Strona 1 z 1

kupno VN900

: pt lip 31, 2015
autor: Rafuss
witam jadę dziś oglądnąć motocykl poproszę na szybko o kilka porad na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie VN900 2007 wersja EU jakieś strategiczne pkt./miejsca oto link do ogłoszenia http://allegro.pl/show_item.php?item=5535182033

: pt lip 31, 2015
autor: Kolba
cześć wygląda nieźle trochę mały przebieg jak na ten rocznik i cena konkurencyjna {co to znaczy lżejszy niż inne modele} newralgiczny punkt jest pod bakiem zobacz spawy czy śruby jednakowe czy nie za nowe przy jeździe czy nie znosi powodzenie napisz jak obejżysz :thumbup:

: pt lip 31, 2015
autor: Krzycho
Nędzne zdjęcia.
Na pierwszy rzut oka wydać, że przedni błotnik z przodu podcięty, podesty tył na przód założone, nieoryginalne lusterka.
Nie lepiej kupić drożej coś normalnie wyposażonego? Jak do tego dołożysz gmola, spacerówki, szybę, oparcie, normalne sakwy, to może się on okazać jednym z droższych egzemplarzy na rynku... Akcesoria są drogie, nawet te nieoryginalne.

No chyba, że chcesz jeździć tak jak jest. Ale np podesty w VN 900 są wygodne tylko dla przeciętnego Japończyka, czyli max 160 wzrostu. Powyżej tego przydałoby się po 2 kolana w każdej nodze, albo przynajmniej wywichnięte stawy biodrowe...

: pt lip 31, 2015
autor: marekfg
Prawda, ja bym poszukał lepiej wypasionego. Szybko zaczniesz go ubierać i wtedy się kapniesz że jednak może lepiej było brać trochę drożej ale z oryginalnymi dodatkami. Tutaj nawet gmola nie ma. Być może był ale pogięty i został zdjęty, podobnie jak szyba... Nie wiem, może ich faktycznie nie było ale... Bieda aż piszczy...

: pt lip 31, 2015
autor: Rafuss
dzięki za odpowiedzi ze bida to wiem bo widać :D będę chciał urwać z ceny 1.5k jeżeli się uda na pierwszy zakup akcesorium a moto jak nie będzie nosić śladów kolizji czy wypadku to może bym się skusił tak na prawdę najbardziej nie pasuje mi kolor ciekawe jak wygląda na żywo. i dziękuję za sugestię o śrubach itp może jeszcze jakieś sugestie :p

: pt lip 31, 2015
autor: Rafuss
posiadam jeszcze dwa filmiki przesłane przez sprzedającego proszę zerknąć może ktoś coś podpatrzy jeszcze :oops:
https://www.dropbox.com/sh/8l4w1cjqwtaw ... lQrVa?dl=0

: pt lip 31, 2015
autor: Rafuss
No i nie pojechałem do sprzedającego przez telefon zadałem kilka pomocniczych pytań między innymi o obciętym przednim błotniku lakierowaniu gośc potwierdził ingerencję naprawczą w motocykl a cena już była ustalona na 13500zł :)

: sob sie 01, 2015
autor: Grześ
A ja myślę że fajny taki golas.
Szyba sakwy i reszta pierdół nie ma znaczenia najważniejsze jest vin prześwietlić.
Podcięty błotnik dobrze wygląda a lusterka o niebo fajniejsze od tych paletek pingpongowych fabrycznych . Cena jeśli by była 13,5 i vin ok to warto.
No chyba że kabrioletu szukasz ale wtedy nie 900setka.
SPRAWDŹ jak był uszkodzony !!!

: sob sie 01, 2015
autor: Sheriff
Zgadzam się z przedmówcą jeśli VIN prześwietlisz i nie będzie stanu złomowego to motocykl wart swej ceny.

: sob sie 01, 2015
autor: ciecio
Moto jest z EU, więc z historią po VIN-ie może być różnie.
Nie jest tak prosto jak z sprzętami z USA.

Proponuję sprawdzić jeszcze tutaj:
https://historiapojazdu.gov.pl/

Potrzebujesz VIN, nr rejestracyjny i datę pierwszej rejestracji, wszystkie dane są w dowodzie rejestracyjnym.
Dowiesz się ilu moto miało właścicieli w Polsce i kiedy zostało sprowadzone.

Oczywiście nic nie zastąpi porządnych oględziń, najlepiej w specjalistycznym warsztacie lub w ASO.
Koszt takiej usługi to około 300zł.
W razie czego lepiej stracić trzy stówki niż wtopić kilkanaście tysięcy.

POWODZENIA