Problem z elektryką
Problem z elektryką
Witam , składam VN 900 od 0... czyli kupiłem gołą ramę i silnik .Instalację i moduły miałem od innych VN900 , po przekręceniu kluczyka ustawiają się klapy ale brakuje iskry i wysterowania pompy paliwa . Kupiłem teraz instalacje i moduły od jednego kompletu i nada jest tak samo......czy do odpalenia musi być naciśnięty hamulec ? Czy znajdę gdzieś schemat przełączników na kierownicy ?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ad7dab9bddb32001
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ad7dab9bddb32001
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Problem z elektryką
pio
„Czy znajdę gdzieś schemat przełączników na kierownicy?”
Wszystko w manualu jest!
Może to Ci pomoże.
W załączeniu schemat całej instalacji elektrycznej do VN900 – wersja europejska oraz schemat obwodu zapłonowego z obwodem rozrusznika – czyli to co masz na kierownicy.
Powodzenia.
„Czy znajdę gdzieś schemat przełączników na kierownicy?”
Wszystko w manualu jest!
Może to Ci pomoże.
W załączeniu schemat całej instalacji elektrycznej do VN900 – wersja europejska oraz schemat obwodu zapłonowego z obwodem rozrusznika – czyli to co masz na kierownicy.
Powodzenia.
Tex66
- robkas
- Posty: 79
- Rejestracja: pn sie 07, 2017
- Miejscowość: Staszów
- Motocykl: Kawasaki VN900 LT
- VROC: 0
Re: Problem z elektryką
Hamulec nie musi, ale gdzieś powinien być wpięty czujnik stopki i luzu lub sprzęgła, bo normalnie jak jest otwarta stopka i się wrzuci bieg to gaśnie.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Problem z elektryką
robkas
Super porady zwłaszcza jak wrzuciłem schematy dla Kolegi pio.
Czujnik stopki bocznej nie może być „gdzieś wpięty”, nie gdzieś!
W podobwodzie elektrycznym rozrusznika oraz podobwodzie układu zapłonowego czujnik stopki bocznej jest wpięty w obwód blokady przełącznika rozrusznika.
Wszystko widać na schematach obwodu rozrusznika i układu zapłonowego.
Czujnik położenia biegu w tym i biegu neutralnego (luzu) (Gear Position Switch) też nie gdzieś powinien być wpięty.
Podobnie jest z czujnikiem sprzęgła (clutch sensor) też nie gdzieś.
Na schemacie elektrycznym doskonale to widać.
„bo normalnie jak jest otwarta stopka i się wrzuci bieg to gaśnie” - REWELACJA.
Super porady zwłaszcza jak wrzuciłem schematy dla Kolegi pio.
Czujnik stopki bocznej nie może być „gdzieś wpięty”, nie gdzieś!
W podobwodzie elektrycznym rozrusznika oraz podobwodzie układu zapłonowego czujnik stopki bocznej jest wpięty w obwód blokady przełącznika rozrusznika.
Wszystko widać na schematach obwodu rozrusznika i układu zapłonowego.
Czujnik położenia biegu w tym i biegu neutralnego (luzu) (Gear Position Switch) też nie gdzieś powinien być wpięty.
Podobnie jest z czujnikiem sprzęgła (clutch sensor) też nie gdzieś.
Na schemacie elektrycznym doskonale to widać.
„bo normalnie jak jest otwarta stopka i się wrzuci bieg to gaśnie” - REWELACJA.
Tex66
Re: Problem z elektryką
Wielkie dzięki ! Piękne schematy na które poświeciłem wiele godzin ale nigdzie ich nie znalazłem ......w weekend znajdę czas to to posprawdzam......nie chciałbym nadużywać waszego czasu ale jeszcze jedno pytanko - gdzie jest czujnik sprzęgła ? w manetce ?
Re: Problem z elektryką
Tex66 mistrzu , wielkie dzięki......gdybym wcześniej znalazł taki schemat to już dwa lata bym tym jeździł jeśli nie jest to tajemnicą to z czego jest ten schemat ?
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Problem z elektryką
pio
Z instrukcji serwisowej VN900 Classic.
Wersja VN900 Classic LT ma identyczną instalację. Kosmetyczne różnice są w VN900 na rynek USA, zwłaszcza Kalifornia.
Nie bać się instrukcji serwisowych (manuali), pozyskiwać, tłumaczyć i czytać.
Potrzebny będzie większych rozmiarów schemat instalacji, napisz tu w poście a na Priv wyślij adres
e-mail.
Zrobimy dowolny rozmiar.
Czujnik sprzęgła jest przy dźwigni sprzęgła, łatwo znaleźć.
Powodzenia
Z instrukcji serwisowej VN900 Classic.
Wersja VN900 Classic LT ma identyczną instalację. Kosmetyczne różnice są w VN900 na rynek USA, zwłaszcza Kalifornia.
Nie bać się instrukcji serwisowych (manuali), pozyskiwać, tłumaczyć i czytać.
Potrzebny będzie większych rozmiarów schemat instalacji, napisz tu w poście a na Priv wyślij adres
e-mail.
Zrobimy dowolny rozmiar.
Czujnik sprzęgła jest przy dźwigni sprzęgła, łatwo znaleźć.
Powodzenia
Tex66
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości