Linki gazu USA a EU

Rafał1712
Posty: 5
Rejestracja: śr lip 08, 2020
Motocykl: Kawasaki Vulcan VN 900

Linki gazu USA a EU

Post autor: Rafał1712 » sob lis 28, 2020

Witam wszystkich!!!
Czy macie wiedzę na temat gwintów stosowanych w VN900 USA a EU?
Ma ktoś wiedzę na temat linki zamykającej gazu? Czy gwint jest taki sam czy nie?
A przy okazji czy reszta gwintów w motocyklu różni się od EU?
Dzięki pozdrawiam...

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1158
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Linki gazu USA a EU

Post autor: Tex66 » sob lis 28, 2020

Przywitanie tylko po to by otrzymać odpowiedź na nurtujący problem?

Skoro już poprosiłeś o pomoc to odpowiedzią będzie zdjęcie które dołączam.
Jest to 20. strona (dla przykładu) z katalogu części do VN 900.
Jeżeli spojrzysz na rozmiary śrub czy też gniazd pod śruby, np.: „śruba kołnierzowa mała 6x14” czy śruba do przykręcenia pokrywy sprzęgła o numerze 92153 – 6x22 to chyba nie myślisz, że są to wymiary w calach?
Są to normalne gwinty metryczne. Jeżeli gdziekolwiek będzie występował gwint lewy na pewno jest to zaznaczone w serwisówce/manualu, podobnie w katalogu części OEM bez względu na rynek na który produkowany jest motocykl.
Więc trzeba pozyskać manuala i katalog części z netu a wtedy już pozostanie zamówić daną część w sklepie Kawasaki.

Obrazek
Tex66

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Re: Linki gazu USA a EU

Post autor: Przemo » ndz lis 29, 2020

Gwint w lince gazu? A co to za wynalazek? Jedyny gwint na "lince" w 900 to chyba ten od hamulca tylnego i nie ma znaczenia czy USA czy Europa.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1158
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Linki gazu USA a EU

Post autor: Tex66 » ndz lis 29, 2020

Przemo
Mylisz się co do nie występowania gwintu na lince zamknięcia przepustnicy (gazu).

Wrzucam zdjęcie str. 6 z „Katalogu części” do VN900 gdzie są wyszczególnione wszystkie linki jakie występują w tym modelu wraz ze zdjęciami samej linki zamknięcia przepustnicy.
Linka zamknięcia przepustnicy (OEM) w VN900 jest o numerze 54012-0172 i w części obudowy (prowadnicy kątowej) posiada gwint ze śrubą kontrującą.
Na załączonym zdjęciu wyraźnie widać gwint i o ten rozmiar gwintu i jego skok chodzi na pewno Rafałowi1712.
Natomiast linka otwarcia przepustnicy 54012-0171 na pewno żadnego gwintu nie ma.
Rafał
Gwint czy to na rynek USA czy UE jest taki sam.

Dziwne tylko, że to posiadacze VN2k prowadzą dysputę o linkach VN900 a nie posiadacze tychże VN900 ale na pewno chętnie poczytają.

Obrazek
Tex66

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Re: Linki gazu USA a EU

Post autor: Przemo » ndz lis 29, 2020

Mój błąd, skupiłem się na końcówkach linek.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Linki gazu USA a EU

Post autor: Wielebny Bolo » ndz lis 29, 2020

Che, che, che dołączam się do grona V2k, robiąc sztuczny tłok.
A swoją drogą, Tex, masz cierpliwość i konsekwencję w udzielaniu odpowiedzi podpartymi fiszkami z serisówek :pada:
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Rafał1712
Posty: 5
Rejestracja: śr lip 08, 2020
Motocykl: Kawasaki Vulcan VN 900

Re: Linki gazu USA a EU

Post autor: Rafał1712 » ndz lis 29, 2020

Dzięki wszystkim za zainteresowanie i odpowiedzi.
Mam nadzieję że nie będzie problemu z częściami
do wersji z USA.

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1158
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Linki gazu USA a EU

Post autor: Tex66 » ndz lis 29, 2020

Wielebny
Jest nas tu niewielu włącznie z Twoją osobą dzięki którym to Forum „żyje”.
W chwilach wolnych tak dla siebie czytam serwisówki (manuale) i w razie potrzeby przeglądam katalogi części (OEM).
Na pewno w praktyce sam nie zabrałbym się za wymianę wałków balansera wraz z łańcuchem w VN2k ale pod względem wiedzy merytorycznej (instrukcyjnej) szybko w tej kwestii w przysłowiowe „bam-buko” nie dam się zrobić.
Jeżeli już wypowiadam się aby komuś pomóc to popieram to stosownymi tabelami, szkicami, schematami, zdjęciami czy całymi stronami z serwisówki dowolnego VULCANA.
Kilka przydatnych programów i umiejętność korzystania z nich sprawia, że stosowna „fiszka” jak to napisałeś powstaje w 2-3 minuty i jeszcze chwila aby wystukać w klawiaturze kilka zdań.
:yeee:
Tex66

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą