O wydechach
O wydechach
Witam serdecznie
Panowie czy możecie mi wytłumaczyć jak to jest z tymi wydechami ponieważ zastanawiam się na zmianą oryginałów do vn 900. Może wyda się to śmieszne ale jestem zielony w tym temacie i chciałbym się dowiedzieć wszystkiego od podstaw. Wiem że są różne firmy do wyboru np. Cobra czy Kaliński, no ale czy np. z firmy Cobra są różne modele wydechów ,różniące się od siebie dźwiękami do wyboru, czy po prostu jeden pasujący tylko do określonego motocykla? Czy wymiana takiego wydechu to trudna sprawa i czy równa się to również z regulacją wtrysków itp? A może powinno się oddać do serwisu żeby wymienili?
Czy wymieniając wydech także spada moc i osiągi motocykla, ponieważ gdzieś na forach widziałem jak ktoś o tym pisał.
Czy możecie polecić który wydech wybrać, bo chciałbym zmienić oryginalne na jakieś ładnie brzmiące ale nie za głośne bo nie lubię się zbytnio rzucać w oczy i także żeby nie przeszkadzały w dłuższej jeździe.
Dziękuje z góry za pomoc
Panowie czy możecie mi wytłumaczyć jak to jest z tymi wydechami ponieważ zastanawiam się na zmianą oryginałów do vn 900. Może wyda się to śmieszne ale jestem zielony w tym temacie i chciałbym się dowiedzieć wszystkiego od podstaw. Wiem że są różne firmy do wyboru np. Cobra czy Kaliński, no ale czy np. z firmy Cobra są różne modele wydechów ,różniące się od siebie dźwiękami do wyboru, czy po prostu jeden pasujący tylko do określonego motocykla? Czy wymiana takiego wydechu to trudna sprawa i czy równa się to również z regulacją wtrysków itp? A może powinno się oddać do serwisu żeby wymienili?
Czy wymieniając wydech także spada moc i osiągi motocykla, ponieważ gdzieś na forach widziałem jak ktoś o tym pisał.
Czy możecie polecić który wydech wybrać, bo chciałbym zmienić oryginalne na jakieś ładnie brzmiące ale nie za głośne bo nie lubię się zbytnio rzucać w oczy i także żeby nie przeszkadzały w dłuższej jeździe.
Dziękuje z góry za pomoc
-
- Miejscowość: STARGARD
- Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
- VROC: 0