po hamowni

Duch

po hamowni

Post autor: Duch » sob cze 22, 2019

Byłem na hamowni, dostałem wydruk i - i proszę o pomoc
jak czytać te wyniki.
Jest dobrze -> może być -> weż z tym coś zrób
https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... ISawgmYuVc

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Re: po hamowni

Post autor: Przemo » ndz cze 23, 2019

plik niedostępny - może zły adres udostępniłeś
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454


Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: po hamowni

Post autor: Wielebny Bolo » ndz cze 23, 2019

Opisz jednostki na rzędnych i odciętych. Po powiększeniu napisy się rozmywają i z cztania wykresu dupa.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Duch

Re: po hamowni

Post autor: Duch » pn cze 24, 2019

Pierwsza tabelka. Kolumna co 10 punktów. Rząd co 1000 punktów
Druga tabelka. Kolumna co 25 punktów. Rząd co 25 punktów

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: po hamowni

Post autor: Wielebny Bolo » pn cze 24, 2019

i jeszcze jednoski podaj :wall:
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Awatar użytkownika
Przemeku
Posty: 332
Rejestracja: sob paź 21, 2017
Miejscowość: pęgów
Motocykl: dwója
VROC: 0

Re: po hamowni

Post autor: Przemeku » pn cze 24, 2019

Bolo nie czepiaj się....
Wynik to 36,6 HP na kole i 48,8 HP/4650 na silniku i 85 Nm/2157 momentu

seria 48-50HP przy 5700 i 78 Nm przy 3700

Patrząc na cyfry niby jest ok, choć vs dane producenta to moc powinna być tysiąc obrotów wyżej ( chyba, że nie był dohamowany do końca), a i moment jest za wcześnie, a wtedy gdy powinien być max jest dołek. Generalnie obroty jakby za niskie o krzywa przebiegu momentu jakaś dziwna..... Dowalenie momentu jak w Dieslu.....
Pytanie: czy moto ma PC? jakie kominy? może to jest powodem "lepszego dołu" ???
Ciekawe jak kalibrowali rolki hamowni do obrotów silnika podczas pomiaru.
VN900>VN2000

Duch

Re: po hamowni

Post autor: Duch » pn cze 24, 2019

https://drive.google.com/drive/folders/ ... -c6GEvyOhs
ni jak zdjęcia wkleić może na email przesłać

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: po hamowni

Post autor: Wielebny Bolo » pn cze 24, 2019

Przemeku pisze:
pn cze 24, 2019
Bolo nie czepiaj się....
Wynik to 36,6 HP na kole i 48,8 HP/4650 na silniku i 85 Nm/2157 momentu

seria 48-50HP przy 5700 i 78 Nm przy 3700

Patrząc na cyfry niby jest ok, choć vs dane producenta to moc powinna być tysiąc obrotów wyżej ( chyba, że nie był dohamowany do końca), a i moment jest za wcześnie, a wtedy gdy powinien być max jest dołek. Generalnie obroty jakby za niskie o krzywa przebiegu momentu jakaś dziwna..... Dowalenie momentu jak w Dieslu.....
Pytanie: czy moto ma PC? jakie kominy? może to jest powodem "lepszego dołu" ???
Ciekawe jak kalibrowali rolki hamowni do obrotów silnika podczas pomiaru.
Ja się nie czepiam tylko na moim naplecie g...... Widzałem :wall:
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą