VN 900 - dane techniczne i eksploatacyjne
: wt lut 08, 2011
VN 900 Classic
Silnik
- czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V, kąt rozwarcia 55°, chłodzony cieczą;
- pojemność: 903 ccm;
- średnica x skok tłoka: 88.0 x 74.2 mm;
- stopień sprężania: 9.5 : 1;
- moc maksymalna 37 kW (50 KM) przy 5700 rpm;
- maksymalny moment obrotowy 78 Nm (8.0 kgfm) przy 3700 rpm;
- układ rozrządu: SOHC, 4 zawory na cylinder;
- układ zasilania: wtrysk paliwa ?34 mm x 2 z podwójnymi dyszami;
- układ smarowania z mokrą miską olejową;
- zapłon iskrowy;
- rozrusznik elektryczny;
- akumulator 12V - 10Ah;
- alternator: 32A x 14V przy 5000 rpm.
Napęd
- sprzęgło mokre wielotarczowe;
- przeniesienie napędu: pas napędowy
- przełożenie pierwotne 2.184, przełożenie końcowe 2.063, całkowite przełożenie napędu 4.338;
- skrzynia biegów pięciostopniowa, I-2.786, II-1.889, III-1.360, IV-1.107, V-0.963;
Podwozie
- rama kołyskowa stalowa;
- kąt pochylenia główki ramy/wyprzedzenie: 32° 160 mm;
- przednie zawieszenie teleskopowe o średnicy 41 mm;
- skok przedniego zawieszenia: 150 mm;
- zawieszenie tylne typu Uni-Trak
- skok tylnego zawieszenia: 100 mm;
- kąt skrętu lewy/prawy: 38°/38°;
- hamulce przednie: pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 300 mm, zacisk hamulcowy dwutłoczkowy;
- hamulce tylnie: pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 270 mm, zacisk hamulcowy dwutłoczkowy;
- ogumienie bezdętkowe
- przód: 130/90-16M/C 67H;
- tył: 180/70-15M/C 76H.
Wymiary i masa
- długość: 2465 mm;
- szerokość: 1005 mm;
- wysokośc: 1065 mm;
- rozstaw osi: 1645 mm;
- prześwit: 135 mm;
- promień skrętu: 2.9 m;
- masa sucha pojazdu: 250 kg;
- masa pojazdu gotowego do użytku: 282 kg;
- pojemność zbiornika paliwa: 20 l
- wysokość siedzenia: 685 mm.
Dane eksploatacyjne
- olej silnikowy SAE 10W-40 klasy API SE, SF, SG; filtr oleju HF 303;
- pojemność: 3.0 L jeśli filtr nie jest wymieniany, 3.2 L razem z filtrem, 3.7 L przy całkowicie suchym silniku;
- świece zapłonowe NGK CPR7EA-9, przerwa między elektrodami: 0.8-0.9 mm;
- ciśnienie w ogumieniu przód/tył: 200/200 kPa;
- wolne obroty: 1000 +/- 50 rpm;
- pojemność układu chłodzenia: 2.2 L;
- numeracja cylindrów: przód - 1, tył - 2;
- luzy zaworowe ssące: 0.10 - 0.15 mm, wydechowe: 0.20 - 0.25 mm;
Silnik
- czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V, kąt rozwarcia 55°, chłodzony cieczą;
- pojemność: 903 ccm;
- średnica x skok tłoka: 88.0 x 74.2 mm;
- stopień sprężania: 9.5 : 1;
- moc maksymalna 37 kW (50 KM) przy 5700 rpm;
- maksymalny moment obrotowy 78 Nm (8.0 kgfm) przy 3700 rpm;
- układ rozrządu: SOHC, 4 zawory na cylinder;
- układ zasilania: wtrysk paliwa ?34 mm x 2 z podwójnymi dyszami;
- układ smarowania z mokrą miską olejową;
- zapłon iskrowy;
- rozrusznik elektryczny;
- akumulator 12V - 10Ah;
- alternator: 32A x 14V przy 5000 rpm.
Napęd
- sprzęgło mokre wielotarczowe;
- przeniesienie napędu: pas napędowy
- przełożenie pierwotne 2.184, przełożenie końcowe 2.063, całkowite przełożenie napędu 4.338;
- skrzynia biegów pięciostopniowa, I-2.786, II-1.889, III-1.360, IV-1.107, V-0.963;
Podwozie
- rama kołyskowa stalowa;
- kąt pochylenia główki ramy/wyprzedzenie: 32° 160 mm;
- przednie zawieszenie teleskopowe o średnicy 41 mm;
- skok przedniego zawieszenia: 150 mm;
- zawieszenie tylne typu Uni-Trak
- skok tylnego zawieszenia: 100 mm;
- kąt skrętu lewy/prawy: 38°/38°;
- hamulce przednie: pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 300 mm, zacisk hamulcowy dwutłoczkowy;
- hamulce tylnie: pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 270 mm, zacisk hamulcowy dwutłoczkowy;
- ogumienie bezdętkowe
- przód: 130/90-16M/C 67H;
- tył: 180/70-15M/C 76H.
Wymiary i masa
- długość: 2465 mm;
- szerokość: 1005 mm;
- wysokośc: 1065 mm;
- rozstaw osi: 1645 mm;
- prześwit: 135 mm;
- promień skrętu: 2.9 m;
- masa sucha pojazdu: 250 kg;
- masa pojazdu gotowego do użytku: 282 kg;
- pojemność zbiornika paliwa: 20 l
- wysokość siedzenia: 685 mm.
Dane eksploatacyjne
- olej silnikowy SAE 10W-40 klasy API SE, SF, SG; filtr oleju HF 303;
- pojemność: 3.0 L jeśli filtr nie jest wymieniany, 3.2 L razem z filtrem, 3.7 L przy całkowicie suchym silniku;
- świece zapłonowe NGK CPR7EA-9, przerwa między elektrodami: 0.8-0.9 mm;
- ciśnienie w ogumieniu przód/tył: 200/200 kPa;
- wolne obroty: 1000 +/- 50 rpm;
- pojemność układu chłodzenia: 2.2 L;
- numeracja cylindrów: przód - 1, tył - 2;
- luzy zaworowe ssące: 0.10 - 0.15 mm, wydechowe: 0.20 - 0.25 mm;