Linki gazu USA a EU
Linki gazu USA a EU
Witam wszystkich!!!
Czy macie wiedzę na temat gwintów stosowanych w VN900 USA a EU?
Ma ktoś wiedzę na temat linki zamykającej gazu? Czy gwint jest taki sam czy nie?
A przy okazji czy reszta gwintów w motocyklu różni się od EU?
Dzięki pozdrawiam...
Czy macie wiedzę na temat gwintów stosowanych w VN900 USA a EU?
Ma ktoś wiedzę na temat linki zamykającej gazu? Czy gwint jest taki sam czy nie?
A przy okazji czy reszta gwintów w motocyklu różni się od EU?
Dzięki pozdrawiam...
- Tex66
- Posty: 1158
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Linki gazu USA a EU
Przywitanie tylko po to by otrzymać odpowiedź na nurtujący problem?
Skoro już poprosiłeś o pomoc to odpowiedzią będzie zdjęcie które dołączam.
Jest to 20. strona (dla przykładu) z katalogu części do VN 900.
Jeżeli spojrzysz na rozmiary śrub czy też gniazd pod śruby, np.: „śruba kołnierzowa mała 6x14” czy śruba do przykręcenia pokrywy sprzęgła o numerze 92153 – 6x22 to chyba nie myślisz, że są to wymiary w calach?
Są to normalne gwinty metryczne. Jeżeli gdziekolwiek będzie występował gwint lewy na pewno jest to zaznaczone w serwisówce/manualu, podobnie w katalogu części OEM bez względu na rynek na który produkowany jest motocykl.
Więc trzeba pozyskać manuala i katalog części z netu a wtedy już pozostanie zamówić daną część w sklepie Kawasaki.
Skoro już poprosiłeś o pomoc to odpowiedzią będzie zdjęcie które dołączam.
Jest to 20. strona (dla przykładu) z katalogu części do VN 900.
Jeżeli spojrzysz na rozmiary śrub czy też gniazd pod śruby, np.: „śruba kołnierzowa mała 6x14” czy śruba do przykręcenia pokrywy sprzęgła o numerze 92153 – 6x22 to chyba nie myślisz, że są to wymiary w calach?
Są to normalne gwinty metryczne. Jeżeli gdziekolwiek będzie występował gwint lewy na pewno jest to zaznaczone w serwisówce/manualu, podobnie w katalogu części OEM bez względu na rynek na który produkowany jest motocykl.
Więc trzeba pozyskać manuala i katalog części z netu a wtedy już pozostanie zamówić daną część w sklepie Kawasaki.
Tex66
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: Linki gazu USA a EU
Gwint w lince gazu? A co to za wynalazek? Jedyny gwint na "lince" w 900 to chyba ten od hamulca tylnego i nie ma znaczenia czy USA czy Europa.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
- Tex66
- Posty: 1158
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Linki gazu USA a EU
Przemo
Mylisz się co do nie występowania gwintu na lince zamknięcia przepustnicy (gazu).
Wrzucam zdjęcie str. 6 z „Katalogu części” do VN900 gdzie są wyszczególnione wszystkie linki jakie występują w tym modelu wraz ze zdjęciami samej linki zamknięcia przepustnicy.
Linka zamknięcia przepustnicy (OEM) w VN900 jest o numerze 54012-0172 i w części obudowy (prowadnicy kątowej) posiada gwint ze śrubą kontrującą.
Na załączonym zdjęciu wyraźnie widać gwint i o ten rozmiar gwintu i jego skok chodzi na pewno Rafałowi1712.
Natomiast linka otwarcia przepustnicy 54012-0171 na pewno żadnego gwintu nie ma.
Rafał
Gwint czy to na rynek USA czy UE jest taki sam.
Dziwne tylko, że to posiadacze VN2k prowadzą dysputę o linkach VN900 a nie posiadacze tychże VN900 ale na pewno chętnie poczytają.
Mylisz się co do nie występowania gwintu na lince zamknięcia przepustnicy (gazu).
Wrzucam zdjęcie str. 6 z „Katalogu części” do VN900 gdzie są wyszczególnione wszystkie linki jakie występują w tym modelu wraz ze zdjęciami samej linki zamknięcia przepustnicy.
Linka zamknięcia przepustnicy (OEM) w VN900 jest o numerze 54012-0172 i w części obudowy (prowadnicy kątowej) posiada gwint ze śrubą kontrującą.
Na załączonym zdjęciu wyraźnie widać gwint i o ten rozmiar gwintu i jego skok chodzi na pewno Rafałowi1712.
Natomiast linka otwarcia przepustnicy 54012-0171 na pewno żadnego gwintu nie ma.
Rafał
Gwint czy to na rynek USA czy UE jest taki sam.
Dziwne tylko, że to posiadacze VN2k prowadzą dysputę o linkach VN900 a nie posiadacze tychże VN900 ale na pewno chętnie poczytają.
Tex66
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: Linki gazu USA a EU
Mój błąd, skupiłem się na końcówkach linek.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Linki gazu USA a EU
Che, che, che dołączam się do grona V2k, robiąc sztuczny tłok.
A swoją drogą, Tex, masz cierpliwość i konsekwencję w udzielaniu odpowiedzi podpartymi fiszkami z serisówek
A swoją drogą, Tex, masz cierpliwość i konsekwencję w udzielaniu odpowiedzi podpartymi fiszkami z serisówek
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Re: Linki gazu USA a EU
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i odpowiedzi.
Mam nadzieję że nie będzie problemu z częściami
do wersji z USA.
Mam nadzieję że nie będzie problemu z częściami
do wersji z USA.
- Tex66
- Posty: 1158
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Linki gazu USA a EU
Wielebny
Jest nas tu niewielu włącznie z Twoją osobą dzięki którym to Forum „żyje”.
W chwilach wolnych tak dla siebie czytam serwisówki (manuale) i w razie potrzeby przeglądam katalogi części (OEM).
Na pewno w praktyce sam nie zabrałbym się za wymianę wałków balansera wraz z łańcuchem w VN2k ale pod względem wiedzy merytorycznej (instrukcyjnej) szybko w tej kwestii w przysłowiowe „bam-buko” nie dam się zrobić.
Jeżeli już wypowiadam się aby komuś pomóc to popieram to stosownymi tabelami, szkicami, schematami, zdjęciami czy całymi stronami z serwisówki dowolnego VULCANA.
Kilka przydatnych programów i umiejętność korzystania z nich sprawia, że stosowna „fiszka” jak to napisałeś powstaje w 2-3 minuty i jeszcze chwila aby wystukać w klawiaturze kilka zdań.
Jest nas tu niewielu włącznie z Twoją osobą dzięki którym to Forum „żyje”.
W chwilach wolnych tak dla siebie czytam serwisówki (manuale) i w razie potrzeby przeglądam katalogi części (OEM).
Na pewno w praktyce sam nie zabrałbym się za wymianę wałków balansera wraz z łańcuchem w VN2k ale pod względem wiedzy merytorycznej (instrukcyjnej) szybko w tej kwestii w przysłowiowe „bam-buko” nie dam się zrobić.
Jeżeli już wypowiadam się aby komuś pomóc to popieram to stosownymi tabelami, szkicami, schematami, zdjęciami czy całymi stronami z serwisówki dowolnego VULCANA.
Kilka przydatnych programów i umiejętność korzystania z nich sprawia, że stosowna „fiszka” jak to napisałeś powstaje w 2-3 minuty i jeszcze chwila aby wystukać w klawiaturze kilka zdań.
Tex66
Kto jest online
Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości