Strona 1 z 1

vn 800 a vn 900 przełozenie

: czw lut 17, 2011
autor: Eden
silnik w vn 900 jest rozwinieciem tego z vn 800

zmniejszono moc ale wzrósł moment

i zauwazyłem ze tylna zebatka w vn 800 jest sporo mniejsza niż koło pasowe tylne w vn 900

jakie to ma znaczenie

moim skromnym zdaniem ma to wpływ na przyspieszenie

a zmniejsza predkośc tymczasem dane mówią iz to vn 900 ma predkość max wiekszą

może znawcy sie wypowiedzą na ten temat

cholera wiosny jak nie ma tak nie ma wiec siedze i zdjecia ogladam chociaz

: czw lut 17, 2011
autor: Abrams
Ekologia pojemność większa, moc mniejsza.

Przełożenie należałoby porównać na skrzyni i na kołach (zębatych i pasowych)

900 może mieć finalnie dłuższe przełożenie

: pt lut 18, 2011
autor: Eden
przelożenie vn 900

przełożenie pierwotne 2.184, przełożenie końcowe 2.063
- skrzynia biegów pięciostopniowa, I-2.786, II-1.889, III-1.360, IV-1.107, V-0.963;

przelozenie vn 800

przełożenie pierwotne kołami zębatym 2,184, przełożenie końcowe łańcuch rolkowy o-ring 2,875;
- skrzynia biegów 5-ciostopniowa, I-2,250, II-1,600, III-1,230, IV-1,000, V-0,857;

przelozenie pierwotne takie samo ale duza róznica w przelozeniu koncowym, chyba stad ta roznica w wielkosci kola pasowego w vn 900 i zebatego w vn 800

no strasznie mnie to intryguje

: sob lut 19, 2011
autor: Krasnal
Abrams pisze:Ekologia pojemność większa, moc mniejsza.

Przełożenie należałoby porównać na skrzyni i na kołach (zębatych i pasowych)

900 może mieć finalnie dłuższe przełożenie
Taaa, ekologia, na wyspie i we Francji juz nie kupisz nowego VN2000, zniknely z oferty...
nareczka