Czy ktoś z Was zakładał do vn 900 classic opone 200 na tyl? Jaki rozmiar dokładnie? jak to się sprawuje? czy wejdzie 200 na felgę? i czy trzeba jakies przeróbki robić?
przymierzam się do zmiany opony i bym chciał zalozyc szersza, np. 200,
opona 200 do vn 900 classic
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
Poczytaj tu:
http://www.vulcanforums.com/forums/show ... hp?t=14755
Wygląda na to, że się da na pewno do Customa. Na oko z Classiciem nie powinno być problemu również. Ale pewnie wyjdzie w praniu - inny jest tylko błotnik.
http://www.vulcanforums.com/forums/show ... hp?t=14755
Wygląda na to, że się da na pewno do Customa. Na oko z Classiciem nie powinno być problemu również. Ale pewnie wyjdzie w praniu - inny jest tylko błotnik.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pt wrz 28, 2012
- Miejscowość: STARGARD
- Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
- VROC: 0
dzięki
moje obliczenia
fabryczna opona 180/70/15 ma srednica 633mm
opona 200/70/15 ma srednica 661mm
różnica 28mm srednicy
co daje obwód
fabryczna 1990mm
dwusetka 2080mm
przejechanie 100km wymaga 50 251 obrotów kola
50 251 obrotów kola dwusetki daje przejechana odległość 104, 52km
czyli o 4,5 % procenta więcej
czyli predkosciomierz będzie zanizal o ok. 4,5 %
ale za to może spaść przyspieszenie bo kolo wieksze
moje obliczenia
fabryczna opona 180/70/15 ma srednica 633mm
opona 200/70/15 ma srednica 661mm
różnica 28mm srednicy
co daje obwód
fabryczna 1990mm
dwusetka 2080mm
przejechanie 100km wymaga 50 251 obrotów kola
50 251 obrotów kola dwusetki daje przejechana odległość 104, 52km
czyli o 4,5 % procenta więcej
czyli predkosciomierz będzie zanizal o ok. 4,5 %
ale za to może spaść przyspieszenie bo kolo wieksze
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
Ale problemem jest to, czy wejdzie na felgę i czy zmieści się w wahaczu i nie będzie ocierała o błotnik, pas i osłonę pasa.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pt wrz 28, 2012
- Miejscowość: STARGARD
- Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
- VROC: 0
w linku co podales powyżej napisano tak
200/70/15 rear . ... no mods.... front tire ... stock size ... metzler ME880.
fixes the speedometer with in 1 mph
Takijedenkuba miał zalozona u siebie 200 w classicu, bez przerobek na fabryczna felge, gadałem z nim wlasnie przez tel.
mowi ze spoko i ze fajnie jeździ,
200/70/15 rear . ... no mods.... front tire ... stock size ... metzler ME880.
fixes the speedometer with in 1 mph
Takijedenkuba miał zalozona u siebie 200 w classicu, bez przerobek na fabryczna felge, gadałem z nim wlasnie przez tel.
mowi ze spoko i ze fajnie jeździ,
Kto jest online
Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości