Wyciek oleju przy uszczelkach przewodów alternatora
: pn maja 11, 2015
Problem opisałem w temacie dotyczącym mojej walki ze statorem, ale chyba nie jest zbyt widoczny w tłumie, więc zakładam nowy temat.
Mam problem po wymianie statora.
Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że pluje olejem z gumowych uszczelek przewodów alternatora i impulsatora (przewody wychodzące z pokrywy alternatora)
W związku z tym pytanie.
Czy przy składaniu popełniłem błąd?
Powinienem pomiędzy tymi gumami ewentualnie wokół gum dać dodatkowe uszczelnienie w postaci temperaturo-odpornego silikonu?
Skoro muszę to znowu rozłożyć wolę drugi raz nie popełnić błędu.
W instrukcji serwisowej na ten temat ani słowa
Mam problem po wymianie statora.
Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że pluje olejem z gumowych uszczelek przewodów alternatora i impulsatora (przewody wychodzące z pokrywy alternatora)
W związku z tym pytanie.
Czy przy składaniu popełniłem błąd?
Powinienem pomiędzy tymi gumami ewentualnie wokół gum dać dodatkowe uszczelnienie w postaci temperaturo-odpornego silikonu?
Skoro muszę to znowu rozłożyć wolę drugi raz nie popełnić błędu.
W instrukcji serwisowej na ten temat ani słowa