Strona 1 z 1

Wyciek oleju przy uszczelkach przewodów alternatora

: pn maja 11, 2015
autor: ciecio
Problem opisałem w temacie dotyczącym mojej walki ze statorem, ale chyba nie jest zbyt widoczny w tłumie, więc zakładam nowy temat.

Mam problem po wymianie statora.
Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że pluje olejem z gumowych uszczelek przewodów alternatora i impulsatora (przewody wychodzące z pokrywy alternatora)
W związku z tym pytanie.
Czy przy składaniu popełniłem błąd?
Powinienem pomiędzy tymi gumami ewentualnie wokół gum dać dodatkowe uszczelnienie w postaci temperaturo-odpornego silikonu?

Skoro muszę to znowu rozłożyć wolę drugi raz nie popełnić błędu.
W instrukcji serwisowej na ten temat ani słowa :(

: pn maja 11, 2015
autor: Jepi19
Tak
Torque - Stator Coil Bolts: 12 N·m (1.2 kgf·m, 106 in·lb)
•Apply silicone sealant to the circumference of the alternator
lead and crankshaft sensor lead grommets, and fit the
grommets into the notch of the cover securely.
Sealant - Kawasaki Bond (Silicone Sealant): 92104-0004
○First install the alternator lead grommet and then crankshaft
sensor lead grommet. •Secure the alternator lead and crankshaft sensor lead
with holder plate, and tighten the bolts.
Torque - Alternator Lead Holder Plate Bolts: 5.9 N·m (0.60
kgf·m, 52 in·lb)
•Install the alternator cover (see Alternator Cover Installation
strona 480 ale tylko angielski :yeee:

: pn maja 11, 2015
autor: ciecio
No tak.
U mnie strona 490.
Nie wiem jak to przeoczyłem.
Dzięki Jepi19, !!