Strona 3 z 3

: śr mar 16, 2011
autor: broda
Najlepiej jest jak się odrywam od ziemi i nie czuję nierówności.
:antlers:

: śr mar 16, 2011
autor: Luzak
broda pisze:Najlepiej jest jak się odrywam od ziemi i nie czuję nierówności.
:antlers:
a to ci się udało :-)

: śr mar 16, 2011
autor: marius
broda pisze:Najlepiej jest jak się odrywam od ziemi i nie czuję nierówności.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: śr mar 16, 2011
autor: Abrams
lewitacja??????????????????

: pn cze 20, 2011
autor: Dominikm10
Witam! Odgrzewam temat,

vmax na seryjnym wydechu równe 160 km/h,

na hard-krome'ach w 2 osoby pod 160 i jeszcze troszkę by poszedł.

Co do przyspieszenia nie mierzyłem, ale raz postawiłem się z Hondą Civic Type-R od drugiego biegu i dopiero powyżej prędkości 110-120 auto miało przewagę :)

Zatem jest dobrze, aczkolwiek chciałoby się więcej :P

: wt cze 21, 2011
autor: marius
Witam, te 160 to z owiewką, sakwami czy bez?

: wt cze 21, 2011
autor: MaciekSz
marius pisze:Witam, te 160 to z owiewką, sakwami czy bez?
U mnie jest tak:

Goły (bez sakw i owiewki): vMax licznikowe ok. 170 (dłuuuuuuuga prosta na A1 niezbędna)

+ Sakwy to -10 do prędkości

Z owiewką pow. 140 nie wiem jak się zachowa.

P.S. Jakby czytał nas ktoś z WRD KWP, to są to oczywiście wyliczenia teoeretyczne. Jazda z takimi prędkościami jest wykroczeniem i oczywiście grozi wypadkiem. :antlers:

: wt cze 21, 2011
autor: marius
z owiewką może lepiej nie próbować

: wt cze 21, 2011
autor: Marcin
nie chodzi o to ile...tylko jaka prędkość jest komfortowa.Dla mnie ,jak miałem 900 -pow.130 km/h było mało komfortowo i przyjemnie.

: wt cze 21, 2011
autor: marius
Marcin pisze:mało komfortowo i przyjemnie.
i drogo. Bo różnica w spalaniu jest ogromna, o czym miałem możliwość się przekonać w podróży do Rzymu (oczywiście na autostradach).

: pt cze 24, 2011
autor: Daromax
:mrgreen: VN 900 wedlug danych to vmax-160 , przyśpieszenie-7,0 s .spalanie przy 90 km-4,4 l :mrgreen:

: pt cze 24, 2011
autor: Eden
180 km/h bez owiewki na autostradzie
oczywiscie to dane licznikowe (ale na hamowni licznik wykazywal niewielkie odchylki)

wczoraj jechalem z zoną autostrada z szyba MGG ( moja waga 83kg zona 55 kg) predkosć 160 km/h
pewnie jak bym sie pobujal to jeszcze bylo by szybciej
szyba zachowywala sie ok, jazda z taka predkoscia malo komfortowa,

przyspieszenia nie mierzylem, ale tez wczoraj jadac z zona bralem sie ze swiatel z suzuki GSXF 600 (on tez jechal z plecaczkiem)
oczywiscie przegralem ale kolega potem powiedzial ze naprawde mial problem by mnie dojsc bo do 60km/h ja szedlem pierwszy,
mam power comander zamontowany w swoim VN 900

na hamowni wykazlo moc 56KM na tylnym kole gdzie katalogowe 50KM mierzone jest na wale,

moment wykazalo 82NM przy 78 katalogowych, kolega ktory tez ma vn 900 jadac moim stwierdzil ze moj ma troche lepsze przyspieszenie od zera ale za to zdecydowanie lepiej sie zbiera tak z 80-90 na piatym biegu, czyli do wyprzedzania fajna rzecz, ja jadac jego moto nie czulem roznicy w przyspieszeniu od zera natomiast potwierdzam fakt ze jego moto przy prdkosci 80-90 przy moim to sie wogole nie zbiera, koles na hamowni odczytal z powercomandera mape zaplonu jaka w stanach wgrali i powiedzial ze wlasnie taka charakterystyka jest ustawiona, moto ma lepiej sie zbierac przy wyprzedzaniu, powiedzial ze kiedys mozemy pokombinowac z tymi mapami, to tyle

spalanie ok 5 mi wychodzi gdy jezdze po miescie i w trasie tak do 110

ale predzej czy poźniej vn 2000 bedzie stal u mnie w garazu