To jeszcze jedna strona ……………….
Jeżeli wejdziesz na:
https://www.magnumtuning.com/en/detail/ ... 00-classic
wypełnij pola:
1. Marka motocykla – zaznaczyłem Kawasaki;
2. Model motocykla – zaznaczyłem VN 900 Classic;
3. Pod pozycja trzecia od góry masz zapis: „z fabrycznym czujnikiem O2 z gwintem M18”;
4. Pod pozycją czwartą zaznaczasz rok produkcji swojego VN 900 Classic.
I teraz jeżeli spróbujesz zmienić gwint a automatycznie nie ma żadnego pola wyboru, więc ręcznie wpiszesz M12, zmienisz z M18 na M12 – wyświetli Ci: „brak wyników dopasowanych do M12”.
Jak z tego wynika oryginalnego czujnika tlenu do VN 900 Classic nie ma z gwintem metrycznym M12, jedynie M18.
Dalej w tekście, pod nagłówkiem ZGODNOŚĆ masz zapis: „
Ten czujnik paliwa w spalinach będzie pasował do Twojego Kawasaki Vulcan 900 Classic, jeśli jest wyposażony w 1 do 4-przewodowy wąskopasmowy cyrkonowy czujnik spalin”. Czujnik CN 900 fabrycznie ma dwa przewody czarny i szary (IS – str. 155). Więc powinien pasować.
Pod tym samym hasłem ZGODNOŚĆ jest zapis M18x1,5. Podobnie jest wyszczególnione pod hasłem SPECYFIKACJA: Rozmiar gwintu M18x1,5 mm.
Oba wyszczególnienia gwintu obramowałem na czerwono.
Druga niezależna strona też podaje błędny gwint sądy Lambda?
Podobnych stron jest jeszcze kilka.
Jeżeli masz gwint M12x1,25 to pozyskaj taki korek (zaślepkę) sondy Lambda, innego wyjścia nie masz ale prawdopodobnie oryginalność otworów pod te sondy w Twoich nowych wydechach ta tak chyba nie bardzo.
![Obrazek](https://images92.fotosik.pl/529/9de9deaaed75a09egen.jpg)