17 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 17 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości