Strona 1 z 1

po hamowni

: sob cze 22, 2019
autor: Duch
Byłem na hamowni, dostałem wydruk i - i proszę o pomoc
jak czytać te wyniki.
Jest dobrze -> może być -> weż z tym coś zrób
https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... ISawgmYuVc

Re: po hamowni

: ndz cze 23, 2019
autor: Przemo
plik niedostępny - może zły adres udostępniłeś

Re: po hamowni

: ndz cze 23, 2019
autor: Duch

Re: po hamowni

: ndz cze 23, 2019
autor: Wielebny Bolo
Opisz jednostki na rzędnych i odciętych. Po powiększeniu napisy się rozmywają i z cztania wykresu dupa.

Re: po hamowni

: pn cze 24, 2019
autor: Duch
Pierwsza tabelka. Kolumna co 10 punktów. Rząd co 1000 punktów
Druga tabelka. Kolumna co 25 punktów. Rząd co 25 punktów

Re: po hamowni

: pn cze 24, 2019
autor: Wielebny Bolo
i jeszcze jednoski podaj :wall:

Re: po hamowni

: pn cze 24, 2019
autor: Przemeku
Bolo nie czepiaj się....
Wynik to 36,6 HP na kole i 48,8 HP/4650 na silniku i 85 Nm/2157 momentu

seria 48-50HP przy 5700 i 78 Nm przy 3700

Patrząc na cyfry niby jest ok, choć vs dane producenta to moc powinna być tysiąc obrotów wyżej ( chyba, że nie był dohamowany do końca), a i moment jest za wcześnie, a wtedy gdy powinien być max jest dołek. Generalnie obroty jakby za niskie o krzywa przebiegu momentu jakaś dziwna..... Dowalenie momentu jak w Dieslu.....
Pytanie: czy moto ma PC? jakie kominy? może to jest powodem "lepszego dołu" ???
Ciekawe jak kalibrowali rolki hamowni do obrotów silnika podczas pomiaru.

Re: po hamowni

: pn cze 24, 2019
autor: Duch
https://drive.google.com/drive/folders/ ... -c6GEvyOhs
ni jak zdjęcia wkleić może na email przesłać

Re: po hamowni

: pn cze 24, 2019
autor: Wielebny Bolo
Przemeku pisze:
pn cze 24, 2019
Bolo nie czepiaj się....
Wynik to 36,6 HP na kole i 48,8 HP/4650 na silniku i 85 Nm/2157 momentu

seria 48-50HP przy 5700 i 78 Nm przy 3700

Patrząc na cyfry niby jest ok, choć vs dane producenta to moc powinna być tysiąc obrotów wyżej ( chyba, że nie był dohamowany do końca), a i moment jest za wcześnie, a wtedy gdy powinien być max jest dołek. Generalnie obroty jakby za niskie o krzywa przebiegu momentu jakaś dziwna..... Dowalenie momentu jak w Dieslu.....
Pytanie: czy moto ma PC? jakie kominy? może to jest powodem "lepszego dołu" ???
Ciekawe jak kalibrowali rolki hamowni do obrotów silnika podczas pomiaru.
Ja się nie czepiam tylko na moim naplecie g...... Widzałem :wall: