po hamowni
po hamowni
Byłem na hamowni, dostałem wydruk i - i proszę o pomoc
jak czytać te wyniki.
Jest dobrze -> może być -> weż z tym coś zrób
https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... ISawgmYuVc
jak czytać te wyniki.
Jest dobrze -> może być -> weż z tym coś zrób
https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... ISawgmYuVc
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: po hamowni
plik niedostępny - może zły adres udostępniłeś
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: po hamowni
Opisz jednostki na rzędnych i odciętych. Po powiększeniu napisy się rozmywają i z cztania wykresu dupa.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Re: po hamowni
Pierwsza tabelka. Kolumna co 10 punktów. Rząd co 1000 punktów
Druga tabelka. Kolumna co 25 punktów. Rząd co 25 punktów
Druga tabelka. Kolumna co 25 punktów. Rząd co 25 punktów
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: po hamowni
Bolo nie czepiaj się....
Wynik to 36,6 HP na kole i 48,8 HP/4650 na silniku i 85 Nm/2157 momentu
seria 48-50HP przy 5700 i 78 Nm przy 3700
Patrząc na cyfry niby jest ok, choć vs dane producenta to moc powinna być tysiąc obrotów wyżej ( chyba, że nie był dohamowany do końca), a i moment jest za wcześnie, a wtedy gdy powinien być max jest dołek. Generalnie obroty jakby za niskie o krzywa przebiegu momentu jakaś dziwna..... Dowalenie momentu jak w Dieslu.....
Pytanie: czy moto ma PC? jakie kominy? może to jest powodem "lepszego dołu" ?
Ciekawe jak kalibrowali rolki hamowni do obrotów silnika podczas pomiaru.
Wynik to 36,6 HP na kole i 48,8 HP/4650 na silniku i 85 Nm/2157 momentu
seria 48-50HP przy 5700 i 78 Nm przy 3700
Patrząc na cyfry niby jest ok, choć vs dane producenta to moc powinna być tysiąc obrotów wyżej ( chyba, że nie był dohamowany do końca), a i moment jest za wcześnie, a wtedy gdy powinien być max jest dołek. Generalnie obroty jakby za niskie o krzywa przebiegu momentu jakaś dziwna..... Dowalenie momentu jak w Dieslu.....
Pytanie: czy moto ma PC? jakie kominy? może to jest powodem "lepszego dołu" ?
Ciekawe jak kalibrowali rolki hamowni do obrotów silnika podczas pomiaru.
VN900>VN2000
Re: po hamowni
https://drive.google.com/drive/folders/ ... -c6GEvyOhs
ni jak zdjęcia wkleić może na email przesłać
ni jak zdjęcia wkleić może na email przesłać
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: po hamowni
Ja się nie czepiam tylko na moim naplecie g...... WidzałemPrzemeku pisze: ↑pn cze 24, 2019Bolo nie czepiaj się....
Wynik to 36,6 HP na kole i 48,8 HP/4650 na silniku i 85 Nm/2157 momentu
seria 48-50HP przy 5700 i 78 Nm przy 3700
Patrząc na cyfry niby jest ok, choć vs dane producenta to moc powinna być tysiąc obrotów wyżej ( chyba, że nie był dohamowany do końca), a i moment jest za wcześnie, a wtedy gdy powinien być max jest dołek. Generalnie obroty jakby za niskie o krzywa przebiegu momentu jakaś dziwna..... Dowalenie momentu jak w Dieslu.....
Pytanie: czy moto ma PC? jakie kominy? może to jest powodem "lepszego dołu" ?
Ciekawe jak kalibrowali rolki hamowni do obrotów silnika podczas pomiaru.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Kto jest online
Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości